Zbytek týdne jsme se skutečně chovali ukázkově jak se jen dalo. Samozřejmě jsme se bavili, ale zdrželi jsme se pronásledování Norrisové a večírků. Mrzimor taky ubral, když zjistil, že chce McGonagallová oba hochy vyloučit z týmu. Lupin je sice hajzl, ale je pravda, že lepšího odrážeče by Mrzimor nesehnal.
Rose většinu volného času trávila v knihovně se studijním kroužkem. Lily se snažila dostat do kroužku bylinkářství, ale po rozsipání všech Mandragor, musela od toho nápadu ustoupit.
Po jednom tréningu s Jamesem, jsem zjistila že Famfrpál není nic pro mě. Když jsem ho po několikáté trefila do hlavy, sám uznal že týmu se beze mě povede líp. Teddy ke konci týdne Scamanderovi oznámil, že chodí s Alice Longobotomou. Všichni jsme se mu vysmáli, jelikož nám bylo jasný, že to do dalšího pátku nevydrží.
večer 11 září
Další týden nás čekali lektvary a na ně jsme si měli sehnat krysí ocásky. S Lilkou, jsme jich po hradě pár nasbíraly a rovnou jich pár vzaly pro Rose, která se v poslední době někde zašívá. Filch nás po chytání seřval, jelikož jsme paní Norrisový sebraly večeři.
Byla neděle a měli jsme poslední šanci dodělat úkol z Astronomie. S Rose jsme se tedy vydali na astronomickou věž, kreslit hvězdnou mapu Velké medvědice.
"Je tady na hoře krásně." ozvala se vedle mě Rose."Jo to je, jak to že tady s námi není Lily?"
"znáš jí zase se někde zapomněla."
Seděli jsme na zemi s pergameny v rukou a v tu chvíli mi někdo položil ruku na rameno a šíleně nám oboum zakřičel do ucha. "Lilko, přijde ti to vtipný?" okřikla jí Rose, která vypadala jak před infarktem.
obě jsme se jí vysmály. "Výborně Winky, ještě jí v tom podporuj." oddechovala Rose.
"Mám skvělý plán. Dneska Mrzimor oslavuje a já chci dát Větvíkovi pár chroustů." ukázala na papírový pytlík.
"Pamatuješ co nám říkala Gonagallová?" ujišťovala nás Grangerová, i když byla rozhodnutá, že s námi půjde. "Fajn, ale jak se tam dostaneme?"
Lily vytáhla do vzduchu neviditelný plášť. "bratříček mi ho půjčil" obě jsme se na ní nevěřícně podívaly "Dobře, jen se mu ho zapomněla vrátit."
Rozložila tedy přes nás plášť a vydali jsme se po schodech do přízemí. Mrzimorská kolej byla blízko kuchyně, takže to tam bylo jak v bludišti. Lily a Rose se na mě z obou stran mačkaly a Lilce pár chroustů ze sáčku vypadlo. "buď opatrná." pokárala jí Rose, když se to stalo po několikáté.
Když jsem přišli do skladu, kde sídlil Mrzimor, museli jsme jen vyčkávat, než nás někdo nevědomky pustí dovnitř.
"Ještě, že Vetvík není v Havraspáru, tam mají nějaký hloupý hádanky." špitla Rose. O tom mi bratříček Louis vyprávěl. Většinou chodí s ostatními, kteří, na rozdíl od něj hádanky vždy uhádnou.
"Přemýšlet, to by jsme si daly!" utahovala jsem si z nás, zatímco jsme čekali u hromady sudů, než někdo přijde.
"Hele, jde Seline" upozornila Rose. Naproti nám šla zrzavá studentka Mrzimoru. Neměla tu krásnou zrzavou barvu, jako má Lilka. Byla spíše tmavá a nepřirozená.
Nacházeli jsme se vedle hromady dřevěných sudů v koutě po pravé straně kuchyňské chodby. Seline poklepala na hlaveň sudu druhého ze spodu. Poklepání znělo jako jméno zakladatelky 'Helgy z Mrzimoru'. Díky bohu za naše jednoduchá hesla. Kulatý dveře ve zdi, který vypadaly jako víko od sudu, se otevřely a my mohly dovnitř.
ČTEŠ
Letos tu holku dostanu! Teddy Lupin
Fantasy𝐍𝐄𝐖 𝐇𝐀𝐑𝐑𝐘 𝐏𝐎𝐓𝐓𝐄𝐑 𝐆𝐄𝐍𝐄𝐑𝐀𝐓𝐈𝐎𝐍 𝐒𝐄𝐑𝐈𝐄𝐒⚡️ all rights belong to - j. k. rowling Aktuální počet stran: cca "Ahoj krásko." zašeptal mi u ucha. Překvapením jsem trochu nadskočila z lavice. Ani jedno z těchto slov jsem od něj nik...