Část 58. Lily a Scamander

326 18 1
                                    

O čtyři roky později

,,Scamandere, já tě fakt zabiju!"

Větvík se po přemístění okamžitě zastavil, protože by se nejradši rozeběhl pryč jako vyděšená laň. Jenže hrozilo, že Lily na něj v záchvatu vzteku sešle zaklínadlo, které ho přinejmenším zmrzačí. Ne, že by v kouzlení byla přebornice, spíš by pal ona skončila z pár ranami, nebo by dopadla jako žába.

,,Já..Já nevím, co to do mě vjelo," zamumlal potichu na svojí obranu, jako by si až teď uvědomil, co to vlastně způsobil. Lily, která byla rudá vzteky, na něj upírala zamračený pohled. V modrých očích blonďákovi proběhla zoufalost, když rozhodil rukama a narychlo spustil: ,,Jenže já takhle už dál žít nemůžu, lil! Nemůžu dál žít bez tebe, to prostě nejde. Nemůžeš se mi divit, že jsem prostě vybouchl a neudržel se, na svatby se bývalý nezvou."

Když se před rokem Winky s Teddym ženili, ať už jim to lákalo srdce sebevíc, tak věděli, že oba pozvat nemůžou. Po všech těch letech, kdy mezi nimi stále panovala zlost to nešlo.

Scamander tak Teddyho úspěch dospělosti slavil v povzdálí. V pěkně velkým povzdálí a to ze samotného Rumunska. Ať už se snažil bojovat se svým osudem sebevíc, tak fantastická zvířata mu přece jen přirostla k srdci.

,,To ty jsi mě podvedl a rozešel se mnou! Kdybych neutekla, všichni by mě na svatbě ukamenovali, včetně ženicha. To jsi... to jsi prostě... U Merlinova křivého malíčku, co teď mám podle tebe dělat?" zavrčela na něj Lily a rukama si frustrovaně zajela do pečlivě vyčesaných zrzavých vlasů. Svatebních vlasů, jestli to má v tihle chvíli ještě nějakou váhu.

Scamander na ni povytáhl obočí. ,,U Merlinova křivého malíčku?" Věděl, že je trhlá, ale taky už se z nich všem stali dospělí lidé. Ale to, jak si tvořila vlastní slova, a přetvářela nesmyslná spojení do vět, mu vrátilo tu jiskru, kterou mu Lilka dávala celé ty roky na škole.

Zrzka po něm střelila nerudným pohledem. ,,Mohl bys prosím pro jednou přestat řešit hlouposti, Lysandere? Pokud ti to nedošlo jsem kvůli tobě ve vážně těžké životní situaci!" rozhodila rukama kolem sebe?"

"Ty se svojí nešikovností dostáváš do vážných životních situacích pořád. A to ty jsi týdny řešila, jakou záložku si dáš do knížky, tomu se říká řešit hlouposti-"

Než stihl doručit dalších několik argumentů, které byli vlastně docela dobré, tak mu v zápalu zuřivosti na hlavě přistál svatební střevíc. Lilka se zuřila, ne vážně životně se zuřila. Celý život si z ní bylo utahováno kvůli její rozlítané povaze, nešikovnosti a faktu, že si zkrátka žila ve vlastním světě. Jenže tohle už nebyla škola, byl to skutečný svět, do kterého ani trochu nezapadala. A tak udělala jedinou věc, která ji přišla rozumná, zapadla. Přizpůsobila se a prakticky přestavěla celou svoji osobnost od základů.

Našla si práci na ministerstvu, pořídila si sako a rozlítané vlasy s příběhem byste už u ni nenašli.

,,Kdysi jsem ti řekl ,že tě miluju, pamatuješ? V té knihovně a ty sis místo toho nabrnkla jinýho-"

,,Protože se ti nedalo věřit! Lezl si do postele s každou, která na tebe hodila očko, podváděl jsi mě, tak co jsem podle tebe měla dělat? Byla chyba s tebou být-" zavrčela a složila si ruce na hrudi.

,,Nepodvaděl, to bylo jen jednou-"

,,Na tom nezáleží, udělal si to!" zavrtěla zklamaně hlavou a krátce si povzdechla. Takhle si rozhodně svatební den nepředstavovala.

,,Neměl jsem jezdit," dodal trpce. ,,Mohla jsi mě ignorovat."

,,Prosím?"

,,Nemusela jsi se mnou odejít, jasně vyznal jsem ti lásku před celou rodinou a tvým snoubencem, ale... Mohla jsi si ho vzít, nemusela.. Nemusela jsi odejít, tak proč?" nečekal na její odpověď a rychle se rozešel pryč. Než se Lily vzpamatovala, bylo pozdě a Scamander se přemístil zase pryč.

Letos tu holku dostanu! Teddy LupinKde žijí příběhy. Začni objevovat