Část 41. Řekl jsem ti, aby ses do toho nepletl, Laurenci!

306 34 7
                                    

Opravdu nevím jak, ale Velikonoční prázdniny už máme za sebou a čas ubíhá spokojeně dál. Člověk by neřekl, že už jen pár měsíců a my se budeme muset zas na dva měsíce rozloučit. Bylinkářství se nám před pár dny otevřelo a my tak začali docházet jednou týdně do skleníku číslo pět, na hodiny s profesorem Longbottomem. Opravdu nechápu, jak někdo takový, jako je náš profesor Bylinkářství, dokázal zplodit někoho přitažlivého, jako je Errnie. Chápu, co na něm Laurie vidí. S otevřenými skleníky se taky dal do pohybu i kroužek Bylinkářství, který má už třetím rokem, s radostí na starosti Větvík. Lilka ho dlouhý týdny přemlouvala, aby jí tam přibral. Prý, že si ho chce pohlídat. Nestojí o to, aby jí ho svedla první holka, hned jak se od něho na chvíli vzdálí.

8. Dubna/ hodina Kutilství kouzelných předmětů

"Vidíš, jak si jenom tak sedí a tváří se, jako kdyby se nic nestalo?" zamumlá s plnou pusou jídla Rose následující den na snídani. Oči střelím na místo, kam se hnědovláska tak vražedně kouká.

"Myslíš, že už má jinou?"povzdechne si a zpraží Scorpiuse dalším pohledem. Ten se ale netváří, že by ho tím nějak dokázala rozhodit. Spíš se dál vyžívá v konverzaci se Zmijozelskou studentkou vedle něj.

"Malfoy? Dokázal by si on vůbec jinou sehnat?" koutkem oka se letmo podívám na zmiňovaného u jejich stolu. Pořád k němu chovám jistou averzi a od té doby, co se s Rose rozešel a zachoval se jako zbabělec, se na něj ani bez pohrdání, nedokážu podívat.

Ron a Hermiona se poslední měsíc snaží jejich manželství napravit. Alespoň kvůli malýmu Hugovi.

Ještě ani nestihl nastoupit do Bradavic a jeho rodiče už by se rozváděli? To vůči němu není fér.

Podle toho, co Albus říkal Lily, tak Draco,(i přes to, že zjevně nehrozí, že by se ze Scorpiuse a Rose stali nevlastní sourozenci), stále nesouhlasí z jejich vztahem. I tak si ale stojím za názorem, že kdyby ji Scorpius opravdu miloval, tak se nestará o názor otce, a nezachoval by se jak zbabělec a hned by od ní neutekl.

"Koukej, on se usmívá," rozhodí dotčeně rukama a sleduje tak chlapce s bílými vlasy. "Jak se může vůbec usmívat." odfrkne si.

Chystali jsem se jí říct další ze svých urážek na jejího bývalého přítele, ale to se k nám přiřítil Větvík a bouchl svou brašnou o stůl. Celý hábit měl od hlíny a to nemluvím o hlíně ve vlasech, která mu dělá vlasy spíše hnědými. Ne že by je normálně neměl trochu nahnědlý.

Rukama se vyčerpáním zapřel o stůl a s naštvaným výrazem se skláněl dolů na Lilku.

"Promiň." hlesla skoro neslyšně a stáhla ruce do klína.

"Když jsem tě přibíral, slíbila jsi mi, že nic nerozbiješ," vydechne."Výš ty vůbec, jaký je to uklidňovat Mandragory, který neustále vřískaj!" rozkřikne se po Velké siní, až si nedopatřením přivolá pár nechtěných posluchačů v našem dosahu. Otřepe si z ramen hlínu a nespustí rozbouřené oči z Lilky.

"Já vím, jenže mně ten květináč strašně klouže," ospravedlňuje se s nakřáplým hlasem.

"Máš mít rukavice." protočil oči v sloup.

"Dej mi poslední šanci, slibuji, že už se budu od květináčů držet dál."

"Poslední," povzdechne si rezignovaně a zasedne vedle ní. Lilce se na tváři rozlehne spokojený úsměv a obejme ho kolem pasu. "Ale jen protože si moje holka a protože tě miluju." Řekne a já se jen nemůžu divit, co s ním naše kamarádka dokázala udělat. Možná, že svoje první "Miluju tě", který mu nikdo z nás nevěřil, opravdu myslel vážně. Když už to dokáže přiznat on, tak proč něco tak snadného, nedokáže Teddy ani připustit. Nechci nikoho soudit a ani nepopírám, že ze svých přátel, který se kvůli sobě dlouhý měsíce trápili, nemám radost.

Letos tu holku dostanu! Teddy LupinKde žijí příběhy. Začni objevovat