Lily se otočila a zabořila hlavu do polštáře. Jedním okem sledovala mě a Rose ve školní uniformě, jak se jí snažíme vytáhnout z postele. Založila jsem si ruce na prsa a v nesouhlasu s jejím chováním, kroutila hlavou.
"Hodláš tu být zahrabaná do konce roku?" zeptala jsem se vlídně.
"Jo". řekla a přitiskla hlavu víc k polštáři.
"Lily, víš že se mu nemůžeš vyhýbat do konce života" řekla až nedočkavě Rose a klapala nohou.
"Rose má pravdu" souhlasila jsem.Je to už týden od té události, kdy se kvůli cti Lily, Scamander porval. Tím se z nás a Matheowou partou stali úhlavní rivalové. Bohužel Lily se Větvíkovi vyhýbá. Nedokáže se přenést přes to, že mu tím odmítnutím ublížila. Ikdyž ho sice chtěla, nedokázala uvěřit tomu, že někdo jako Větvík, který klátí jednu za druhou ,najednou miluje jí. Vlastně se jí ani nedivím.
"Fajn, buď si tady třeba další týden, ale já a Rose už tě nemůžeme krýt do nekonečna" odešly jsme tedy na vyučování bez ní, jelikož už nám moc času nezbývá.
"Máš už doprovod na Křiklanův večírek?" zeptala se Rose, když jsme mířili do severní části hradu na hodinu Přeměňování.
"Ne".
"Pozvánka se ti válí na stole už týdny, musíme ti někoho sehnat".
"Hádám, že ty půjdeš s Malfoyem" jako kdybych na to odpověď neznala.
"Samozřejmě" zvedla nos hrdě.
Procházeli jsme kolem skupinky s modrými hábity.
"Co Andrew Patley" ukázala na jednoho Havraspárského kluka.
"Ten Patley, který se ve druháku chtěl oženit se žábou?".
"Fajn. Nedávno jsme narazila na leeho Finigena" navrhla.
"Má metr padesát, vedle něj bych vypadala jako jeho máma". Rose má vážně hrozný vkus, což potvrzuje vztah se Scorpiusem."Nestarej se, slibuju že si seženu doprovod" uklidnila jsem jí a pokračovala chodbami dál v cestě.
"Jen aby" prohlásila. Jako by mi snad nevěřila. No co, v nejhorším případě půjdu s paní Norrisovou. Ta nemluví, takže ani nebude moct říct "ne".Sedla jsem si na místo vedle Rose, do zadní lavice hned vedle vycpané bublinatky. Do několika minut do místnosti vznešeně vpochodovala kočka, která se okamžitě proměnila v naši oblíbenou profesorku.
"Dobrý den, dobrý den". pokývala hlavou a usadila se za katedru. "Odevzdejte mi své úkoly".Zvedla jsem ruku a McGonagallová se přes miniaturní brýle mračila."Slečno Weasleyová. Jestli mi zase chcete tvrdit, že vám úkol snědla paní Norrisová, dostanete trest až do konce listopadu!"
Rose a dva mrzimorští kamarádi před námi vyprskli smíchy.
"Dost" zaburácela profesorka."Co jste potřebovala?" otázala se mě.
"Jen že se lily dnes necítila dobře" oznámila jsem jí.
"zase?" nakrčila čelo "ano, zase" povzdechla jsem si."Ano pane Jonesi?" vyvolala mrzimorského, který se přes uličku vedle hlásil.
"Nevadí, že mám o jeden svitek navíc?" omluvně se usmál "Mně se to na dva nevešlo".
"Šprte" Uchechtla jsem se a McGonagallová mě spražila pohledem "Ne, nevadí to. Slečno Weasleyová, vy určitě úkol máte".
"Jistě" odpověděla jsem uraženě.
"A jak velké mezery mezi slovy jste dělala? Palec, dva? Nebo snad celou stopu?" zamračila se.
"Ani jedno" usmála jsem se s nezbytnou dávkou drzosti.Dál už se se mnou nebavila a vybrala si pergameny. Následně jsme probrali novou látku a měli jsme ji po zbytek hodiny procvičovat, zatímco ona opravovala naše úkoly. Hodina skončila a jediný, kdo měl 'vynikající' z úkolu, byl Andew Jones.
"Ta bába nemá srdce" zahřešil si Teddy, když k nám se Scamanderem na chodbě přiběhli.
"Co máš?" zeptala jsem se. "Mizerné" odpověděl. Horší ohodnocení úkolu snad nikdy nedostal.
"Co máme teď?" ozval se Větvík.
"Péče o kouzelné tvory" odpověděla mu na otázku Rose. Teprve druhá hodina a já už chci konec dne. Jediný na co se tenhle týden můžu těšit, je Víkendový zápas Famfrpálu.
ČTEŠ
Letos tu holku dostanu! Teddy Lupin
Fantasy𝐍𝐄𝐖 𝐇𝐀𝐑𝐑𝐘 𝐏𝐎𝐓𝐓𝐄𝐑 𝐆𝐄𝐍𝐄𝐑𝐀𝐓𝐈𝐎𝐍 𝐒𝐄𝐑𝐈𝐄𝐒⚡️ all rights belong to - j. k. rowling Aktuální počet stran: cca "Ahoj krásko." zašeptal mi u ucha. Překvapením jsem trochu nadskočila z lavice. Ani jedno z těchto slov jsem od něj nik...