Po dalším perným dni, kdy jsem odpoledne strávila u ředitelky, která se mnou prodiskutovávala všemožné možnosti odvětví práce na Ministerstvu, ve kterých bych podle ní prosperovala. Jsem se konečně, skoro až po čtyřech, vydala do Nebelvírské věže.
Vyčerpaná a Znuděná.
Ve Velké síni ještě probíhala večeře, takže všude kolem se ještě potulovali skupinky studentů.
Už jsem si myslela, že dnešek nemůže být horší, ale byla jsem na omylu.
"Winky!" vytrhne mě z příjemný a osamělý procházky pronikavý hlas, který sebou nese i přibližující se zvuk kroků. Otočím se a neuvidím před sebou nikoho jiného, než Mrzimorského studenta, který za mnou podle zadýchání musel běžet až z večeře.
Ten kluk bude jednou moje smrt.
"Já- Neviděl jsem tě na večeři." usměje se na mě nesměle a přizpůsobí se rychlosti mé chůze.
"To byl účel." odpovím Teddymu přiškrceně. Minulý večer jsem utekla z večeře hned do naší ložnice. Byla to součást mého plánu , jak se vyhnout Teddymu , ale jak jsem si právě ověřila, je to plán naprosto k ničemu.
A nefunkční.
Budu ho muset ještě zdokonalit, proto očividně má své mouchy.
Zkoumavý pohled Teddyho, kterým si mě neustále přeměřuje mě po chvíli začne nesnesitelně znepokojovat. Z jeho přítomnosti je mi úzko a začnou se mi potit dlaně, který si otřu o sukni, abych zakryla nejistotu, kterou ve mě modrovlasý, vyvolává.
Z poza chodby se vynoří jakýsi křik a zběsilý dupot, který se blíží naším směrem a rozléhá se po celém hradě. Mráz mi přejede po zádech a proto udělám něco, co mi právě v tuto chvíli přijde jako dobrý nápad. Udělám krk vlevo a natisknu se tak na Teddyho svalnatou hruď. Čekala bych, že bude překvapený, nebo hůř odstrčí mě od sebe.
Vlastně jsem počítala s oběma variantami.
Ochranářsky si mě přivine k sobě a pevné paže tak obmotá kolem mého těla, že se díky tomu cítím v bezpečí, jako nikdy dřív.
Takto jsem se s ním ostatně cítila v minulosti už několikrát.
Pokaždé když si mě přitiskl ke stěně, nebo mě zatáhl do jakékoliv opuštěné učebny. Bylo příjemný a vzrušující ten pocit cítit znovu, navíc po takové době, co mi byl odpírán.
Z rohu vyběhne Scamander, který mi ve svém útěku vrazí do rukou kbelík, ve kterém podle stop musela být pravděpodobně modrá barva. Pak si spokojeně pokračuje v běhu dál a ztratí se nám na opačným konci chodby.
Chvíli tam tak zaskočeně stojíme v obětí a prohlížíme si předmět, který nám před chvílí náš kamarád zanechal. Musíme být opravdu k smíchu.
"To jsem si mohla myslet." složí ruce v bok nově příchozí profesorka McGonagallová, která je od hlavy až přes její tmavě zelený hábit, pokropená modrou barvou. Teddy po jejím příchodu od mě odskočí a strnule vedle mě zůstane stát, jako přikovaný. Což mojí iluzi o bezpečí dočista pohřbí.
***
"Neustále mi tu děláte ze života peklo, pane Lupine." zdůrazní jeho jméno bodavým tónem, když si nás následující ráno, po onom mylném incidentu zavolala, k sobě do kabinetu. Tentokrát je ale v čistém oblečení.
A po dlouhým přemlouvání nám stále nechtěla uvěřit, že jsme zkrátka byli ve špatnou chvíli, na špatným místě. Pokud nás tedy tímto nechtěl Scamander seslat k sobě. Potom jsme tedy opravdu byli na správným místě ve správnou dobu.
ČTEŠ
Letos tu holku dostanu! Teddy Lupin
Fantasy𝐍𝐄𝐖 𝐇𝐀𝐑𝐑𝐘 𝐏𝐎𝐓𝐓𝐄𝐑 𝐆𝐄𝐍𝐄𝐑𝐀𝐓𝐈𝐎𝐍 𝐒𝐄𝐑𝐈𝐄𝐒⚡️ all rights belong to - j. k. rowling Aktuální počet stran: cca "Ahoj krásko." zašeptal mi u ucha. Překvapením jsem trochu nadskočila z lavice. Ani jedno z těchto slov jsem od něj nik...