Část 19. Patřebuji od něj víc

431 34 0
                                    

V dalších dnech jsem čekala pomluvy. Edward Lupin si nabrnknul další naivku. Naivka vskutku jsem. Ale naštěstí to těch pár studentů, kteří scénu pozorovali, nikde nerozhlásilo. Pár z nich chtělo, ale s nimi si to Teddy vyřídil.

"Myslím, že ho pořád trápí to s těmi rodiči" poznamenala Rose, když jsme sledovali Lupina, jak se u večeře dloube v jídle. Tentokrát jsme seděly u stolu nebelvíru konečně i s Lily, ale k naší smůle bez kluků.
"Sám se toho vyvolávání vzdal" připomněla jsme jí "a ty něco koukej sníst" okřikla jsem Lily.
"Možná ho jen sžírá zítřejší zápas" prohodila Lilka naproti nám.
"Blbost, je nejlepší ve své pozici" zavrhla jsem to rovnou. Odrážeč jako on, bát se zápasu? Nikdy.
"Zajímala mě ta učebnice, tak jsem zašla do..." odpověděly jsme sborově s Lily za ní " do knihovny a dál?".
"Nic, žádná zmínka o Princi dvojí krve" povzdechla si, bylo jí líto, že se o tom nemůže dozvědět víc. Její hlava zajímavostmi doslova přetéká. Lézt jí do myšlenek, je jako být v pečlivě seřazené knihovně.

"Možná by mohl vědět něco Křiklan. Můžu se ho zítra zeptat" navrhla Lily. Ne, jen ty ne.
"Ty ne, ještě mu tam něco zničíš" vyprskla jsem z Rosiiný poznámky smíchy.
"Já bych byla opatrná" řekla, ale sama tomu nemohla věřit.
"Winky, jak že k nám do party přidala Lily?" zamyslela se provokativně Grangerová.
"Nevím Rose, myslím že ve třeťáku kdy na sebe shodila brnění a my jí před pádem zachránili" rozesmála jsem se ještě víc při té vzpomínce. "Nejsem tak nešikovná" zakroutila hlavou.
"Pravda, ještě si příšerná bordelářka" řekla Rose. To bych neřekla, spíš je jen zapomnětlivá.
"Nejsem" i tak se ale nemohla přestat smát a nevypadat, před ostatními u stolu jako rajče.
"Nejsi? Připomeň mi, kde je Jamesův plášť?" naposledy jsem si do ní rýpla a věnovala se večeři.

To by asi pro téma 'Lily a její neschopnost' ,u večeře stačilo. Po večeři jsem neměla moc prostoru se od kamarádek vypařit a zajít za Teddym. Měl pravdu, když říkal, že se kolem nás pořád někdo motá. Možná by jsme náš okruh přátel měli zmenšit a mít tím víc prostoru na sebe. Možná by bylo rozumné z našeho 'přátelství' udělat vztah a netajit to před ostatními. V umývárnách jsem se opláchla, zalehla do postele a do rána spala, jak nemluvně.

"Máš už ten doprovod?" Zeptala se mě Rose při cestě na hodinu Dějin čar a kouzel.
Zakroutila jsem hlavou a učebnice si přitiskla víc k tělu.
"Už je to několik dní a ty pořád nikoho nemáš?" udiveně na mě koukala. A co čekala.
"Terry Boot se rozešel s Patilovou, možná že by s tebou šel" zabručela Lily a narovnala si brýle na nose.
"S Havraspárskýma je nuda" ohrnula jsem nosem, protože s někým tak nudným, kdo je z Havraspáru, se mi nechce trávit celý večer- A ještě k tomu se společností Křiklana. To opravdu ne.
"Ještě zbývá Scamander" napadlo mě. Když nemá doprovod, tak proč by jsme si nemohli vyjít na večírek spolu, jako přátelé, samozřejmě.
"Ten chce pozval Lilku" vykřikla Rose. "Achjo, kéž by" povzdychla zrzka a zalezla do učebny.

Hodina uběhla rychle, na to že nás vyučuje profesor Cuthbert Binns. Nevím jestli je to tím že je z něj duch, ale když mluví, chraptí jako starý mudlovský vysavač. Mrtvě seděl za katedrou, jeho tělo prosvítalo tak moc, že jsme za ním viděla staré téma na tabuli. Brali jsem Válku z Obry, ale po hodině jsem měla v hlavě totální prázdno a nic z toho si nepamatovala.

Bylo těsně po obědě a my měli, jako studenti šestého ročníku, jednu hodinu volnou, po které nás už žádná studie nečekala.
"Vážně nechceš jít s námi? Pomohlo by ti to se sázkou s Lupinem," Lákala mě Rose, abych s nimi šla do knihovny. Marně.
"Vážně ne" zakroutila jsem u velkých vstupních dveří. "Tvoje chyba. Přijdeš o hodiny a hodiny zajímavých přednášek od Grangerový" řekla se smíchem, ironicky Lilka.
"Uvidíme se, pak si vás někde najdu". S rozloučením, jsem se vydala hledat Lupina. Jedna hodina volna, kdy můžeme být sami, než se chodby znovu začnou plnit studenty.

Letos tu holku dostanu! Teddy LupinKde žijí příběhy. Začni objevovat