Od naší "dohody" jsme se s Teddym vídali hlavně tajně. Samozřejmě před ostatníma jsme hráli, že jsme jen kamarádi. Po dlouhé debatě, jsme se shodli že Rose i Scamanderovi řekneme, že to všechno skončilo u té pusy a dál už nic nebylo. Ani radši nepočítám, kolikrát mě na chodbě zatáhl do nějakého výklenku, nebo skryté chodby. Zdálo se, že tím doháníme všechen ten čas, po který se tváříme jako dva cizinci.Já sice taky pořádně nevěděla, co dělám a proč se do toho všeho s ním pouštím, ale zatím jsem si to užívala. Nemyslela jsem na následky a zkrátka jsem jednou v životě dělala něco neplánovaného, vzrušujícího a pro mě naprosto nového.
Profesor Kratiknot stál na věži postavené z knížek a přednášel nám zápis do sešitů. Je divný, že je stále tady. Dokonce učil i mého tátu a to už pár let bude.
"Everte stativ. Everto-vyvracet. Stativus- stojící. Používá se pro odhození protivníka stranou. Řadí se mezi soubojová kouzla. podobné kouzla jsou například: Expelliarmus a nebo Rictusempra". Mumlal si pod vousy, ale já ani Rose jsme jeho výkladu nedávaly příliš pozornosti. lily seděla pár míst za námi. Levá strana učebny byla už od prváku vždy pro Nebelvír a ta druhá pro Mrzimor. Za strejdy Harryho se prý Nebelvír vždy učil se Zmijozelem. Jsme ráda že alespoň něco McGonagallová změnila dobře, a Mrzimor spojila s námi.
"Takže ho dneska neuvidíš?". Zeptala jsem se šeptem společnice vedle mě.
"Ne. Mám ale plán, že se domluvím a donesu mu úkoly na kolej". Radostně mi zdělila svůj plán.
"Myslíš, že tě Křiklan pustí do Zmijozelu? A i kdyby, tobě se tam mezi ty otrapy chce vkročit?". Nikdo by dobrovolně nešel do Zmijozelu.
"A co tedy navrhuješ jiného. Nic kromě doučování s ním nepodnikám a teď když je nemocný, ho už pár dní nevídám ani v té knihovně". Opřela hlavu o ruce a dívala se do blba. Ta byla zamilovaná až po uši."Pane Lupine! Když mému výkladu věnujete tolik pozornosti, jak se řekne Formule, která na chvíli znehybní protivníka?". Teddy, který ještě před chvílí flusal na ostatní papírky, teď strnul a nevěděl která bije. "No Lupine, jaká je ta formule?". Vysmíval se mu Scamander vedle něj, až mi Teddyho bylo líto. Jako kdyby to Větvík sám věděl. "Polibte mi". Zabrblal si a lišácky se na mě podíval a čekal mojí reakci. Smíchu se nikdo neubránil. Tímhle si akorát to vyhození z týmu zpečetí.
"PROSÍM!". Vyvedl ho z míry Kratiknot a křikem ho vrátil do reality. "Chci říct" nervozně se nadechl a snažil se vzpomenout"Incendio?". Místností se zvolal hlasitý smích všech a jeho oči stále spočívaly na mně."No výborně vy by jste ho rovnou podpálil. Ví to někdo? Co třeba vy slečno Weasleyová". Proč zase já. Přijde mi jako by byl na mě zasedlí. "Impedimenta, pane". Odpovím a vysloužím Nebelvíru pět bodů.
Nic zajímavého se celý den nedělo a mně připadalo, že každá minuta, je dlouhá jak hodina samotná. Klukům jsme slíbili, že je začneme chodit podporovat na tréningy. Rose měla na pilno, jelikož docházela ještě na tréningy Zmijozelu podporovat Scorpiuse. Byl skvělý chytač a podle mě žádnou podporu nepotřebuje. Už takhle je ze Zmijozelu ve všem nejlepší. Dokonce je i kapitán jejich famfrpálového týmu.
Byly jsme na pokoji a před večeří si na chvíli odpočinuly. Ale moje kámojda můj večerní šlofíček vyrušila. "Máš už ten úkol z Jasnovidectví?".
"Jo, ty ne?" řekla jsem a začala se připravovat na večeři. Když už mě vzbudila, nemá cenu se o spánek dál pokoušet.
"Ne, nic mi nevychází". Povzdechla si a vyndala ze skříně dva svitky pergamenu.
"Buď v klidu, mně taky ne" zašklebila jsem se na ní.Rose se zašklebila, což znamenalo, že to chce vysvětlit. "Prostě jsem si to celý vymyslela". pokrčila jsem rameny.
"Ukaž mi to" vybídla mě. Ukázala jsem pod postel, kde se mi válel, již zmíněný úkol.
"Příští týden dostanu kašel kvůli nepříznivé konjunkci Marsu a Jupitera", přečetla nahlas první řádek úkolu.
"Tragické, že?" zašklebila jsem se.
"Tohle si už jednou napsala, neprokoukne to?" zamračila se.
"Ne, párkrát zakašlu a bude spokojená" řekla jsem.
ČTEŠ
Letos tu holku dostanu! Teddy Lupin
Fantasia𝐍𝐄𝐖 𝐇𝐀𝐑𝐑𝐘 𝐏𝐎𝐓𝐓𝐄𝐑 𝐆𝐄𝐍𝐄𝐑𝐀𝐓𝐈𝐎𝐍 𝐒𝐄𝐑𝐈𝐄𝐒⚡️ all rights belong to - j. k. rowling Aktuální počet stran: cca "Ahoj krásko." zašeptal mi u ucha. Překvapením jsem trochu nadskočila z lavice. Ani jedno z těchto slov jsem od něj nik...