Část 8. Kamarád má o nás divné představy•

512 43 1
                                    

Večer mě Teddy doprovodil až k obrazu Buclaté dámy, která nás nepříjemným pohledem propalovala, ale nakonec mě pustila. V pokoji už na mě čekala Rose, celá rozjančená a strachy bez sebe.

Lilka nebyla nikde v místnosti. Tu jsem si ale nestihla pořádně prohlédnout a kudrnatá kámojda, mě už táhla k mojí posteli, na kterou jsme si obě sedly. Vlasy měla od přírody kudrnaté, a odstínem se pohybovala někde na hranici hnědé a zrzavé.

"Můžeš mi říct, kde si jako byla? Já tady celou dobu šílím, div neplánuji pátraní!" máchala ve vzduchu rukama a vyčítala mi pozdní příchod.

"Rose jen klid. Zapovídala jsem se s Teddym. Vlastně ti chci něco říct a nepočká to."

Chvíli na mě podezíravě koukala, pak ale přestala jančit, a nechala mě pokračovat.

"Já a Teddy jsme se políbili. Teda, dal mi to za úkol. Nevím co jsme. Kde je Lilka, měla by u toho být taky."

Měla by. Tohle je velká věc. Říkáme si všechno a nechci aby o něco přišla.

"Teď mě nezajímá ona, ale ty. Takže se nám Lupin konečně odvázal. To je bomba, celý hrad na tenhle den čekal, to je něco!"

Byla z našeho polibku snad nadšenější než já, ale viděla to víc růžově.

"Ne opovaž se to někomu říct. Nic spolu nemáme, tedy, ne že bych nechtěla, ale jeho minulost mluví za vše a já si myslím, že jsem jenom další z mnoha holek-"

"To, jak se kouká na tebe je jiný. I Větvík by se mnou v tomhle souhlasi."

snažila jsem se ji do posledních detailů všechno vylíčit.

"Takže hned po tom co ti přiznal, že před rokem miloval Luci, tak ti vyznal lásku, a dal ti za úkol ho políbit. Pane bože Winky!" štěstím mě k sobě přitiskla a v objetí jsme se svalily na postel. Hlavy jsme měly na mém polštáři a těla nám zapadla do matrace. Vážně by tady měla být Lilka. Kde asi tak lítá.

"Ví to Lysander?" vypadlo z ní nejistě po dlouhém tichu.

"Myslím si, že mu to zrovna teď říká. Bude to divný, když zítra v těch Prasinkách budeme předstírat, že vlastně nic nebylo? Pro něj to byla jen jednorázovka."

Bylo by pěkný být tam s ním, jako se svým klukem. Kéž bych ho mohla mít jen pro sebe.

"Myslím, že to bude furt ten stejný Teddy, jak ho známe."

21 října, / Výlet do Prasinek

Dneska ráno jsme si pěkně pospali. Ani jsme nepospíchali na snídani . Rozhodli jsme se, že se najíme až u Tří košťat.

Rose se ráno snad hodinu předem musela namalovat. Já mám štěstí na bezchybnou pleť a mohla jsem se v klidu hřát pod dekou. Celá naše Weasleyovic rodina je obdařená pihami a ani nás to neminulo. A s mými bílými vlasy po matce, jsou pihy jako pěst na oko. A modrý oči mi to moc nevylepšují. Lily má krásný zrzaví vlasy a pihy si schovává pod velkými kulatými brýlemi.

"Můžeš ještě v klidu spát, tak proč tohle všechno na sebe plácáš?"

"Nemám ráda svoje pihy. Vím že tobě nevadí, ostatně je má celá rodina, ale já se chci Malfoyovi líbit-"

"Počat, Scorpius, to jako važně?"

nijak zvlášť mě to u ní nepřekvapuje. Párkrát už nám dávala náznaky. Sedla si ke mě na postel a usmívala se od ucha k uchu. "Já ti to nechtěla říkat, protože je ze Zmijozelu, ale když ty teď randíš z Mrzimorským. On je vážně jiný, než se říká. A nedávno mě požádal o doučování."

Letos tu holku dostanu! Teddy LupinKde žijí příběhy. Začni objevovat