39.Bölüm🌺"Market"

381 32 33
                                    

Merhaba 🙋

Nasılsınız?

Yorumlarınızı bekliyorum 🗨️

İyi okumalar

15 dakika sonra evde...

Nj.: Onu bunu anlamam ben gitmem bir daha markete. Kasiyerdeki kız benden öncekileri hızlı hızlı alıyor bana sıra gelince de kaplumbağa hızı ile işini yapıyor! Bir de sıra bana gelince nasıl oluyorsa kasada sorun çıkıyor! Aldığım bir ürünü on defa geçirdi sonra da geri iade yapmak için tüm dükkanı benimle gezdi!

Jn.: Seninle niye gezdi onu anlamadım.

Nj.: Bir anlasam! Tuttu kolumu gezdirdi her yeri! Bırakmıyor da yapıştı sülük gibi. Diyorum "sorun değil parasını veririm alırım geçirdiğiniz kadar", diyor "yok, olmaz!". Diyorum "ödeyeceğim parayı vereyim" yine diyor "yok, olmaz!". Gitmem ben bir daha oraya!

Yg.: Senin değil zaten, bu durumda bu dörtlüden birinin gitmesi lazım.

      Yoongi Jung Mi, Jungkook, Sun Hee ve Kang Dae'yi göstererek konuşunca Jung Mi ile Jungkook hemen Sun Hee ile Kang Dae'yi gösterdi. Kang Dae ile Sun Hee de onları gösterdi.

J.M.&Jk.: Onlar gitsin!

K.D.&S.H.: Onlar gitsin!

Jk.: Niye biz gidiyormuşuz?! Namjoon hyungu itip eşyaları düşüren sizsiniz.

J.M.: Evet! Suçlu sizsiniz.

K.D.: Bizi o pozisyona sokup fotoğrafımızı çeken sizsiniz ama!

S.H.: Evet, siz öyle yapmasaydınız bunlar olmazdı!

Jk.: Biz mi dedik "itin" diye ya da "peşimizden koşun" diye?

S.H.: Biz mi dedik "kaçın" diye?

Jk.: Öyle adam öldürmekle sizi tehdit eden ve peşinizden koşan birileri olduğunda ne yaparsınız? Açıp kollarınızı "gel beni döv ve öldür!" diye bekler misiniz?! Tabiki kaçarsınız!

      Jungkook bedenini kullanarak kendini ve Jung Mi'yi savununca ("açıp kollarınızı" dediği yerde kollarını açıp başını geriye atması gibi) herkes kıkırdasa da sonradan ciddi olmaya çalıştılar. Yoongi ellerini göğsünde doladı ve sol elini çenesine götürüp düşünür gibi durarak konuştu.

Yg.: Hmmm... Ben açıkcası Jungkook'un tiyatrosuna ikna oldum. Bu durumda siz ikiniz gidiyorsunuz.

S.H.: Ya ama ya!..

K.D.: Valla benim hiçbir yere gitmeye niyetim yok abicim.

      Kang Dae ellerini "ben masumum" dercesine kaldırdı ve koltuğa oturdu.

J.M.: Ne yani Sun Hee unniyi tek mi yollayacaksın?

K.D.: Hayır.

      Kang Dae hemen yanında ayakta duran Sun Hee'nin elini tutup yanına çekti ve Sun Hee'nin de oturmasını sağladı. Ardından kolunu Sun Hee'nin omzuna atıp Jung Mi ile Jungkook'u gösterdi.

K.D.: Siz gideceksiniz, biz değil.

       Jungkook, Kang Dae'ye kahkaha attı ve Jung Mi'nin omzuna kolunu atıp ona cevap verdi.

Jk.: Biz markete gidecez? Olmaz öyle şey. Biz markete falan gitmeyiz abicim!

Tae.: Neler alınacak?

      Konuşmanın başından beri sesini çıkarmayıp kollarını göğsünde dolayıp köşede oturan Taehyung bıkmış bir şekilde ayağa kalktı.

KOMŞUNUN OĞLU KİM TAEHYUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin