Taehyung yanıma gelip oturdu ve elini uzatıp "Merhaba ben Taehyung" dedi. Ben de elini sıkıp " Ben de Y/N" dedim.
Sınıftaki birkaç kız bana Taehyung'un arkasından "sen tenefüste bittin" işaretleri yapıyorlardı. Ben de göz devirip Taehyung'un elini bıraktım. Tam önüne döndüğüm anda teneffüs zili çaldı ve dört kız anında tepemde belirdi.Y/N:Ooo... Kızlar bakıyorum da beni çok özlediniz galiba ilk tenefüsten tepemde belirdiğinize göre...
He Rachel (Ele başları):Ya ya çok özledik seni... Sen bir gelsene bizimle tuvalete.
Y/N: İstemiyorum.
Rachel:Ya! Sen beni duymadın mı?! Gel dedim!
Y/N:Ben de "İSTEMİYORUM" dedim. Kıtsan yapabileceğim bir şey yok! Sorry!
Sınıfın "Ooo! Fena laf soktu." Demesiyle Rachel iyice köpürdü ve tam benim saçıma yapışacakken Taehyung onun bileğini tuttu ve ona bağırmaya başladı.Tae.:Ya! Sen ne yapmaya çalışıyorsun?!
Diyerek Rachel'in bileğini geriye doğru sert bir şekilde atıp benim bileğimi tuttu ve beni sınıftan çıkarttı.Y/N'den
Taehyung öyle bir anda sert çakışınca ben bile ne olduğunu anlamadım bir an. Melek gibi çocuğun içinden ŞEYTAN çıktı resmen.Okulun bahçesinde
En sonunda beni bahçeye getirdi ve biryere oturtturdu. Bir sağa bir sola gidip duruyordu ve kendi kendine sessizce konuşuyordu. En sonunda dayanamayıp konuştum.Y/N:" Teşekkür ederim" dedim. O da durup bana döndü ve yanıma oturdu. Ve bana sorular sormaya başladı.
Tae.:O kızlar hep böyle mi? Sana hep böyle mi davranırlar? Onlardan başka sınıfta başka böyle kişiler var mı? Sen nasıl birisin?
Y/N:Birincisi evet hep böyleler çünkü sınıfa yeni bir öğrenci geldiyse ve eğer o bir erkekse, yakışıklıysa ve benimle arkadaş olmaya çalışıyorsa hep böyle yapıyorlar. İkincisi dediğim gibi genelde hep böyle davranırlar bu yüzden onlarla aram pek iyi değildir. Üçüncüsü onlardan başka sınıfta bir de erkek grup var onlar da dört kişiler. Gerçi derste fark etmişsindir. Sen geldiğinden beri dördüde sana tip tip bakıyorlardı.
Tae.: Evet aslında fark ettim öyle bir dörtlü ama en çok biri dikkatimi çekti siyah dik saçlı, kahverengi gözlü, cüsseli bir çocuk.
Y/N:Heh! İşte o da onların ele başı, bana sataşan kız ise o dörtlü kız grubunun ele başı. Kızın adı "He Rachel" erkeğin ise "Choi Sang Bin". Sana tavsiyem onlara pek bulaşma.
Tae.: Peki dördüncü? Dördüncü sorumun cevabı ne? "Sen nasıl birisin?"sorusunun cevabı.
Y/N:Ona ben cevap veremem çünkü eğer o soruya cevap verirsem hem bencil gibi görünürüm hem de bu sorunun cevabı kişiden kişiye değişebilir yani bu sorunun cevabını sen kendi başına beni zamanla tanıyarak bulabilirsin ama tabii sınıftan en yakın arkadaşım "Lee Eun Sang"a veya sınıftaki arkadaşlara beni sorabilirsin. Ve senden iki iyilik isteyebilir miyim?
Tae.: Tabii, nedir?
Y/N: Birincisi eğer sınıftaki herkese beni soracaksan bir not defteri gibi bir şeye not alır mısın? Sınıfın benim hakkımdaki düşüncelerini merak ediyorum da (diyerek hafif gülümsedim, Taehyung da hafif güldü.)
İkinci olarak ise lütfen benimle çok yakın olmasan olur mu? Senin ve benim başımın derde girmesini istemiyorum da.Tae.: Birincisi ilk dediğin iyiliği yaparım, ikincisi ise ikinci istediğin iyiliği yapmam.
Y/N:"Neden?" Diyerek şaşkın şaşkın bakıyordum.
Tae.: "Çünkü istemiyorum." Diyip gülümsedi.
Y/N: Lütfen bak ama bu ikimizin de iyiliği için.
Tae.: Üzgünüm ama ikinci istediğin ne kadar da yalvarsan da yapmam. Çünkü seninle yakın arkadaş olmak istiyorum.(Kanka anlamında)
Y/N: "Ama ama... Aişh cidden neyse boşver. Hee!(demem ile Taehyung yerinde sıçradı) bu arada sen niye gelmiştin bizim okula? Bu konu yüzünden sormayı unuttum da."dedim.
Taehyung tam ağazını açtığı anda ders zili çaldı.Y/N:"Olamaz biz bütün teneffüs boyunca burda mı konuştuk?" Diye sordum.
Tae.:"Imm..."diyerek kafasını salladı.
Y/N:Bizim hemen sınıfa çıkmamız lazım, diyerek Taehyung'un kolundan tutup doğru sınıfa koştuk.
Sınıfın kapısının önüne geldiğimizde ikimizde nefes nefeseydik. Hemen üstümü düzeltip kapıyı çaldım ve yavaşça kapıyı açtım neyseki öğretmen daha içeri girmemişti derin bir nefes alıp verdim ve içeri girdik tam yerimize geçip oturduk ki öğretmen geldi oturduğumuz gibi ayağa kalkıp birbirimize bakıp güldük.
Y/N:Tam zamanında gelmişiz.
Tae.: Aynen.(diyerek ikimiz de güldük)
Hocayla selamlaşıp yerimize oturduk ve derse başladık...
Merhaba, yeni bölümü sonunda attım. Umarım yazım hatalarım yoktur, eğer varsa da affet beni. Bölümü beğendiysen vote vermeyi unutma lütfen ve yorum yaparsan çok sevinirim. Okuduğun için teşekkür ederim. Bir dahaki bölümde görüşmek üzere♥️♥️♥️❤️❤️❤️❤️❣️❣️❣️💓💓💓💕💕💕💖💖💖💗💗💗💘💘💘💙💙💙💚💚💚💛💛💛💜💜💜🧡🧡🧡💝💝💝💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞUNUN OĞLU KİM TAEHYUNG
FanfictionMerhaba ben Y/N (senin adın). 16 yaşındayım ve lise 2'ye gidiyorum. Güney Kore'de yaşıyorum. Annem Türk, babam ise Güney Koreli. Bir abim var o ise 18 yaşında. Hem Türkçe hem de Korece biliyorum. Not: Kitabın devamında Y/N değişip Jung Mi adını alıy...