Keyifli okumalar
Beden dersi bitti ve sıradaki dersimiz matematikdi yani dersimiz Shim hocaylaydı.
Üstümüzü değiştirip sınıfa çıktık ve hocayı beklemeye koyulduk... En sonunda hoca geldi ve onunla selamlaştıktan sonra kısa bir konuşma yaptı.
Sen.H.: Günaydın çocuklar! Bu gün sizlerle oturma planınızı düzenliyeceğiz. Ve daha sonra da sınıf başkanı ve yardımcısını seçeceğiz.
Tüm sınıf: Aaahh! Cidden hocam biz yerlerimizden memnunduk.
Sen.H.: Siz memnunsunuz da ben kimlerin derste konuşup konuşmayacağını gayet iyi biliyorum ve bu yüzden yerleriniz değişiyor. Ve bu sefer tüm herkes kızlı erkekli oturacak.
Dedi ve tüm sınıf "Aaaaaa!!!"diye bağırmaya başladı.
Shim Hoca herkesin yerini değiştirmek için sınıfı tahtaya çıkardı ve erkeklerin hepsinin boyu kızlarınkinden uzundu. Hoca önce herkesi bir boy sırasına dizdi sonra da hangi kızlar ve erkekler karşı karşıya geliyorsa onları birlikte oturttu. Tahmin edin ben kiminle oturuyorum? Eveeet doğru cevap Taehyung. Şaşırdık mı tabiki de hayır.
Benim dışımda yine Eun Sang ile Joon Seo birlikte oturuyorlardı, He Rachel ile Choi Sang Bin birlikte oturuyordu ve onların tayfaları da birlikte oturuyordu - ne şans ama - onun dışında herkes kızlı erkekli oturuyordu. Sınıf başkanı ise yine Kim Min Sung seçilmişti.
Okul çıkışı
Eun Sang ile Joon Seo birlikte gittiler. Ben ile de Taehyung birlikte evin yolunu tuttuk. Bir yandan da konuşuyorduk.Tae.: Onlar ne zamandan beri sevgili?
Y/N: Kimler?
Tae.: Onlar işte, Eun Sang ile Joon Seo.
Y/N: Hımmm... Bir düşüneyim... Galiba 1 yıldır sevgililer. Niye sordun ki? Acaba sen Eun Sang'dan mı hoş-
Tae.: HAYIR! YOK ÖYLE BİR ŞEY!
Diye bağırmasıyla korktuğum için geriye doğru aniden sıçrayınca tam yere düşüyordum ki kendimi Taehyung'un kollarının arasında buldum. Birbirimize çok yakın duruyorduk ve birbirimize şaşkınlık ve korku karışımı gözlerle bakıyorduk. En sonunda Taehyung'un kollarından kurtuldum ve kızgın bir şekilde ona bağırmaya başladım.
Y/N: NİYE BAĞIRIYORSUN Kİ?!
Tae.: SEN NİYE YANLIŞ ANLIYORSUN Kİ?!
Y/N: BEN SADECE ŞAKA YAPIYORDUM!
Diyerek önden hızlı adımlarla gitmeye başladım. Taehyung da arkamdan geliyordu. Yol boyunca hiçbir kelime konuşmadık ve en sonunda evlerimize gelmiştik. Kapılardan birbirimize bakıp sertçe kapıları kapattık.
Yazardan
İkiside kapılarını kapattıktan sonra sırtlarını duvara yaslayıp "Ahh bu neydi şimdi?" dediler.O an Taehyung'un ağzından
Y/N öyle diyince ona biraz sert çıktım ve sert çıktığım için korkup az kalsın yere düşüyordu ki onu tuttum ve birbirimize çok yakındık ve o an Y/N ile gözlerimiz göz göze gelmişti. O an farketmiştim Y/N'nin gözlerinin ne renk olduğunu. O an kendimi bir acayip hissetmiştim ve çok heyecanlanmıştım. O an bana ne oldu öyle?Y/N'nin ağzından
O an bana bağırdığı için korkmuştum ve tam yere düşecekken gözlerimi kapadım ve düşmedeiğimi fark ettim, gözlerimi açtığımda ise karşımda iki tane çok güzel göz duruyordu, sonradan fark ettim ki Taehyung'un kollarının arasındaymışım ve o güzel gözlü kişi de Taehyungmuş. O an tam olarak ne hissettiğimi bilmiyorum. Hemen Taehyung'un kollarından ayrıldım ve ona bağırdım ve ona bağırdığım için o da bana bağırarak karşılık vermişti ve benim kalbimi kırmıştı.Yazardan
İkisinin de tek düşündüğü şey "Her gözlerimi kapatığımda o güzel gözler aklıma geliyor."Herkese merhaba.
Bu saatte yeni bölüm atıp sizi rahatsız ettiğim için özür dilerim ama anca yazmayı bitirebildim. Belki kitabı özlemişsinizdir diye yeni bölüm atayım dedim.
İnşallah yazım hatam yoktur eğer varsa da lütfen beni affedin çünkü elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum.
Bu arada ilk bölümde emojiler ile ilgili not vardı ya öyle yazmaktan vaz geçtim ama bazen koyabilirim.
Umarım beğenmişsinizdir eğer beğendiysen vote vermeyi unutma lütfen ve yorum da yaparsan çok mutlu olurum. Hepinizi çok seviyorum sevgili okuyucularım.
Kitabımı okuduğun için çok teşekkür ederim.
Buradan SemanurCokun'a selamlar.
Yarın yeni bir bölüm daha atabilirim haberinizolsun, herkese iyi geceler♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞUNUN OĞLU KİM TAEHYUNG
FanficMerhaba ben Y/N (senin adın). 16 yaşındayım ve lise 2'ye gidiyorum. Güney Kore'de yaşıyorum. Annem Türk, babam ise Güney Koreli. Bir abim var o ise 18 yaşında. Hem Türkçe hem de Korece biliyorum. Not: Kitabın devamında Y/N değişip Jung Mi adını alıy...