İyi okumalar ⚜
T.A.: Evet, biz bayan Hyun ile uzun zamandır arkadaşız. Min Joon hatırlasana işte bizim Eun Sun işte.
T.B.: Eun Sun, Eun Sun, Eun Sun... Hmm tanıdık geliyor ama... Bir dakika bizim Eun Sun mu?! Bizim Kim Eun Sun?!
T.A.: Evet! Ama evlendiği için soyadı değişmiş.
(Y/N: Kore'de evlendikten sonra soyadın değişmediğini ben de biliyorum ama ben böyle yapmayı tercih ettim.)
Ben sadece annem ile babama anlamsız bir şekilde bakıyordum. Sanırım tek tanımayan kişi benim.
Tae.: Sanırım burda tek tanımayan kişi benim.
T.A.: Ah oğlum sen nerden tanıyacaksın onu, o bizim liseden beri arkadaşımız.
Tae.: İyi tamam da anne benim bildiğim Hyun Teyze Türk! Yani adının Eun Sun olma ihtimali yok! Acaba siz karıştırıyor olabilir misiniz?
T.A.: Hayır oğlum. Zaten Eun Sun onun gerçek adı değil.
Tae.: Ne?! Anne iyice AQ seviyem düştü! Bana doğru düzgün açıklar mısınız şu konuyu, lütfen!
Annem saatine baktı ve bir iç çekti (Hiiii) sonra da konuşmaya başladı.
T.A.: Hiiiiii! Olmaz! Olamaz! Oğlum sonra anlatırız, açıklarız biz sana ama bizim şimdi babanla işe gitmemiz lazım! Geç kalıyoruz! Min Joon! Bırak tıkınmayı geç kalıyoruz diyorum! Kalk!
T.B.: Tomom yo kolktom!
T.A.: Oğlum biz çıkıyoruz, akşam görüşürüz. Okula geç kalma!
Annem yanağımı öptü ve veda edip babamı da alıp çıktı. Çok komik duruyorlardı bu yüzden de gülmeden edemedim.
Annemler gittikten sonra saate baktım, okul saati geliyordu bende çantamı falan takıp, Yeontan'a veda edip evden çıktım.
Jung Mi'nin kapısının önüne geldiğim anda evden Jung Mi çıktı ve ben de o beni görmeden ani bir refleksle duvarın arkasına saklandım ayakkabılarını giymesini bekledim.
Jung Mi ayakkabılarını giydi ve tam bir adım attığında ben ona mesaj yolladım. Mesaj geldiğini duyunca telefonunu cebinden çıkarıp baktı.
Mesaj (Taehyung'un telefonundan görünür halde)
Taehyung
Üzgünüm ama bugün seninle gelemeyeceğim. Ben şu an okuldayım.Jung Mi attığım mesajı görünce üzülmüştü. Ve bana yeni bir mesaj yazmak için harekete geçmişti ben de orda olduğumu anlamasın diye hemen telefonumun tüm ses ayarlarını kapattım. Jung Mi ile konuşmaya başladık, bir yandan da okula gidiyorduk. Yine ben Jung Mi'nin arkasında, Jung Mi ise önümde...
Mesajlar (Jung Mi'nin telefonundan görünür halde)
Taehyung
Üzgünüm ama bugün seninle gelemeyeceğim. Ben şu an okuldayım.Jung Mi
Peki, önemli değil ama neden o kadar erken okula gittin?Taehyung
He Rachel benimle bir şey konuşmak istiyormuş bu yüzden de erken gelmemi istedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞUNUN OĞLU KİM TAEHYUNG
FanfictionMerhaba ben Y/N (senin adın). 16 yaşındayım ve lise 2'ye gidiyorum. Güney Kore'de yaşıyorum. Annem Türk, babam ise Güney Koreli. Bir abim var o ise 18 yaşında. Hem Türkçe hem de Korece biliyorum. Not: Kitabın devamında Y/N değişip Jung Mi adını alıy...