17.Bölüm🥀"Öpücük"

817 61 213
                                    

Merhaba 👋

Nasılsınız?

Başlık hakkındaki düşünceleriniz?

Yorum yapıp vote vermeyi unutmayın 🗨️⭐

İyi okumalar👇

        Jung Mi ile okula geldik ve sınıfa çıktık. İkimizde elimizi hiç bırakmamıştık. Sınıfa girdiğimizde öğretmen yoktu. He Rachel ise oturduğu yerden bizi gördüğü anda kalktı ve bağırdı. Biz ve tüm sınıf şok olmuştuk.

H.R.: Hayır!

S.B.: Aişh! Kulağımın dibinde bağırmasan olmaz mı?!

         Rachel'ın bağırması ile Sang Bin kulağı hâlâ duyuyor mu diye kulağı ile uğraşıyordu. Bir yandan da ona kızıyordu.

H.R.: Sus! Olamaz! Hayır! Bunu bana yapamazsın Taehyung oppa!

Tae.&S.B.: Oppa?!

J.M.: Siz ciddi misiniz? Ben hiç şaşırmadım çünkü, tam da Rachel'dan beklediğim bir haraket.😒

        Rachel bizi el ele tutuşurken görünce deliye dönmüştü. Jung Mi'ye baktığımda ise 2dk önceki gülen yüzünden eser yoktu. Yine somurtuyordu.

H.R.: Sen sus! Pislik kız seni! Pis erkek çalıcı!

J.M.: "Pis erkek çalıcı" mı? Hah ciddi olamazsın daha akıllıca bir şey bulamadın mı? "Pis erkek çalıcı" ne be?

H.R.: Sus! Bu sefer sevdiğim çocuğu elimden almana izin vermeyeceğim!

J.M.: Pardon ama Rachelcığım ben senin ne zaman elinden aldım sevdiğin çocukları acaba?

H.R.: Ne zaman almadın ki?! Hangi çocuğa aşık olsam sana geliyorlar! Senden nefret ediyorum!

J.M.: Ay ben de çok meraklıydım sanki sana! Hem bana gelen erkeklerin hepsini ret ettim ben! Hatta Taehyung'u da ret ettim ama o beni dinlemedi!

Yazardan
      İki kız kavga ediyorken tüm sınıf onları izliyordu.

H.R.: Ama bu sefer sevdiğim çocuğu elimden almana izin vermeyeceğim!

J.M.: Aman al be! Sanki çok da umrumdaydı! Al tepe tepe kullan senin olsun!

      Jung Mi bunları söyledikten sonra Taehyung'un elini bırakıp yerine geçti. Tam oturdu, Eun Sang arkasını döndü ve onun elini tutup "İyi misin?" diye sorduğu anda tüm sınıfın "Ooooo" demesi ile önce sınıfa baktılar, sonra da sınıfın baktığı yere baktılar. Baktıkları anda şok oldular ve Jung Mi'nin yanağından ister istemez bir damla gözyaşı aktı. Çünkü gördüğü şey karşısında kalbi kırılmıştı. Gördüğü şey ise He Rachel ile Taehyung'un öpüşmesiydi!!!"

      Jung Mi dayanamayıp çantasını aldı ve sınıftan bir haşımla çıktı. Bir yandan da ağlıyordu, ama ağladığını Eun Sang dışında kimse görmedi. Jung Mi sınıftan çıkıyorken Eun Sang arkasından seslendi ve peşinden gitti. Jung Mi ile Eun Sang sınıftan çıktıktan sonra Rachel Taehyung'u öpmeyi bıraktı. Rachel mutluydu ama Taehyung hâlâ şok içindeydi. Kendine geldi ve kızgındı. Rachel'a bağırmaya başladı.

Tae.: Sen aklını mı kaçırdın?! Ne yaptığını sanıyorsun?!

H.R.: Şey... Ben sadece-

Tae.: Sen sadece ne?! Bıktım senden! Seni sevmiyorum anla şunu!!! O beynine sok diyeceğim ama sende beyin yok ki! Eğer olsaydı böyle bir salaklık, saçmalık falan yapmazdın!!!

KOMŞUNUN OĞLU KİM TAEHYUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin