Yerinden kalkıp cam kenarına geçti ve Jung Mi evde mi diye baktı ama Jung Mi'nin odasının ışıkları yanmıyordu. Taehyung, Jung Mi için endişelenip kendi kendine konuşması başladı.
Tae.: Nerede bu kız? Hâlâ neden gelmemiş? Odasının ışıkları neden yanmıyor? Uyuyor mu acaba?
Taehyung iyice endişelenip Jung Mi'ye mesaj attı.
Tae.: Jung Mi, neredesin?
Taehyung Jung Mi'den bir karşılık alamayınca iyice endişelendi ve onu aramaya başladı ama Jung Mi Taehyung'un telefonunu açmıyordu. Taehyung tekrar tekrar aradı ama telefona karşılık vermiyordu.
Evde Yeontan ile Taehyung dışında kimse yoktu bugün. Taehyung'un annesi ile babası mesaiye kalacaktı. Taehyung Yeontan'a hemen geleceğini söyleyip evden çıktı ve Joon Seo'yu aradı. Joon Seo telefonu açtıktan sonra Taehyung direk Joon Seo'ya sorusunu sordu.
Tae.: Alo, Joon Seo Eun Sang'ın evi nerede?
J.S.: ...
Tae.: Tamam. Yok bir şey, sağol. Kapatıyorum.
Kısa bir konuşmadan sonra Taehyung Eun Sang'ın evinin yolunu tuttu.
***
Eun Sanglar'ın evinde
Jung Mi ile Eun Sang kendilerini derse kaptırmışlardı taaki Jung Mi'nin abisi arayana kadar.Jung Mi abisi ile konuştuktan sonra şarjının 3 olduğunu gördü. Eun Sang ise ne olduğunu sordu.
E.S.: Ne oldu? Neden aradı abin?
J.M.: Beni merak etmiş. Eve gel artık diyor, saat geç olmuş. Annemler bugün mesaiye kalıyorlarmış gelemeyeceklermiş.
E.S.: Saat kaç ki?
J.M.: Bilmem...
Saate baktıklarında saatin 21.00 olduğunu gördüler.
E.S.: Baya geç olmuş.
J.M.: Aynen. Neyse ben artık eve gideyim. (Dırıt dırıt) A telefon kapandı. Şarjı bitti. Neyse sonra görüşürüz.
E.S.: Ya Jung Mi gitmesen mi? Saat iyice geç oldu hem. İçim hiç rahat değil böyle. Abini arayalım seni almaya gelsin öyle git hı?
J.M.: Boşver ya gerek yok, giderim ben kendim. Görüşürüz.
E.S.: İyi tamam dikkatli git ama tamam mı? Görüşürüz. Varınca ara beni, sonra aklım kalır sende.
İki arkadaş birbirine sarılıp vedalaştıktan sonra Jung Mi evinin yolunu tuttu.
***
Yolda gidiyorken
Jung Mi yolda sakin bir şekilde gidiyorken arkadan tanımadığı bir adamın sesini dunca ister istemez korkup adımlarını daha hızlı atmaya başladı.Adam: Şşştt. Güzellik. Az yavaş ya yetişemiyorum sana.
Jung Mi iyice korktu ve daha da hızlandı.
Adamdan kaçayım derken bir tane çıkmaz sokağa girdi. Korkudan çantasının kolunu o kadar çok sıkıyordu ki neredeyse çantasının kolu kopacaktı.
Adam: Düştün şimdi elime, kaçamazsın bir yere.
Diyerek gülmeye başladı. Jung Mi ise arkasını dönüp bağırmaya başladı.
J.M.: Aaaaaaaaaaa! İmdaaaat! Git buradan git! İmdat!
Adam: Şşşştt. Duyan da bir şey yaptım sanacak be güzellik. Az sakin ol.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞUNUN OĞLU KİM TAEHYUNG
FanficMerhaba ben Y/N (senin adın). 16 yaşındayım ve lise 2'ye gidiyorum. Güney Kore'de yaşıyorum. Annem Türk, babam ise Güney Koreli. Bir abim var o ise 18 yaşında. Hem Türkçe hem de Korece biliyorum. Not: Kitabın devamında Y/N değişip Jung Mi adını alıy...