13.Bölüm🌺"Değerimi Anladım..."

872 63 50
                                    

Jung Mi'den
Yolda gidiyorken tanımadığım bir adam arkamdan seslenince ve bana sözlü tacizde bulununca açıkçası çok korktum. O an "Keşke Eun Sang'ı dinleseydim" dedim, ama artık çok geçti. Adamdan kaçayım derken çıkmaz bir sokağa girdim. Ne yapacağımı bilmiyordum. Çıkmaz sokakta adam üstüme üstüme gelince çığlık atıp yardım istedim ama kimse gelmiyordu. Adam bana gelmeye başladıkça ben iyice duvara yaslandım ve gözlerimi sıkı sıkı kapattım. Adamın bana bir şey yapmadığını anlayınca gözlerimi açtım ve açtığım anda Taehyung'u adamın üstünde onu öldürürcesine döverken gördüm. Bir yandan da adama küfür ediyordu. Adamın yüzü artık kandan görünmüyordu ama Taehyung adamı dövmeyi bırakmıyordu, illede "Adamı öldürecem" diye devam ediyordu. Ben ise o sırada korkudan ne konuşabiliyordum ne de hareket edebiliyordum. En sonunda Taehyung adamı dövmeyi bıraktı ve bana sarılıp saçlarımı öpüp beni sakinleştirmeye çalışıyordu. Ben ise o sırada ister istemez Taehyung'a sarılmış hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Sonra Taehyung beni kucağına aldı ve evin yakınındaki parka götürdü. Beni bir banka oturtup bir yere gitmemem konusunda beni tembihledi ve gitti. Fazla sürmeden elinde bir şişe su ile geri geldi ve yanıma oturup su şişesinin ağazını açtı, ben hâlâ olayın etkisinde kalmış bir şekilde ağlamaya devam ediyordum. Taehyung şu şişesini bana doğru uzatınca teşekkür edip bir kaç yudum su içtim.

Biraz süre geçtikten sonra şoku atlattım ve ağlamam kesildi. Başından beri bana bakan Taehyung'un bakışlarını hissettiğimden dolayı kafamı ona doğru çevirdim. Benimle göz göze gelince gözlerini kaçırıp yere baktı. Ben ise beni kurtardığı için ona teşekkür ettim. Taehyung ben konuşunca yüzüme baktı sonra geri yere baktı. Ona bu yaşadığım olayı kimseye söylememesini istedim. O ise kimseye söylemeyeceği konusunda bana sesini yükselterek konuştu sonra ise sesini alçalarak devam etti. Biraz daha konuştuktan sonra Taehyung bana elini söz verme mühürü şekilde uzattı. İlk önce bir şaşırdım ama sonra Taehyung ile elimi birleştirdim. Taehyung sonra gözlerimin içine bakarak bana "Söz veriyorum" dedi, ben de teşekkür ettim. Sonra ise evin yolunu tuttuk. Yolda gidiyorken Taehyung bana neden onun telefonlarını açmadığımı sordu ben de telefonumun kapandığını söyledim ve beni mi aradığını sordum. O ise "Soruyor musun birde? Seni çok merak ettim."dedi. "Seni çok merak ettim" diyince kalbime bir şeyler oldu ve heyecanlandım. Ama sonra Taehyung'un beni neden merak ettiğini merak ettim(Mükemmel bir cümle😂) ve ona "Neden ki?"diye sordum ama Taehyung cevaplamak yerine benim gözlerimin içine baktı. Ben de onun gözlerinin içine baktım ve durduk. Sonra gözlerimizi kaçırıp yürümeye devam ettik. Bu sefer ona evde olmadımı nerden anladığını sordum. O ise odamın ışıklarının yanmadığını söyledi. Bende belki odamda değildim diye devam ettirdim, o ise evde olmadığımı hissettiğini söyledi. Şimdi söyleyin bana bu çocuk benden hoşlanıyor mu? Hoşlanmıyor mu? Bence hoşlanmıyor, neyse...

Evin önüne geldiğimizi fark ettik ve vedalaşıp merdivenleri çıkıp tam evin kapısını açacaktım ki arkamı dönüp Taehyung'a baktım. Taehyung benim içeri girmemi bekliyordu, ben ona dönünce bana gülümseyerek el salladı ben ise artık kendimi tutamadım ve koşarak Taehyung'un önüne geldim ve beline sarılıp ona teşekkür ettim. Sonra ise bilin bakalım ne yaptım? ONU ÖPTÜM! Yanlış anlamayın yanağından. Yanağa ben zar zor cesaret ettim dudağa nasıl yapışayım? Her neyse devam edelim, onu öptükten sonra daha yüzüne bile bakamadan arkamı dönüp koşarak eve gittim. O kadar çok utandım ki acaba yanlış mı yaptım diye düşünüp durdum. Eve girdiğimde direk kapıyı kapatıp sırtımı yasladım ve yere çoktüm. Yanaklarımın kızardığını hissedebiliyordum. Bu yüzden yanaklarımı ellerimin arasına aldım ve gözlerimi kapatıp yere doğru gülümsedim. Sonra Taehyung'un yüzünü merak ettiğim için ayağa kalkıp ilk bir pencereden bakmayı düşündüm ama sonra "Ya hâlâ ordaysa ve buraya bakıyorsa? Bunu göze alamam" dedim ve kapının deliğinden bakmaya karar verdim. Parmak uçlarımda kalkıp kapının deliğinden baktım ve Taehyung arkasını dönmüş evine gidiyordu. Gözlerimi kapatıp arkamı döndüm ve bir oh çekiyordum ki abim Kang Dae burnumun dibinde bana kızgın bir şekilde bakıyordu. Onu öyle görünce ödüm koptu.

KOMŞUNUN OĞLU KİM TAEHYUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin