Merhaba
Nasılsınız?
Yorumlarınızı bekliyorum 💬
İyi okumalar... ❣
Okul çıkışı Eun Sang da Taehyung, Jimin ve Jung Mi'ye katıldı. Jung Mi ile birlikte vakit geçireceklerdi. Jimin de Taehyung ile vakit geçirecekti.
E.S.: Şükür bitti bugün. Pazartesinden nefret ediyorum.
J.M: Pazartesine suç atma ben okuldan nefret ediyorum.
E.S.: Haklısın.
Jimin ile Taehyung kızların bu sızlanmasına gülerek katılıyorken Jung Mi ikisine de merakla döndü.
J.M.: Siz ne yapacaksınız?
Tae.: Peki siz ne yapacaksınız?
Taehyung hafifçe eğilip Jung Mi'ye aynı soruyu yönlendirince Jung Mi ona kısık gözlerle baktı.
J.M.: Bu sizi ilgilendirmez.
Jm.: O zaman bizim yapacağımız şeyler de sizi ilgilendirmez.
Jimin araya girip Jung Mi'ye aynı şekilde karşılık verince Taehyung ile beşlik çaktılar. Ama sonra onların ne yapacağını Eun Sang da merak edip konuştu.
E.S.: Biz bir şey yapmayacaz. Film izlemeyi falan düşünüyoruz. Siz?
Diğerleri Eun Sang'a şaşırırken Jung Mi başını sallayarak onay verdi. Sonra Taehyung gülerek Eun Sang'a baktı.
Tae.: Nerden geliyor bu merak böyle?
Eun Sang gözlerini devirip boşvererek önden gitmeye başladığında Taehyung onun arkasından anlamayarak bakıyordu. Jimin ise onun arkasından seslendi.
Jm.: Biz de bir şey yapmayacaz. Oyun falan oynamayı düşünüyorduk.
E.S.: Umurumda değiiiil!
Jimin Eun Sang'ın bu haline gülerken Eun Sang kollarını göğsünde dolamış gidiyordu. Jung Mi ise Taehyung'a bozulmuş bakışlar atıyordu. Taehyung onun bu bakışlarını fark ettiğinde gülüp onu kolunun altına çekti ve açıkladı.
Tae.: Yalan değil. Gün boyu sıkıldıktan sonra biraz oyun oynayalım dedik Jimin ile.
J.M.: Bana neden açıklama yapıyorsun ki? Sonuçta "beni ilgilendirmiyor" değil mi?
Jung Mi başını dikleştirip Taehyung'a baktığında Taehyung da onun bu haline gülüp başını ona çevirdi. Ama yüzleri yakın olunca ikisi de heyecanlandı ve Jung Mi yavaşça geri çekildi. Taehyung da onun gözlerine bakıp cevap verdi.
Tae.: Bilmem. Gerek duyuyorum.
J.M.: Neden?
Jung Mi ile Taehyung bakışmaya devam ediyorken Eun Sang da onların gelmediğini fark edip arkasını dönmüştü. Sonra Taehyung ile Jung Mi'yi öyle görünce heyecanla Jimin'in yanına gelmişti. Jimin onun geldiğini anlayınca kısaca ona bir bakıp geri ikiliye dönmüştü.
E.S.: Ay yeter çatlayacam artık itiraf etsinler birbirlerine!
Jimin, Eun Sang'ın onun omzuna tutunup parmak ucunda kalkarak kulağına doğru fısıldaması ile aniden korkup ona başını çevirdi. Jimin'in ani dönüşü ile Eun Sang ile Jimin'de dip dibe gelmişlerdi. O kadar yakınlardı ki burunları birbirine çarpmıştı. Ama ikisi de bu ani yakınlıktan korkup heyecanlandığında hızlıca geri çekildiler. Fakat Eun Sang aniden Jimin'in omzunu iterek bırakınca dengesini kaybedip sendeleyerek geriye doğru düşüyordu ki Jimin hızlıca onun beline sarılıp yakaladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞUNUN OĞLU KİM TAEHYUNG
FanficMerhaba ben Y/N (senin adın). 16 yaşındayım ve lise 2'ye gidiyorum. Güney Kore'de yaşıyorum. Annem Türk, babam ise Güney Koreli. Bir abim var o ise 18 yaşında. Hem Türkçe hem de Korece biliyorum. Not: Kitabın devamında Y/N değişip Jung Mi adını alıy...