36.Bölüm💐"Doğum Günü"

431 37 18
                                    

Merhaba 🙋

Nasılsınız?

Yorumlarınızı bekliyorum 🗨️

İyi okumalar ❣

         Okul çıkışı Taehyung arkadaşları ile yanındaki parka gitti. Jung Mi ise Eun Sang'a gitti.

J.: Eee kanka topladın bizi böyle, ne anlatıcaksın? Bir şey konuşucam dedin getirdin bizi buraya.

Tae.: Pekiii... Konu Jung Mi.

Hs.: Oohooo hayırlı olsun, ne oldu sevgili mi oldunuz?

Tae.: Yok, küstük.

Hepsi (Jimin hariç): Ne?!

Hs.: Oğlum ne demek "küstük"? Nasıl küstünüz ne oldu?

Tae.: Ya küstük dediğim de, o küstü, yani ben numara yapıyorum.

Jk.: Abi benim beynim yandı açıklasın biri bana.

Jm.: Bizde anlarsak belki kardeşim. Ne diyorsun Taehyung?

Tae.: Bakın durum şu, ben Jung Miler'in evine gittiğimde anlatmıştım baya olay yaşadık ve beni onun odasına koydular. O günde öyle etrafa bakınıyorken takvim gözüme çarptı. Takvimde bu cumartesi günü işaretliydi. Dikkatli bakınca da onun doğum gününün olduğunu öğrendim. Eun Sang'a da sordum doğum günü olduğunu onayladı. Aklımda bir plan yoktu ama geçen gün dondurmacıda olan olaydan sonra aklıma bir fikir geldi. Bunu Eun Sang'a anlattım ilk başta karşı çıksam da sonra "tamam" dedi. Şu an da o planı uyguluyordum. Size de açıklayayım dedim, ne olur ne olmaz...

       Taehyung son cümlesini Jimin'e bakarak söyledi.

Jk.: Eee plan ne?

Tae.: Plan, işte ben "sözde" Jung Mi ile küstüm. Bu cumaya kadar böyle küs gibi davranıcam, cuma günü de her şeyi hazırlayıp Jung Mi'yi mekana çağırıcam.

Jk.: Sonra da açılacaksın değil mi kıza?

Tae.: Yok, açılmayacağım.

Jn.: Haydaaa! Oğlum ne güzel her şeyi hazırlıyorsun, e birbirinizi de seviyorsunuz, ki baya belli, e sen daha neyi bekliyorsun?! Kızı başkası mı kapsın?!

Tae.: Yok be hyung, doğru zamanı bekliyorum.

Yg.: Heee tabii doğru zaman, çocuk haklı şimdi beyler. Tam olarak ne zaman bu "doğru zaman"? Kız evlenince mi? Ah evet tabii o doğru zaman, haklısın.

Jk.: Yok abicim erken söyledin ya, kız evlenecek üstüne bir de üç çocuğu olacak o zaman o doğru zaman.

      Yoongi elini şıklatıp Jungkook'u işaret etti hak verircesine. Ardından ellerini yumruk yapıp birbirlerine tokuşturuyorken (🤜🤛) Yoongi devam etti.

Yg.:Aynen, çok haklısın  kardeşim. E o zaman bekleyelim biz kızın evlenmesini.

Hepsi: Aynen!

Tae.: Lan kesin dalga geçmeyin ya! Saçma sapan konuşmayın! Yok öyle şey. Olmaz! OLAMAZ!

Hs.: E oğlum ne zaman bu doğru zaman?! Daha neyi bekliyorsun anlamıyoruz ki?!

Tae.: Siz o zamanı bana bırakın. Neyse ben açıkladım açıklauacağımı, eve gitmem lazım biraz işim var, yarın görüşürüz.

Nj.: İyi görüşürüz.
      Taehyung gitmeye başladığı sırada Yoongi arkasından bağıra bağıra konuşunca olduğu yerde durdu ve cevap verdi.

KOMŞUNUN OĞLU KİM TAEHYUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin