Merhaba 🙋
Nasılsınız?
Yorumlarınızı bekliyorum 💬
İyi okumalar ❣
Jimin ile Eun Sang minibüsten indikten sonra Eun Sang'ın evine doğru yürümeye başladılar. Aralarındaki sessizlik ne kadar çok doğal bir şey olsa da ikisi de gergindi. Jimin de daha fazla bu gerginliğe dayanamayıp hem ortamın daha rahat olması için hem de merakını gidermek için sonunda ağzını açtı.
Jm.: Jung Mi mi istedi bunu?
E.S.: Neyi?
Jm.: Bu "başkalarıyla çıkma" fikrini.
Eun Sang Jimin'in vurgusuna gözlerini devirip iç çekerek kollarını göğsünde doluyorken Jimin de ellerini ceplerine sokmuş ondan cevap bekliyordu.
E.S.: Niye buna bu kadar takıldınız? Bizde büyüğüz biliyorsunuz, yani birileri ile çıkmak istememiz ve hatta çıkmamız gayet DOĞAL bir şey. Yani neden buna bu kadar takıldığınızı anlamıyorum.
Jm.: Tamam lafı uzatmayalım Eun Sang.
Jimin Eun Sang'ı da durdurup birbirlerine dönmelerini sağladığında Eun Sang merakla ona bakıyordu.
Jm.: İkimiz de Jung Mi ile Taehyung arasındaki etkileşimi biliyoruz. İkisi de birbirlerinden hoşlanıyor. Hiç "öyle miii" ayaklarına yatma bildiğini biliyorum. Belki birkaç aydır tanışıyoruz ama bende seni çok iyi tanıyorum.
Eun Sang kollarını göğsünde dolamış bir şekilde durarak gözlerini Jimin'den kaçırıyorken Jimin ona gülerek baktı. Eun Sang da onun gülmesi ile ona dönünce kendini tutamayıp güldü ve kollarını çözerek kabullendi.
E.S.: Ya of tamam kabul ediyorum. Biliyorum Taehyung'un Jung Mi'yi sevdiğini. Jung Mi de öyle düşünüyor ama Taehyung resmen kızla oyun oynuyormuş gibi davranıyor! Okula ilk geldiği günden beri Jung Mi ile araları çok samimiydi. Sanki daha önceden tanıışıyorlarmış gibi. Hatta ben onları sevgili bile sanmıştım biliyor musun? Bu yüzden Jung Mi'ye söylenmiştim. Ama yanlış anlaşılmaydı işte... Böyle sanmıştım çünkü Jung Mi ne kadar arkadaş canlısı bir kız olsa da ben ve Joon Seo dışında hiç yakın arkadaşı yoktu. Birisi ne zaman onunla yakınlaşmak istese çok sürmeden gidiyordu. Ama Taehyung ilk geldiği günden beri Jung Mi'ye o kadar bağlı ki...
Jm.: Gel oturalım öyle konuşalım.
Eun Sang Jimin'i başını sallayarak onayladıktan sonra yakınlardaki bir parka ilerleyip boş bir banka oturdular. Ardından Taehyung ile Jung Mi'nin arasını konuşmaya devam ettiler.
Jm.: Evet, devam et bakalım.
E.S.: İşte dediğim gibi Jung Mi'nin arkadaşlık ilişkileri pek rahat değildi. Taehyung hayatına girdikten sonra sanki eskiden beri tanışıyormuş gibi çok yakın oldular. Yakınlıkları beni bile şaşırttı çünkü Jung Mi benim ile bile arkadaş olacağı zaman çok çekingen yaklaşıyordu. Ama dediğim gibi Taehyung ile öyle bir şey olmadı. Çok geçmeden de zaten Jung Mi bu yakınlıktan dolayı ondan hoşlanmaya başladı. Taehyung'un da ilgisi ortadaydı ama. Sonra o ona ilgili bu ona ilgili derken en sonunda kesin olarak Taehyung'un Jung Mi'yi sevdiğine emin oldum. Ama senin o şerefsiz arkadaşın resmen benim arkadaşımla oynuyor! 3 ay olacak tanışalı falan ama hâlâ AYNI! Hayır yani kendisi kıza açılmadığı gibi Jung Mi'nin de kısmetini kesmeye çalışıyor! Ciddiyim anlamıyorum senin bu arkadaşını! Amacı ne yani neyi bekliyor?!
Jm.: İnan bana bunu bende bilmiyorum Eun Sang. Herhalde Jung Mi'nin evlenip çoluk çocuğa karışmasını bekliyor çünkü bunun başka bir açıklamasını bulamıyoruz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞUNUN OĞLU KİM TAEHYUNG
FanfictionMerhaba ben Y/N (senin adın). 16 yaşındayım ve lise 2'ye gidiyorum. Güney Kore'de yaşıyorum. Annem Türk, babam ise Güney Koreli. Bir abim var o ise 18 yaşında. Hem Türkçe hem de Korece biliyorum. Not: Kitabın devamında Y/N değişip Jung Mi adını alıy...