32.Bölüm💐"Kıskanç"

490 32 24
                                    

Merhaba 🙋

Nasılsınız?

Yorumlarınızı bekliyorum🗨️

İyi okumalar ❣

Jm.: Merhaba, ben Jimin. Umarım hepinizle iyi anlaşırız.

       Jimin kendini tanıttıkdan sonra sınıf kendi arasında konuşmaya başladı ama sonra Shim Hoca onları susturup Jimin'i Jung Mi'nin hemen yan tarafında bulunan boş sıraya oturmasını söyledi. Jimin yerine gidiyorken kimseye çaktırmadan Taehyung ile ellerini tokuşturdu.

       Ders bitince Taehyung yerinden kalkıp Jimin'e sarıldı. Jimin ilk bir şaşırsa da saeılmasına karşılık verdi. Sonra Taehyung ayrılıp Jimin'in omuzuna sertçe vurdu. Jimin omzunu tutup sızlanırken Taehyung konuştu.

Jm.: Aaah! Ne yapıyorsun? İnsan arkadaşını böyle mi karşılar?

Tae.: Sus! Madem gelecektin niye bana söylemedin? Hazırlıklı olurdum, çok şaşırdım.

Jm.: O zaman süpriz olmaktan çıkardı, süpriz yapalım dedik.

Tae.: Bir dakika bir dakika, "yapalım dedik" derken? Diğerleri de mi geldi?!

Jm.: Herhalde oğlum! Seni burda tek bırakmayacaktık. Hepimiz buraya nakil aldık.

Tae.: Ne?! Sen ciddi misin?!

E.S.: Hoşgeldin Jimin.

Jm.: A Eun Sang! Bu ne tesadüf, seninle aynı sınıftayız. Bir daha karşılaşacağımızı hiç düşünmemiştim, sağol.

E.S.: Bende 😊

       Joon Seo bir Eun Sang'a bir Jimin'e bakıp durdu sonra elini uzatarak araya girdi.

J.S.: Öhöm! Merhaba Jimin ben Joon Seo, Eun Sang'ın sevgilisi oluyorum.

       Jimin, Joon Seo'nun elini sıkarken Joon Seo dişlerini sıkıp gülümsüyordu. Eun Sang ise hemen araya girdi.

E.S.: Hayır! O benim sevgilim falan değil!

J.S.: Öyleyim.

E.S.: Hayır değilsin!

       Joon Seo Jimin'in elini bırakıp Eun Sang'a döndü ve onunla tartışmaya başladı. Jimin onlara garipseyerek bakarken Jung Mi elini uzattı. Taehyung ise bir Jung Mi'ye bir Jimin'e bakıyırdu. Ama ikisi el ele tutuşunca ikisinin eline bakmaya başladı.

J.M.: Merhaba Jimin. Biz seninle tanışmadık ben Jung Mi, aramıza hoşgeldin.

Jm.: Memnun oldum Jung Mi, hoşbuldum.

J.M.: Arkadaşların kusuruna bakma, geçen cuma kavga ettiler de hâlâ barışamadılar.

Jm.: Anlıyorum.

J.M.: Taehyung bana sizden bahsetmişti biraz, sizi çok seviyor sanırım. Gerçekten çok iyi arkadaşmışsınız.

Jm.: Öyle mi? Evet iyi arkadaşız. Bana hiç bahsetmedi Taehyung bunlardan. Değil mi Taehyung?

       Taehyung ikisinin tutuştuğu ele bakıp tırnaklarını kemiriyordu, diğer koluyla da tırnaklarını kemirdiği koluna destek olacak şekilde dik açı halinde tutmuş duruyordu. Jimin ile Jung Mi ona baktığında o hâlâ ikisinin eline bakıyordu.

Jm.: Taehyung?

Tae.: Hı?

Jm.: İyi misin?

       Taehyung düzeldi ve dudaklarını ıslatıp ikisinin eline bakmaya devam ederek onların ellerini işaret etti ve dişleriyle gülümseyip konuştu.

KOMŞUNUN OĞLU KİM TAEHYUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin