42.Bölüm🌼"Serçe Parmak"

361 31 17
                                    

Merhaba 🙋‍♀

Nasılsınız?

Yorumlarınızı bekliyorum🗨

İyi okumalar ❣

Jungkook yüzüne buzu tutuyorken Jung Mi Sun Hee'nin yanına geçti. Sonra Sun Hee ona kahve yapmayı teklif edince Eun Sang'ı da alıp mutfağa gittiler.

Eun Sang suyu kaynatıyorken Sun Hee bardakları çıkarıyordu, Jung Mi ise bardaklara kahve koyuyordu. Bardaklarla iş bitince Sun Hee sırtını duvara yaslanıp kollarını göğsünde dolamış Kang Dae'nin ciddi olup olmadığını düşünmeye başlamıştı. Jung Mi ise belini tezgaha yaslamış Taehyung ile arasını ve böyle devam ederse ne olacağını sorguluyordu. Eun Sang ise hiçbir şey düşünüp sorgulamadan suyun kaynamasını bekliyordu. Gözü Sun Hee ile Jung Mi'ye gidince, ikilinin ciddi bir şekilde sessizce durmasına güldü.

E.S.: Bu ne böyle ikiniz de dalıp gitmişsiniz.

J.M.: Taehyung'un hallerini düşünüyordum, ve aramızı tabii. Küsüz diyor ama her türlü yardım ile iyiliği yapıyor. Bir şey var ama anlamıyorum, ortada bir kopukluk var. Sanki beni oyalıyor gibi ama ne için...

E.S.: Öhö! Ne oyalayacak be canım sende a aaa ilahi Jung Mi! Neden öyle bir şey yapsın Taehyung değil mi yani durduk yere gereksizce, değil mi Sun Hee unni?

S.H.: Hı?

Eun Sang Taehyung'un planını bildiği için Jung Mi'ye bir şey çaktırmamaya çalışıyordu ama oldukça zorlanıyordu. Ona yardımcı olması için Sun Hee'den destek istedi ama Sun Hee onları dinlememişti bile, aklı Kang Dae'nin söylediklerindeydi. Eun Sang ise Sun Hee'nin bu dalgınlığından faydalanıp konuyu değiştirdi.

E.S.: Ohoooo bu uçmuş.

J.M.: Harbi, iyi misin Sun Hee unni?

S.H.: İ-İyiyim, niye ki? Ne oldu? Neden?

Sun Hee'nin cevabı üstüne Jung Mi ile Eun Sang birbirlerine şeytanca bakıp kıkırdadılar ve etraflarında döne döne Sun Hee'nin iki yanında yerlerini aldılar. Eun Sang tek elini duvara yaslamış Sun Hee'ye bakıyorken, Jung Mi kollarını göğsünde dolayıp omzunu duvara yaslamış aynı şekilde Sun Hee'ye bakıyordu. Garibanım Sun Hee ise her şeyden habersiz korkuyla ikiliye bakıyordu.

S.H.: N-Ne oldu ya? Ne var?

E.S.: Sana sormak lazım unni.

J.M.: Sende bir şeyler var.

S.H.: Yok benim bir şeyim! Size öyle geliyor!

E.S.: Hııı tabii tabii unni.

S.H.: Ya gerçekten bir şeyim yok!

J.M.: Emin misin unni?

S.H.: Ya evet!!

E.S.&J.M.: AHA VALLA BİR ŞEY VAR!

S.H.: Haydaaa! Kızlar algılama probleminiz mi var?!

J.M.: Ne düşünüyorsun çabuk söyle?!

S.H.: HİÇBİR ŞEY!

E.S.: YALAN! Yalan söylüyorsun inanmıyoruz!

J.M.: Aynen unni!

S.H.: Ya sabııır!.. Nerden çıkardınız ki bende bir şey olduğunu?!

Eun Sang ile Jung Mi birbirlerine baktı ve pis pis sırıtıp geri Sun Hee'ye döndüler.

E.S.: Dalıp gitmeler.

J.M.: Çevresinden soyutlanıp kimseyi duymamalar.

E.S.: Sürekli itiraz edip sert çıkmalar.

J.M.: Kekelemeler.

KOMŞUNUN OĞLU KİM TAEHYUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin