Merhaba 🙋🏼♀️
Nasılsınız?
Yorumlarınızı bekliyorum 💬
İyi okumalar...
Herkes yeniden çardakta buluştuğunda en son Jung Mi ve Taehyung gelmişti. Kang Dae ise onlara huysuz bakışlarını yolluyordu. Çünkü Sun Hee ile birlikte dolaşıyorken ikisini bir ağacın altında çok samimi bir halde görmüştü. O an onların yanına gidip ikisini azarlamak istemişti ama Sun Hee onun elini tutup zar zor ikna etmişti. Kang Dae o an ikna olsa da kız kardeşinin Taehyung hakkında olan düşüncelerini bizzat ağzından duymak istiyordu. Ne kadar hiçbir şeyin farkında değilmiş gibi yapsa da aslında her şeyin farkındaydı. Taehyung'un Jung Mi'ye olan ilgisini de, Jung Mi'nin Taehyung'a karşı olan ilgisini de çok iyi bir şekilde görebiliyordu. Ama Taehyung'un bir şey yapmaması, onun yerine sadece Jung Mi ile ilgilenmeye devam etmesi canını sıkıyordu çünkü kız kardeşinin üzülmesinden korkuyordu. Taehyung'un onu oyalayıp canını yakmasını istemiyordu. İkisini de anlıyordu ve anlayışla karşılıyordu ama Taehyung'un bu tavırlarına anlam veremiyordu. Taehyung'un bir an ilgili olup bir an soğuk davranması kafasını karıştırıyordu. Ama bugün Taehyung ile Jung Mi'nin yalandan küs olduğunu anlayınca bir şeyler onun için daha da çok açığa kavuşmuş, aklındaki sorular azalmıştı. Taehyung'a bir yandan güvenmek istiyordu ama içi hâlâ tam anlamıyla el vermiyordu.
Şimdi ise hepsi birlikte ortalığı topluyordu. Taehyung Jung Mi'nin hangi flashbelleği seçtiğini bilmediği için hâlâ stresliydi, bu yüzden de sürekli Jung Mi'ye bakıyordu. Jung Mi ise Taehyung her ona baktığında bakışlarını yakalıyordu. Bu durum çoğunlukla ikisinin de gözlerini kaçırmasına neden olsa da arada birbirlerine gülümsüyorlardı. Kang Dae ise hâlâ ikisini izliyordu ve bakışları pek de güzel değildi. Kang Dae'nin geldiklerinden beri Jung Mi ve Taehyung'u izlediğini anlayıp, bilen Sun Hee en sonunda dayanamayıp olaya el atmak için Kang Dae'nin yanına yaklaştı ve kulağına fısıldadı.
S.H.: Çocuklara şöyle bakıp durma, yanlış bir şey olduğunu sanacaklar.
K.D.: Zaten sence de yanlış bir şey yok mu ortada?
Sun Hee Kang Dae'nin dediği şeye anlam veremeyerek kaşlarını çattı ve ona baktı. Sonra Jung ile Taehyung'a bakıp tekrar Kang Dae'ye döndü.
S.H.: Hayır, yok.
K.D.: Emin misin?
S.H.: Ne demek istiyorsun Kang Dae?
Sun Hee ile Kang Dae birbirlerine çatık kaşlarla bakıyorken araya etraftaki çöpleri toplayan Jimin girdi.
Jm.: Noona şu yerdeki çöpü uzatır mısın?
Sun Hee ile Kang Dae'nin dikkati dağılıyorken Jimin Sun Hee'yi bekliyordu. Kang Dae Sun Hee "sonra konuşuruz" diyerek geçiştirip kendi işine devam ettiği sırada Sun Hee'de çöpü Jimin'e uzatıp işine devam etti.
Herkes etrafı topladıktan sonra evlerine geri dönmek için dağıldı. Kang Dae, Sun Hee, Jung Mi ve Taehyung dörtlüsü aynı yere gittikleri için birlikte yürüyorlardı. Yol boyunca Jung Mi'nin de Taehyung'un da aklında flashbellek vardı. Jung Mi içinde ne var diye düşünüp tahmin etmeye çalışırken Taehyung hangi şarkıyı seçtiğini düşünüyordu.
Evlerine gelince vedalaşıp eve girdiler. Jung Mi de Taehyung da direkt odalarına koşup bilgisayarlarını açmaya başlamıştı. Taehyung kendi elindeki flashı açıp açmama konusunda tereddüt yaşayıp bekliyorken Jung Mi çoktan bilgisayarı açıp flashı takmıştı. Taehyung ise açamayacağını düşünüp stresle bilgisayarının başından kalkıp yatağına oturdu ve tırnaklarını kemirmeye başlayarak Jung Mi'nin ışığı yanan odasını izlemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞUNUN OĞLU KİM TAEHYUNG
FanficMerhaba ben Y/N (senin adın). 16 yaşındayım ve lise 2'ye gidiyorum. Güney Kore'de yaşıyorum. Annem Türk, babam ise Güney Koreli. Bir abim var o ise 18 yaşında. Hem Türkçe hem de Korece biliyorum. Not: Kitabın devamında Y/N değişip Jung Mi adını alıy...