Merhaba 🙋
Nasılsınız?
Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ⭐🗨️
İyi okumalar ❣
J.M.: Evet, ceza.
E.S.: Eee, tam olarak ne için bu ceza? Ona göre seçicem de...
J.M.: Hmm bir düşüneyim acaba hangisini seçsem? Benim yüzümden Taehyung'u suçlayıp ona kızıp kavga etmeni mi? Yoksa AZ KALSIN TAEHYUNG'A ONA AŞIK OLDUĞUMU SÖYLEMENİ Mİ?!
Eun Sang oturduğu yerden kaçacak gibi yavaş yavaş kalkarken Jung Mi'ye cevap veriyordu. Jung Mi ise Eun Sang'ın niyetini anladı ve o kaçmadan onu tuttu.
E.S.: Hee o konuuu...
J.M.: Hı hı.
Eun Sang kalktığı sırada Jung Mi onu tuttu ve Eun Sang kendini savunmaya başladı.
E.S.: Ama burada tek ceza hak eden kişi ben değilim ki Jung Mi! Benden daha çok sen ceza hak ediyorsun! Bir de Taehyung!
J.M.: Allah Allah niyeymiş o?
Eun Sang, Jung Mi'nin elinden kurtuldu ve üstünü düzeltip yerine oturdu. Kaşlarını çattı, kollarını göğüsünde birbirine dolayıp trip atar gibi başka yere baktı, bir yandan da ayağını titretiyordu. Jung Mi'de onun karşısına oturup anlamaz şekilde kaşlarını çatıp ona baktı.
J.M.: Eun Sang? Bir şey sordum.
Eun Sang hızlıca önüne dönüp parmaklarını havada sayarak anlatmaya başladı.
E.S.: Birincisi, o gün okulda beni dinlemeden gittiğin için!
J.M.: -
E.S.: Hadi başkalarını anlarım ama ben?! En yakın arkadaşını bile beklemeden, dinlemeden çekip gittin!
J.M.: -
E.S.: İkincisi, seni onca aramamıza ramen bir kere bile açıp "alo" demedin! Mesajlarımıza cevap vermedin! Hadi yine başkalarını anlarım ama bunda bile bana geri dönmedin Jung Mi!
J.M.: -
E.S.: Ve ÜÇÜNCÜSÜ!!! Şu ana kadar saydıklarımın hiçbiri benim için önemli olmasa bile bu hepsinden daha çok önemli! Sen benden bir şey sakladın Jung Mi! SEN BENİM HABERİMİN OLMADIĞI SADECE "TAEHYUNG" İLE SENİN ARANDA OLAN BİR ŞEYİ GİZLEDİN BENDEN!!! Benden?! EN YAKIN KIZ ARKADAŞINDAN?!!
J.M.: Eun Sang...
E.S.: Sana inanamıyorum Jung Mi! Bir erkek için beni kendinden uzaklaştırıyorsun ve sen bunun farkında olmasan bile ben farkındayım!
Eun Sang artık sinirden ağlıyordu ve Jung Mi ne diyeceğini, ne yapacağını bilmiyordu. Eun Sang'ın yüzüne bile bakamıyordu. Etraflarında oturan bir kaç kişi ise bu ikiliyi izliyordu en sonunda Eun Sang dayanamadı ve onları izleyenlere bağırdı.
E.S.: Neye bakıyorsunuz?! Dönün önünüze! Sizi ilgilendiren bir şey yok!
Artık Jung Mi'de ağlıyordu. En sonunda dayanamayıp kalktı ve Eun Sang'a sarılıp hüngür hüngür ağladı. Bir yandan da ona özürler yağdırıyordu.
J.M.: Özür dilerim, özür dilerim, çok çok özür dilerim gerçekten çok özür dilerim, özür dilerim...
Eun Sang dayanamayıp Jung Mi'ye sarıldı ve onun göz yaşlarını silmek için ona mendil verdi. Sonra ağlamayı kesmesini söyledi.
E.S.: Al şunu. Ağlama artık. Geç otur karşıma, her şeyi anlatacaksın, bekliyorum!
Jung Mi gözyaşlarını silip ona olumlu şekilde kafasını salladı ve Eun Sang'a kendi gözyaşlarını silmesi için mendilini uzattı ve yerine geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞUNUN OĞLU KİM TAEHYUNG
FanfictionMerhaba ben Y/N (senin adın). 16 yaşındayım ve lise 2'ye gidiyorum. Güney Kore'de yaşıyorum. Annem Türk, babam ise Güney Koreli. Bir abim var o ise 18 yaşında. Hem Türkçe hem de Korece biliyorum. Not: Kitabın devamında Y/N değişip Jung Mi adını alıy...