25.Bölüm🍪"Kurabiye"

623 45 259
                                    

Merhaba 🙋

Tavsiye: Uzun zamandır yeni bölüm atmadığım için önceki bölüme kısa bir göz gezdirmeniz tavsiye edilir.

Bol bol yorum yapmayı unutmayalım lütfen 🗨️...

İyi okumalar

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

[Ertesi gün (cumartesi)]

Yazardan

        Jung Mi sabah erkenden kalktı ve Taehyung için portakallı kurabiye yapmaya başladı. Ondan dün gece için hem özür dileyecekti hemde ayağındaki yaralara iyi geleceğini düşünüyordu.

J.M.: Tamam onu kattım... Bunuda kattım... A! Portakal suyunu koymayı unutuyordum.

J.M.: Evet sıra una geldi...

J.M.: Tamamdır artık fırına koyabilirim. Umarım portakala alerjin falan yoktur Taehyung. Ya da yaptığım bu kurabiyeleri beğenirsin.

         Jung Mi büyük bir umutla tepsiyi fırına koydu ve pişmesini beklemeye başladı. Kurabiyeler pişerken, kurabiye yapımı için kullandığı eşyaları falan yerine geri koydu ve yıkanacak olanlarıda eliyle yıkamayı tercih etti, yoksa annesi falan Jung Mi'ye onlar ile ne yaptığını sorabilirdi.

          Jung Mi tam yıkamayı falan bitirdiğinde kurabiyeler pişti. Jung Mi elini yakmamak için eline eldiveni geçirdi ve fırından kurabiye dolu tepsiyi çıkarıp hemen tezgaha koydu ve Taehyung'a mesaj attı.

Jung Mi
Taehyung uyandığında lütfen bana geri dön.

          Mesajı yazdıktan sonra Jung Mi gönderip göndermeme konusunda tereddütte kaldı.

J.M.: Yolladım mı yollamasam mı? Acaba arasam mı ki? Oldu Jung Mi! Arayıp da ne diyeceksin acaba çocuğa!

         Diyerek mesajı yolladı ve kurabiyeleri koymak için tezgahın altından saklama kabını çıkardı ve geri arkasını döndüğünde abisi Kang Dae arkasında duruyordu.

K.D.: Jung Mi!

J.M.: Eşhedü enla ilahe illallah... 🤲

        Diye başlayarak geri kalanını içinden söyledi. Korkusuna kabıda yere düşürmüştü. Ve yine korktuğu için gözlerini kapatmıştı.

        Yavaş yavaş gözlerini açtığında ise abisi ona tip tip bakıyordu.

K.D.: Amin Jung Mi amin.

J.M.: Ya abi! Sabah sabah arkamda ya?!

K.D.: Asıl sana sormalı Jung Mi. Bunlar ne?

        Kang Dae göz ucuyla Jung Mi'nin yaptığı kurabiyeleri göstererek sordu.

J.M.: Şey...

        Kang Dae Jung Mi'nin cevabını beklemeden bir tane kurabiyeyi aldı ve tam ısıracakken Jung Mi onu durdurdu.

J.M.: Dur! Onlar Taehyung için!

        Jung Mi kurabiyelerin Taehyung için olduğunu söyledikten sonra ağzını elleriyle kapattı ve içinden "Olamaz! Ne dedim ben?" dedi ve kafasına eliyle vurdu.

K.D.: Ne?

J.M.: Şey...

       Jung Mi "Nasıl paçayı kurtarırım?" diye düşünüyorken aklına bir şey geldi.

KOMŞUNUN OĞLU KİM TAEHYUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin