Merhaba 🙋♀️
Nasılsınız?
Yorumlarınızı bekliyorum 💬
İyi okumalar❣️
E.S.: Lan oğlum sen bizimle dalga mı geçiyorsun?! Jimin ne diyor bu?!
Eun Sang Jungkook'un üzüntü sebebine dayanamayıp sinirle kalkıp Jungkook'un'un koluna vurdu. Jimin Eun Sang'ı geri çekiyorken Eun Sang zor duruyordu. Diğerleri de Jungkook'un üzüntü sebebine bir şey diyemeden ağızları açık bir şekilde kalmışlardı.
Jk.: Ne oluyor ya?
E.S.: Elinin körü oluyor!
Jk.: Ya! Vurup durmasana be! Deli mi ne?!
Eun Sang yine vurduğunda bu sefer Jungkook'u da ondan uzak tuttular. Ardından araya diğerleri girdi.
J.M.: Bir dakika bir dakika ya. Sen şimdi aşk acısı falan çekmiyor musun?
Jk.: Ne? Aşk acısı mı? O ne be?!
S.H.: Sevdiğin bir kız yok muydu senin?!
Jungkook hiçbir şey anlamayıp herkese tek tek baktıktan sonra kaşlarını çatıp abilerine döndü.
Jk.: Burda ne olduğunu biri bana açıklayabilir mi?!
E.S.: Sen açıkla sen! Biz kendimizi bitirdik lan senin moralini düzeltecez diye!
K.D.: Valla ben dedim kendimizi çok yıpratmayalım diye.
E.S.: Kang Dae abi gözünü seveyim az bir sus bir konuşma ya nolur?!
Kang Dae ağzına fermuar çekip uslu bir çocuk gibi oturmaya başladığında konuya açıklık getirmek için konuşma başladı.
J.M.: Bir dakika Eun Sang. Bu böyle olmayacak. Jungkook senin moralin sevdiğin kızın sevgilisi olduğunu öğrendiğin için bozuk değil miydi?
Jk.: Hayır ama siz bu olayı nerden biliyorsunuz?!
Jm.: ÖHÖM!
Jk.: JİMİN-SHİ!!
Jungkook Jimin'in üstüne atlamak istese de Jimin ondan kaöıp Eun Sang'ın arkasına geçti. Eun Sang da zaten delirmiş olduğu için Jungkook ona dokunamayıp geri oturdu.
S.H.: Yani sen şu anda bir kız için üzülmüyorsun?
Jk.: Noona mal mıyım ben üç günlük bir kız için kendimi bu derece yıpratayım?! Nolur aklınız alıyor mu böyle bir şeyi cidden?
J.M.: AKLIMIZ BÖYLE BİR ŞEYİ ALMADIĞI İÇİN KABUL EDEMEDİĞİ İÇİN İNANAMADIĞIMIZ İÇİN BU KADAR ŞAŞIRDIK YA ZATEN!
Jk.: Ya tamam kızmayın bana! Hayır kendiniz yanılıyorsunuz bana kızıyorsunuz onu da anlamadım. Cidden bana niye kızıyorsunuz?
K.D.: Sus aslan konuşma, benden tavsiye. Bunlar dişi canlılar. Sen haklı olsan bile haksızsın her zaman. Haklı olma gibi bir ihtimalin yok.
S.H.: Kang Dae sana burdan bir uçarım görürsün o zaman dişi varlığı da haklılık ihtimallerini de! Sus!
K.D.: Haklısın Eun Hee.
S.H.: Haklıyım tabii!
K.D.: Bak.
Kang Dae Jungkook'a olay üzerinden örnek verince kızlar hariç erkekler gülüştü. Eun Sang ile Jung Mi sevgililerini bakışları ile rahatsız etmeye başlayınca Jimin ile Taehyung gülmemeye çalıştı. Onların bu halini gören Jungkook ise daha çok kahkaha attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞUNUN OĞLU KİM TAEHYUNG
ФанфикMerhaba ben Y/N (senin adın). 16 yaşındayım ve lise 2'ye gidiyorum. Güney Kore'de yaşıyorum. Annem Türk, babam ise Güney Koreli. Bir abim var o ise 18 yaşında. Hem Türkçe hem de Korece biliyorum. Not: Kitabın devamında Y/N değişip Jung Mi adını alıy...