29.Bölüm🌼"Ders çalışma"

529 38 16
                                    

Merhaba 🙋

Nasılsınız?

Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen 🗨️⭐

İyi okumalar❣

            Ertesi gün Jung Mi saat 11.00 gibi kalktı. Elini yüzünü yıkayıp aşağı indi ama evde kimse yoktu. Birkaç kere seslendi ama ses gelmedi. Mutfağa girince masanın üstünde bir not buldu.

J.M.: "Jung Mi, kızım günaydın. Abin yarı zamanlı işine gitti. Baban ile ben ve Taehyung'un ailesi ile yani Eun Mi Teyzelerle gezmeye gidiyoruz. Uzun zamandır görüşmüyorduk. Bu günü kendimize ayırmaya karar verdik. Taehyung'da evde kalıyor. İstersen onlara gidebilirsin. Bizi merak etme, seni kocaman öpüyoruz ♡." Ne?! Taehyung evde mi?!!

          Jung Mi ani heyecanla bağırınca eli ile ağzını kapattı. Sonra hemen telefonundan Eun Sang'ın numarasını çevirdi. 1-2 çalmadan sonra telefon açıldı.

J.M.: Eun Sang! Ne oldu bilemezsin kanka!

E.S.: Sanada günaydın Jung Mi.

J.M.: A pardon, günaydın 😁.

E.S.: Eee ne oldu?

J.M.: Heh şey! Annem, babam, abim ve Taehyung'un ailesi evde yok!

E.S.: Ne-Ne demek yok? Nasıl yok?

J.M.: Ya abim yarı zamanlı işine gitmiş. Annemler ile Taehyung'un ailesi de gezmeye gitmiş. Eun Sang... Bize gelseneeee... Hem ben cuma günü yoktum notları yazarım çalıştırırsa beni, hı?

E.S.: Şeyyy... Jung Mi... Ben cuma günü sen gittikten sonra pek iyi olmadım biliyorsun. Not da alamadım. Joon Seo- bak yine ağzıma aldım şerefsizin adını! Neyse... O şahıs almıştı ama ben ondan hayatta almam ki bence sende almazsın! O yüzden, ne yapsak ne yapsaaak? Buldum! Taehyung not alıyordu! Sen en iyisi ona git birlikte ders çalışın hem o sana konuları da çok iyi anlatır.

J.M.: Eun Sa-

E.S.: Hadi öptüm seni benim işim var. Taehyung'a git! Birlikte ders çalışın tamam mı tatlım?

J.M.: Eun Sang-

E.S.: Evet dediğini duyar gibiyim, hadi ben gittiiimm.

J.M.: Eun Sang HAYIR! YA!

          Jung Mı telefonunun ekranına baktı ve telefonun çoktan kapandığını gördü.

J.M.: Ya sen nasıl bir arkadaşsın ya?! İnsan arkadaşına, kankasına bunu yapar mı?!

         Jung Mi kendi kendine elini sallayarak telefona konuştuğunu fark edince durdu ve kahvaltı yapmaya karar verdi.

J.M.: Ne yapıyorsun Jung Mi kendine gel delirdin iyice. En iyisi kahvaltı yapayım, belki açlıktandır...

          Jung Mi kahvaltısını yaptı ve masayı topladı. Salona gidip bir öte bir beri gidip duruyordu. Bir yandan da kendi kendine konuşuyordu.

J.M.: Tamam sakin ol Jung Mi! Alt tarafı sınıf arkadaşının evine gidip ders çalılacaksın, bunda ne var ki? Değil mi? A dur bir dakika ya! Ben daha Taehyung'a sormadım ki. Belki çocuk ret edecek nerden biliyorsun?

          Diyerek durdu ve telefonunu alıp Taehyung'u aradı. Telefon ikinci çalışta açıldı.

Tae.: Alo! Efendim Jung Mi?

J.M.: Ne kadar da hızlısın -Tr.

Tae.: Anlamadım?

J.M.: A şey, günaydın Taehyung. Senden bir şey isteyecektim.

KOMŞUNUN OĞLU KİM TAEHYUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin