51.Bölüm🥀"Neyi Bekliyorsun?"

236 16 18
                                    

Merhaba 🙋

Nasılsınız?

Yorumlarınızı bekliyorum 💬

İyi okumalar

Sabah Jung Mi erken gitmeyi düşünse de Taehyung'un bunu tahmin edeceğini düşünüp geç gitmeye karar verdi. Ama evden geç çıksa da yine de Taehyung ile karşılaştı. Dün geceden dolayı Jung Mi utansa da ona dediği gibi bilmemezlikten gelmeye çalıştı. Fakat ne kadar uğraşsa da utanıyordu. Taehyung ise onun bu hallerine gülmemek için kendini tutuyordu. Jung Mi'nin rahat olması için de başka konulardan sohbet etmeye çalıştı ama Jung Mi'nin daha da stres olduğunu anlayınca hiçbir şey demeden yürümeyi tercih etti.

Okula geldiklerinde ise Jung Mi koşarak sınıfa çıkıp Eun Sang'ın yanına yerleşmek istedi ama Jimin ile ikisini her zamanki gibi yan yana görünce sessizce küfür edip yavaş yavaş sırasına geçti. Ama yine de Taehyung gelmeden şansını denemek istedi.

J.M.: Pişt!

Eun Sang dürtülmesi ile anlamayarak Jung Mi'ye döndüğünde Jimin de onunla birlikte arkasını döndü çünkü Jung Mi'nin seslendiğini o da duymuştu. Ama Jung Mi Jimin'in dönmesini beklemediği için ilk başta ne yapacağını bilemedi ardından kocaman gülümsedi. Eun Sang bir şey olduğunu anlayıp iyice kaşlarını çatıyorken Jimin anlamasa da gülümsemesine karşılık verdi. Eun Sang Jung Mi'ye dudak hareketleri ile "ne oldu?" diye sorunca Jung Mi tam cevap verecekti ki Taehyung sınıfa girdi. Jung Mi de çaresizlik ile yüzünü buruşturup kafasını çevirerek başka yere baktı. Eun Sang ise anlamayarak kafasını çevirdiğinde gelen kişinin Taehyung olduğunu gördü. Ama yine de Jung Mi'nin neden böyle olduğunu anlamıyordu.

Tae.: Günaydın herkese.

E.S.: Günaydııınn.

Jm.: Günaydın.

J.M.: Günaydın...

Jung Mi'nin sesi mırıltılı çıktığı için Jimin ile Eun Sang yine ona anlamayarak baktılar. Taehyung Jung Mi'nin yanına yerleştiğinde ise Jung Mi kafasını iyice başka yerlere çevirdi, Taehyung ile göz teması kurmak istemiyordu. Taehyung da onu anladığı için üstüne gitmiyordu. Fakat Jimin ile Eun Sang için aynı durum söz konusu değildi, onlar ne olduğunu bilmediği için oldukça meraklıydı. Sonra Eun Sang Jung Mi'nin halinden bir şeyler olduğunu anladığı için ve bunu öğrenmek istediği için gülümseyerek Jimin'e döndü.

E.S.: Jimin ben bugün Jung Mi ile otursam senin için sorun olur mu? Geçen akşamki dizi hakkında konuşacaktık da.

Jimin Eun Sang'ın bahanesinin yalan olduğunu anlasa da sorun etmeyip anlamamışlıktan geldi. Eun Sang'ın amacını anlamıştı ve ona engel olmak istemiyordu. Ayrıca kendisi de Taehyung'u sorguya çekmeyi düşünüyordu. Bu yüzden gülümseyerek Taehyung'a baktı ve cevap verdi.

Jm.: Tabii olur. Bizde zaten geçende oyadığımız bir oyun hakkýıda konuşacaktık Taehyung ile. Ne olmuştu o oyunda aniden öyle ya her şey bir anda garipleşmişti değil mi Taehyung? Ben anlamamıştım ama sen biliyordun nedenini, bana anlatacaktın.

Taehyung Jimin oyun deyince ilk başta anlamadı ama sonra Jimin'in açıklaması ile Jung Mi ile ona ne olduğunu gizliden sorduğunu anladı. Ardından o da bozuntuya vermeyip Jung Mi'nin rahat etmesi için onayladı.

Tae.: Evet evet, anlatamamıştım ben sana o olayı.

Jm.: Evet, ben yanına geleyim o zaman.

E.S.: Yok yok sen otur ben hazırlandım bile.

Jm.: Görebilecek misiniz tahtayı?

Eun Sang kitaplarını da alıp ayaklandığında Jimin'in sorusu ile durup Jung Mi ile göz göze geldi. Ardından Jung Mi cevap verdi.

KOMŞUNUN OĞLU KİM TAEHYUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin