Merhaba 🙋♀
Nasılsınız?
Yorumlarınızı bekliyorum 💭
İyi okumalar❣
Jk.: Başladı!
S.H.: Graham Bell neyi bulmuştur?
K.D.: Telefon.
S.H.: Evet. Pekiii Öğretmenler öğrencilere zorluk çıkarmak için ne kitlerler?
K.D.: Ödev.
S.H.: Evet ama onun başka versiyonu.
K.D.: Şey mi, proje?!
S.H.: Evet! Heeeh! Tam üstüne! Hocalar bunu öyle zor yapar ki kolay bulduğunda şükür edersin.
K.D.: Kolay bulduğumda mı şükür ederim?
S.H.: Öğrendiğin konuların tümünü sorarlar, lanet bir şey! Girer sana!!
K.D.: SINAV! Sınavlar! Lanetler.
S.H.: Doğru.
Hs.: Peki Kang Dae'nin "girer sana" cümlesinden sonra anlayıp cevap vermesi!
Hoseok'un dediğine hepsi gülerek katıldı. O sırada da Sun Hee yeni kelimeyi nasıl anlatacağını düşünüyordu ama bulamamıştı.
S.H.: Bunu pas geçiyorum anlatamam.
Jk.: Süre azaldı.
S.H.: Heh! Kang Dae biz neyiz?
K.D.: Ne? Ne demek neyiz?
S.H.: Neyiz oğlum biz?
K.D.: Sun Hee bak bunu bugün ikinci kez soruşun, ne oluyor kızım? Neyiz biz?!
Herkes bir yandan gülüyor bir yandan da onlara şaşkın bir şekilde bakıyordu. Sun Hee ise Kang Dae'nin anlamamasına çıldırıp yerinde tepindi ve anlatmaya çalıştı. Bir Kang Dae ile ikisini, bir de etrafını gösterip duruyordu.
S.H.: Oğlum neyiz biz?!
K.D.: Çok şükür insanız Sun Hee, neyiz?!
S.H.: Ya öyle değil! Özele in biraz! neyiz biz?!
Tae.: Aklıma neden sevgililik geliyor? 🤣
K.D.: Yalnız değilsin kardeşim! Bak Sun Hee eğer o şeyden bahsediyorsan yanılıyorsun, biz o şey değiliz.
Sun Hee sinirlenip eline iki yastık aldı ve birini Kang Dae'ye diğerini Taehyung'a fırlattı.
S.H.: Lan oğlum delirtme beni! Saçma sapan konuşma! Neyiz ulan biz?!
K.D.: Bilmiyorum! Allah belamı versin bilmiyorum! Tövbe tövbe ya Rabb tövbe tövbe. Neyiz ulan biz?!
S.H.: Kang Dae beni delirtme!!! CÜMLEDEN SEVGİLİ MİYİZ BİZ?! NEYİZ LAN BİZ?!
Jk.: Süre bitti!
S.H.: PU!
K.D.: Sun Hee... Neyiz biz?
Kang Dae gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıyorken, Sun Hee sinirden kızarmış ve nefesine boşa harcadığı için yorulmuştu. Kang Dae'ye ölümcül bakışlar attı ve yalandan kocaman gülümseyerek eline bir yastık aldı. Ardından Kang Dae'nin üstüne atlayıp yastıkla ona vurmaya başladı. Kang Dae ise kendini savunmaya çalışıyordu. Ama gülmelerine de engel olamıyordu. Kang Dae'nin gülüp durması ise Sun Hee'yi daha çok sinirlendiriyordu.
S.H.: Bir, de, gülüyor, ya! Bir de, gülüyor! Pislik!
K.D.: Dur! 🤣
S.H.: Gülme! Dalga, geçiyor, bir, de, ya! Mikrop! Pis mikrop!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞUNUN OĞLU KİM TAEHYUNG
FanfictionMerhaba ben Y/N (senin adın). 16 yaşındayım ve lise 2'ye gidiyorum. Güney Kore'de yaşıyorum. Annem Türk, babam ise Güney Koreli. Bir abim var o ise 18 yaşında. Hem Türkçe hem de Korece biliyorum. Not: Kitabın devamında Y/N değişip Jung Mi adını alıy...