6.Bölüm💮"Erkenden Gelme"

1.3K 118 136
                                    

                                      Keyifli okumalar
Y/N'nin ağzından
     Tüm gece boyunca o an gözlerimin önünden gitmedi ve zar zor uyudum. Sabah Taehyung'a yakalanmamak için okula erken gittim. Okula vardığımda sınıfa çıktım ve sınıfta gördüğüm kişi yüzünden gözlerimi kocaman açtım ve o kişiye şaşkın bir şekilde bakıyordum o da bana aynı şekilde bakıyordu.

Ben hemen yerime geçtim ve soğukkanlı bir şekilde ona soru sordum.

Y/N: Senin burda ne işin var? Bu saatte?

Tae.: Ben de sana aynı şeyi soracaktım. Bu saatte ne işin var burda?

Y/N: Önce ben sordum.

Tae.: Peki... Şey...

Y/N: Ney?

Tae.: Erkenden gelip ders çalışayım dedim, yani bu yüzden geldim bu saatte. Peki sen ne diye geldin?

Y/N: Şey...

Tae.: Ney?

Y/N: Şey için geldim ya...

Tae.: Ne için geldin?

Y/N: Aaay! Bayıyorsun insanı ha! Ben de erkenden gelip ders çalışırım diye düşünmüştüm ama dışarı çıkıp hava alıcam galiba, daraldım ya!

Diyerek dışarı çıktım. Taehyung ise arkamdan kıkırdıyordu. O an bana ne oldu anlamadım. Sadece arkadaştık ona niye böyle davranıyordum bilmiyorum. Biraz düşününce Joon Seo, Eun Sang'a çıkma teklifi ettiğinde Eun Sang böyle davranıyordu çünkü ondan hoşlanıyordu. Bir dakika yani ben!... Yok canım daha neler... Sallama sende Y/N... Aaahh unut gitsin boşver düşünme onu, saçmalık...

Taehyung'un ağzından
      O an Y/N öyle davranınca çok tatlı ve komik görünüyordu bu yüzden kendimi kıkırdamadan tutamadım.
Y/N aşağıya, bahçeye inmişti ve ben de sınıfta sıkılıp aşağıya inmiştim. Bahçede yürüyorken Y/N'yi farkettim,  ona mesaj yazdım ve o da okuyup bana yazmaya başladı. O önümde ben ise arkasında yazışarak ilerliyorduk ama o, o kadar dalgındı ki beni hiç farketmedi.

Yazardan
Yazışmaları
Tae.: Özür dilerim.

Y/N: ...

Tae.: Sana öyle bağırmamalıydım, eğer kalbini kırdıysam özür dilerim.

Y/N: Ben de. Ben de özür dilerim. Ben de sana öyle kötü bir şaka yapmalıyım ve sana bağırmamalıydım. Yeniden çok özür dilerim.

Tae.: O zaman artık barıştık mı?

Y/N: Bilmem barıştık mı?😜

Tae.: Hadi ama dalga geçme ona göre bir şey yazıcağım.

Y/N: Tamam tamam barıştık ama sen ne yazıcaksın?

Tae.: Arkana bak.

Taehyung'un bu mesajı yazmasıyla Y/N yavaşça arkasını döndü ve konuşmaya başladılar.

Y/N: Sen ne zamandan beri arkamdan geliyorsun?

Tae.: En başından beri.

Y/N: Madem arkamdaydın niye yanıma gelip de konuşmadın? Neden mesaj yazdın?

Tae.: Bilmem. Çok dalgın görünüyordun, bir de tepkini merak ettim.

Y/N: Peki tepkim nasıldı?

Taehyung eğildi ve "Çok güzeldi" diyerek kaçtı. Y/N ise onu kovalamaya başladı.

Y/N'den
En sonunda Taehyung'u yakaladım ve o gülümsemeye başlayınca bir an kalbim hızlanmaya başladı ve heyecanlandım. Hemen kendimi geri topladım ve "Demek benim tepkimi merak ettin he!" diyerek onu köşede gıdıklamaya başladım. O güldükçe daha çok hoşuma gidiyordu bu yüzden onu gıdıklamayı bıraktım. Ve bu sefer o beni köşeye sıkıştırıp gıdıklamaya başladı. Sonunda onun elinden kurtulup direk sınıfa çıktım. Taehyung ise arkamdan bakıyordu.

Merhaba.
Dün biraz fazla yoğun olduğum için yeni bölüm atamadım bu yüzden özür dilerim.
Yeni bölümü beğendin mi? Umarım beğinmişsindir.
Eğer beğendiysen bir iyilik yapıp alttaki o küçük yıldıza basar mısın?
Umarım yazım yanlışım yoktur eğer varsa affet beni lütfen çünkü elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum.
Kitabımı okuduğun için çok teşekkür ederim benim canım sevgili okuyucum.
Yıldıza basmayı unutma




















Bir az da yorum olursa fena olmaz yani😉
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

KOMŞUNUN OĞLU KİM TAEHYUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin