54.Bölüm🌸"Jungkook"

226 10 16
                                    

Merhaba 🙋‍♀️

Nasılsınız?

Yorumlarınızı bekliyorum 💬

İyi okumalar

2 ay sonra, 31 Aralık, Yılbaşı gecesi...

Hs.: Kapı çalıyoooor!

Jk.: Ben bakıyorum! Her zamanki gibi...

Jungkook iç çekip elindeki balonu bağladı ve yere bırakıp kapıya gitti. Yılbaşı gecesi olduğu için onlarda toplanmaya karar vermişlerdi. Taehyung, Jung Mi, Eun Sang, Kang Dae ve Sun Hee gelecekti.

Jin, Hoseok ve Yoongi mutfakta çalışıyorken Jungkook ve Jimin süsleme işleri ile ilgileniyordu. Namjoon ise müzik, oyun vs ayarlıyordu.

Jungkook kapıya gidip açtığında onu gülümseyerek Eun Sang karşıladı.

Jk.: Sen mi geldin? Niye geliyorsun ki sen? Jimiiiiin!

E.S.: Sana da merhaba Jungkook.

Jk.: Merhaba merhaba geç içeri.

Jungkook yalandan memnuniyetsizlik ile Eun Sang'ı içeri alıyorken Eun Sang Jungkook'a gülerek sarıldı. O sırada Jimin de yanlarına gelmişti. Jimin Eun Sang'ı görünce kocaman gülümsedi, Eun Sang da ona gülümseyip sıkıca sarıldı.

Jm.: Hoşgeldin.

E.S.: Hoşbuldum.

Jk.: Tamam tamam ayrılın! Olan var olmayan var ya! Ne gözümüze gözümüze sokuyorsunuz?!

Eun Sang ile Jimin Jungkook'a gülüyorken Jungkook onlara yüzünü burışturdu.

Jimin ile Eun Sang neredeyse 1 aydır sevgililerdi ve Jungkook bunu kabullenmek istemiyordu. Eun Sang ile Jimin'i birlikte düşünüp yakıştıramıyordu. Ama yine de onları seviyordu. Fakat bu sevgisini göstermek yerine daha çok onlarla uğraşmayı seviyordu. Jimin ile Eun Sang da onun bu haline alışmıştı.

Jungkook ikisini kapıda bırakıp söylene söylene içeri geçti. İkili de onun peşinden geldi. Eun Sang'ın geldiğini duyanlar da yavaş yavaş içeri geldi.

Jk.: Hâlâ anlam veremiyorum nasıl sevgili olduğunuza?

Jm.: Jungkook 1 ay olacak alış artık.

Jk.: Olmuyor! Ben ne yapayım?! Sen ve o... Yok olmuyor ayrılın siz tutmadı bu böyle.

E.S.: Jungkook iyi ki oğlu olan bir kadın değilsin he. Yoksa senden çok güzel kaynana olurdu.

Jimin Eun Sang'ın dediğine gülüyorken Jungkook dil çıkardı.

Jk.: Sen sus kız! Sen hiç konuşma! Hayır hangi ara sevdiniz de oldu tüm bunlar hiç anlamıyorum ki!

Hs.: Hâlâ ikisinin ilişkisini mi sorguluyorsun? Bırak artık sorgulamayı Jungkook, 1 ay oldu.

Jk.: OLMADI! OLACAK! Olana kadar bu ikisi ayrılırsa daha güzel.

Nj.: Tövbe de oğlum! Delirdin iyice. Bırak ne güzel çiftler işte.

Jk.: Banane ya!

Yg.: Hadi sen bir git fırına bak kurabiyeler pişmiş mi?

Jk.: Offf... Peki hyung.

Jungkook mutfağa gittiğinde Eun Sang anlamayarak diğerlerine döndü.

E.S.: Bunun neyi var? Her zaman bizimle böyle uğraşırdı da bugün ayrı bir mutsuz gibi.

Yg.: Sorma haberler kötü onda.

KOMŞUNUN OĞLU KİM TAEHYUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin