11.Bölüm🌻"Zaman çok çabuk geçmiş"

953 74 26
                                    

En sonunda Eun Sang'ın evine gelmişti ve kapıyı kırarcasına çalıyordu. Bir yandan da Eun Sang'a sesleniyordu.

J.M.: Eun Saaaang! Eun Saaaaaaaang! Eun Sang ben geldim aç kapıyı! Eun Sang!

Eun Sang açtı ve Jung Mi direk içeri girip Eun Sang ile konuşmaya başladı. Eun Sang Jung Mi'yi sakinleştirip odasına çıkarttı ve Jung Mi her şeyi tek tek her anına kadar Eun Sang'a anlattı.

Odada kızlar konuşurken
Eun Sang Jung Mi'nin anlattıkları karşısında mutlu oldu ve iki arkadaş çığlık atıp, el ele tutuşup, zıplayarak dönmeye başladılar.

J.M.&E.S.: Aaaaaaaaaaaaaaaa!

E.S.: Jung Mi bu muhteşem senin adına çok sevindim. İnan bana çok yakışacaksınız.

İki arkadaş yatağın üstünde karşılıklı bağdaş kurup ellerine yastık alıp konuşmaya başladılar.

J.M.: Öyle mi dersin? Sence o da benden hoşlanıyor mu?

E.S.: Yani... Sen ona bizimle birlikte gezmeyi teklif ettiğinde seni hiç düşünmeden ret etmiş. Bunun daha nasıl bir açıklaması olabilir ki?

J.M.: Bilemiyorum... Kendimi de boşu boşuna ümitlendirmek istemiyorum. Çünkü sonra acı çeken kişi ben olacağımı gayet iyi biliyorum...

E.S.: Sen de haklısın tabii ama yani Taehyung'un yaptığı her şey, her hareketi bence senden hoşlandığını belli ediyor.

J.M.: Öyle mi diyorsun?

E.S.: Öyle diyorum. Çünkü yani bir düşünsene sana neler demiş "Okula seninle erken gitmek istedim." " Sınıfta seninle birlikte yalnız olunca hoşuma gidiyor neden bilmiyorum?" "Neden bilmiyorum ama seninleyken bana bir şey oluyor." "Kalbim hızlı atmaya başlıyor."ve "Senin yanında kendimi iyi hissediyorum." "Tüm her şeyi unutuyorum." "Sence bunun nedeni ne?" "Neden böyleyim?" gibi şeyler söylemedi mi kızım?

J.M.: Söyledi de sen nasıl her kelimesine kadar aklında tuttun o söylediklerimi ya?

E.S.: Tutarım ben. Konumuz şu an o değil. Konumuz şu an sen ve Taehyung. Her neyse ben devam edeyim, işte çocuk sana baya baya, yavaş yavaş açılmaya başlamış.

J.M.: Bilemiyorum Eun Sang.

E.S.: Neden?!

J.M.: Ne bileyim... "Arkadaş" olduğumuz için hatta "yakın arkadaş" olduğumuz için de böyle davranıyor olabilir.

Jung Mi "arkadaş" ve "yakın arkadaş" sözlerini vurgulayarak söylüyordu.

Jung Mi böyle söyleyince odada uzun bir sessizlik oldu. İki arkadaş da konuşmadan odada gözlerini gezdiriyorlardı ki Eun Sang'ın gözü saate takıldı ve kısa, ince bir sesle çığlık attı.

E.S.: Aaaa!

J.M.: Ne oldu kızım ne bağırıyorsun?!

Eun Sang eliyle duvar saatini gösterdi ve aynı şekilde Jung Mi de bir çığlık attı.

E.S.: Yaaaa. Bağırırsın işte öyle. Daldık senin konunu konuşmaya. Zaman ne kadar çabuk geçmiş?

J.M.: Hiç sorma yaa. Saat yediye geliyor. Biz senle 3-4 saattir konuşuyor muyuz?

E.S.: Hıhı...

İki arkadaş yine hiç bir şey konuşmadı ve bir anda birbirlerine bakıp çığlık attılar.

E.S.&J.M.: Aaaa!!!

E.S.: Sen de benimle aynı şeyi mi düşünüyorsun?

J.M.: Bilmem, sen de mi ders çalışmamız gerektiğini düşünüyorsun?

E.S.: Hıhı...

Diyerek iki arkadaş kafalarını yukarı aşağı sallayarak aceleyle yerlerinden kalkıp çalışma masasına geçtiler. Ve ders çalışmaya başladılar.

Taehyung'un evinde
Joon Seo ve Taehyung birlikte eve gittikten sonra önce kızlar hakkında 1 saat kadar sohbet ettiler sonra da 3 saat de birlikte ders çalıştılar. Joon Seo gitmek istedi ama Taehyung Joon Seo'yu bırakmadı ve ona plesteyşın ile maç oynamayı teklif etti. (Plesteyşın ile ilgili pek fazla bilgi bilmiyorum, benim bildiğim bilgilere göre böyle. Eğer yanlış biliyorsam kusura bakmayın.) Joon Seo ise önce Taehyung'a "Sen şaka mı yapıyorsun?" bakışı attı sonra ise "tabiki oynarım, ben plesteyşın ile oynamaya bayılırım."dedi ve Taehyung'un uzattığı kolu alarak yerine geçip oturdu. Taehyung ise kıkırdayıp gülümsedi, oyunu açıp o da yerine geçti ve oynamaya başladılar.

Hava iyice kararınca

J.S.: Taehyung ben artık gideyim hava iyice karardı saatte geç oldu.

Tae.: Saat kaç ki?

Joon Seo telefonunu göstererek:

J.S.: 21:00

Tae.: O kadar oldu mu ya?

J.S.: Hıhı.

Tae.: Tamam peki. Bugün için çok teşekkür ederim, bunu sık sık yapalım olur mu?

J.S.: Her şey için ben de çok teşekkür ederim. Yaparız tabii neden olmasın?

İki arkadaş birbirine veda ettiler ve Joon Seo evine gitti. Taehyung ise geri yukarı odasına geçip yatağına uzandı ve tavanı izleyip Jung Mi'yi düşünmeye başladı.

Merhaba.
Yeni bölüm geldi umarım beğenmissindir.
Eğer beğendiysen vote vermeyi unutma lütfen.⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Ve lütfen yorum yap.🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Kitabımı okuduğun için çok teşekkür ederim.
Seni çok seviyorum sevgili okuyucum 💜♥️💜♥️💜♥️💜♥️💜♥️

KOMŞUNUN OĞLU KİM TAEHYUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin