10.Bölüm🥀"Birlikte Mi Yapsak?"

1.1K 77 18
                                    

Jung Mi'den
Soo Bin Hocayı severim ama bu fikrini sevmedim. Ben ve Taehyung? Taehyung ve ben? Yapmak istemiyorum ama bir yandan da istiyorum. Hem zorunlu ki. Eğer yapmazsan 1 dönem boyunca sözlü notum 0 olucak ve asla değişmeyecek. Bunu göze alamam. Hem Taehyung'u seviyorum. Bence bunda bir sakınca yok. Acaba Taehyung bu işe ne diyecek?

Taehyung'dan
Öğretmen öyle söyleyince çok mutlu oldum çünkü 1 ay boyunca Jung Mi ile gezecektim. Şimdiden bu hocayı çok sevdim.

Yazardan

J.M.: Eee, ne diyorsun? Yapacak mıyız?

Tae.: Yaaniii, sözlünün bir dönem boyunca 0 olmasını istiyorsan yapmayalım, ama ben sözlümün 0 olmasını istemiyorum.

J.M.: Yani cevabın?

Tae.: Evet, bence yapalım.

J.M.: Bencede. Ben de 1 dönem boyunca sözlümün 0 olmasını istemem.

Tae.: O zaman hafta sonu başlayalım mı?

J.M.: N-Ne? Bu kadar erken mi?

Tae.: Soo Bin Hocayı duymadın mı? "Bence şimdiden başlayın."dedi.

J.M.: Aaahh, haklısın öyle dedi değil mi?

Tae.: Hıhı. Hem anca biter.

J.M.: Aynen haklısın, o zaman hafta sonu başlayalım.

Tae.: Tamam.

J.M.: Dur bir dakika aklıma birşey geldi Eun Sanglarla birlikte mi yapsak?

Tae.: HAYIR!

J.M.: Niye ki? Neden?

Tae.: Şey... Eeee... Şey için... Şey işte ya...

J.M.: Ne işte ya?

Tae.: Şey... Heh onlar yanlız gezmek isterler şimdi yani hani onlar sevgili ya.

J.M.: Allah Allah sevgililerse sevgililer birlikte yapsak ne olur ki yani. Yine de ben bir onlara sorarım.

Tae.: Eee... Peki...

Öğle arası
Zil çalınca Joon Seo aşağıya indi. Ve Taehyung da onun arkasından koşarak gitti.

Tae.: Joon Seooo! Ya Joon Seooo! Bekle!

Taehyung'un çagrışlarını duyan Joon Seo Taehyung'u bekledi.

J.S.: Taehyung ne oldu?

Tae.: Konuşmamız lazım, birlikte yemek yiyelim mi?

J.S.: Tamam olur, Jung Mi'yi de bekleyelim öyle birlikte yiyelim.

Tae.: YOK! OLMAZ! Yani bunu benim seninle konuşmam lazım, erkek erkeğe.

J.S.: Peki, tamam konuşalım.

Yemeklerini alıp bir masaya geçtiler ve Taehyung Jung Mi'den hoşlandığını ve Jung Mi'nin ona onlarla birlikte gezmeyi teklif edeceğini söyledi ve Joon Seo'dan onu ret etmesini istedi.

J.S.: Tabiki de, sen yeterki iste. Hem sizi gerçekten çok yakıştırıyorum, bence Jung Mi'de senden hoşlanıyor.

Tae.: Gerçekten mi? Gerçekten öyle mi düşünüyorsun?

J.S.: Evet onun sana nasıl baktığını gördüm. Hem sen söylemesen de ben senin ondan hoşlandığını anlamıştım. Bu yüzden de senin için onu ret ederdim.

Tae.: O kadar mı çok belli ediyorum?

J.S.: Yaanii pek fazla değil ama benim Eun Sang'a açılma zamanımdaki halim gibi davrandığın için anladım.

KOMŞUNUN OĞLU KİM TAEHYUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin