Y/N'nin ağzından
Sabah bir yandan alarmın sesi diğer yandan kapıya çok sert vuran ve ikide bir "Y/N!!! Y/N!!! Uyan geç kaldık Y/N!!!" diye bağıran birinin sesiyle uyandım. DUR BİR DAKİKA GEÇ Mİ KALDIK?!!! TAEHYUNG!!! Hemen hızlıca üstümü giyindim, biraz para alıp aşağıya indim. Ben tam kapıyı açtığımda Taehyung'un eli havada tam kapıya vuracaktı ki ben kapıyı açtım. Taehyung'un eli havada kalınca el salladı ve "Merhaba. Günaydın." dedi. Ben ise onun bileğini tutup direk koşmaya başladım. Yolda gidiyorken "Sanada günaydın Taehyung!" dedim. Yol boyunca Taehyung kıkırdayıp durdu ama ben onu takmadım. Çünkü geç kaldığımız için endişeliydim. Ama onun kıkırdayıp durması da sindirime gitmiyor değildi. En sonunda okula geldik ve o şekilde direk sınıfa çıktık. Kapıyı çaldım ve içeri girdim ama içerde kimse yoktu. Taehyung kahkaha ata ata gülmeye başladı, ben ise onu öldürecek gibi baktım. Sonra cebinden telefonunu çıkardı ve bana saati gösterdi. Saati gördüğüm zaman çok şaşırdım çünkü saat daha 06.00'ydı. Şimdi siz "O alarm niye saat 06.00'da çalıyor?" diye düşünüyorsunuz değil mi? O alarmın çalma sebebi erkenden kalkıp süslenmem için. Şaka şaka sabahın köründe erkenden kalkıp ders çalışıyorum bu yüzden saat 06.00'ya alarm kuruyorum. Taehyung hala kahkahalarla gülüyordu en sonunda dayanamayıp ona bağırdım.Y/N: Yaaa!!! Kim Taehyung!!! Niye geç kaldık diye yalan söyledin?!!!
Tae.: Okula seninle erkenden gelmek istedim. Sınıfta seninle birlikte yalnız olunca hoşuma gidiyor, neden bilmiyorum.
Taehyung bunları söylediğinde kalbim hızlı atmaya ve utanmaya başladım.
Y/N: B-Ben lavaboya g-gidiyorum. S-Senin yüzünden e-elimi yüzümü yıkayamadım.
Neden bunları söylüyorken kekeliyordum ki? Çok utandım ve hemen çantamı Taehyung'a doğru sert bir şekilde itip koşarak lavaboya gittim. Aynaya baktığımda yüzüm kıpkırmızıydı. Elimi yüzümü yıkadım ve kendi kendime konuşmaya başladım.
Y/N: Az önceki olay neydi öyle? Ne ima etmeye çalıştı? Neden öyle söyledi? Offff...
Taehyung'dan
Sabah uyandığımda saatin daha 06.00 olduğunu gördüm. Tam geri yatacaktım ki aklıma dün sabah geldi. Y/N ile sınıfta yalnız olmak hoşuma gitmişti. Hemen üstümü giyindim ve Y/N'nin kapısını çalmaya başladım. Arada bir de "Y/N!!! Y/N!!! Uyan geç kaldık Y/N!!!" diye bağırıyordum. Çok fazla sürmeden Y/N geldi, ona el sallayıp "Merhaba. Günaydın." dedim. O ise benim bileğimi tutup koşmaya başladı, yolda gidiyorken "Sana da günaydın Taehyung!" dedi. Ben yolda gidiyorken kıkırdamaya başladım ama Y/N hiç umursamadı. Okula geldiğimizde hâlâ bileğimi tutuyordu, koşarak sınıfa çıktı. Pardon çıktık. Sınıfın kapısını açtığında hâlâ bileğimi tutuyordu ve şaşkın bir şekilde boş sınıfa bakıyordu. Ben dayanamayıp kahkaha atmaya başladım o ise beni öldürecek gibi bakıyordu. Telefonumu çıkarıp ona saati gösterdiğimde tepkisi çok komikti. En sonunda bana neden böyle bir şey yaptığımı sordu. Ben de onunla yalnız kaldığımda hoşuma gittiğini söyledim. Neden bilmiyorum ama Y/N'nin yüzü kıpkırmızı oldu. Acaba o da benden mi hoşlanıyor? Çantasını bana doğru itip "Senin yüzünden elimi yüzümü yıkıyamadım, ben lavaboya gidiyorum." dedi ve gitti. Ama bunları söylüyorken kekeliyordu. Dayanamayıp kızlar tuvaletinin önüne gidip sessizce dinlemeye başladım. Az önceki kendi kendine sorgulayıp duruyordu. Ayak seslerini duyunca hemen koşarak sınıfa gittim ve camın kenarına geçip dışarıyı izliyormuş gibi yaptım. Y/N sınıfa geldi.Y/N: Eveeeeeet Taehyung senin yüzünden burdayız ne istiyorsun benden?
Tae.: Bilmem ne yapmak istersin?
Y/N: Hah... Cidden ne yapacağını ve neden burada olduğumuzu bilmiyor musun?
Tae.: Hayır... Bilmiyorum...
Y/N: Ben ders çalışacağım sen ne yaparsan yap!
Bunu bana sert bir şekilde söylemişti, kendimi kötü hissetmiştim.
Tae.: Tamam! Ben de uyuyacağım!
Biraz kırıldığım için ben de ona sert cevap verdim ve yerime geçtim. Kafamı sıraya koyup uyumaya çalışıyordum.
Y/N'den
Taehyung'a karşı sert konuştum ama o da haketmişti. Yine de ona karşı sert konuşmamalıydım kendimi biraz tuhaf hissediyordum. Kalbini kırdım mı ki? Sonra o da bana karşı sert konuştu, belli ki kalbini kırmıştım . Yerime geçtim ve ders çalışmaya başladım, ama bir türlü odaklanamıyordum. En sonunda kafamı sıraya koyup Taehyung'u izlemeye başladım, bir yandan da konuşuyordum.Y/N: Kalbini kırdığım için özür dilerim. İsteyerek yapmadım. Ama sen de hak ettin yani. Ne diye beni sabahın köründe acelendiriyorsun ki? Ama yine de özür dilerim.
Bunları söyledikten sonra ben de gözlerimi kapadım ve bir anda duyduğum sözler ile gözlerimi açtım.
Merhaba.
Yeni bölüm geldi umarım beğenmişsindir.
Beğendiysen vote verip yorum yapar mısın?
Kitabımı okuduğun için teşekkür ederim.
Seni çok seviyorum.❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Vote vermeyi unutma!
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞUNUN OĞLU KİM TAEHYUNG
FanfictionMerhaba ben Y/N (senin adın). 16 yaşındayım ve lise 2'ye gidiyorum. Güney Kore'de yaşıyorum. Annem Türk, babam ise Güney Koreli. Bir abim var o ise 18 yaşında. Hem Türkçe hem de Korece biliyorum. Not: Kitabın devamında Y/N değişip Jung Mi adını alıy...