38.Bölüm🌼"Yakışıyorsunuz"

403 35 81
                                    

Merhaba 🙋

Nasılsınız?

Yorumlarınızı bekliyorum 🗨️

İyi okumalar ❣

S.H.: İddayı hatırlıyorsun değil mi?

K.D.: Senin kaybedeceğini idda mı? Bir düşüneyim. Evet, hemde çok iyi.

S.H.: Hayır, benim kazanacağım senin ise kaybedeceğin idda.

K.D.: Hahaha! Öyle bir idda yok güzelim! Ben kazanacağım, göreceksin.

S.H.: Kaybedeceksin, görecez.

       Sun Hee ile Kang Dae kendi aralarında atışmayı bitirdiğinde kapı açıldı. Kapıyı açan Yoongi idi.

S.H.: Selaaaamm!

Yg.: Selam, hoşgeldi- Kang Dae?!

       Kang Dae adını duyunca Yoongi'ye baktı ve onu tanıdı. İkisi de birbirini görmeyi beklemediği için şaşırmıştı.

K.D.: Yoongi?!

S.H.&Tae.&J.M.: Siz tanışıyor musunuz?!

         Kang Dae ile Yoongi sarılarak kendi aralarında konuşurken diğerleri hâlâ ne olduğunu anlamamıştı.

Yg.: Uzun zaman oldu, büyümüşsün.

K.D.: Yok kanka küçük kalacaktım ben. Oğlum saçmalama tabii büyüdük onca yıl geçti aradan! Sende büyümüşsün de, sen beni nasıl hemen tanıdın?

Yg.; İnsan en yakın çocukluk arkadaşını tanımaz mı oğlum sende...

S.H.: En yakın çocukluk arkadaşı? Kanka? Hayırdır, siz ikiniz?

Yg.: Biraz uzun hikaye bir ara anlatırız. Geçsenize içeri kapıda kaldınız.

      Herkes tek tek içeri geçiyorken Taehyung bilerek en son içeri girip Yoongi'ye fısıldadı.

Tae.: İki dakikada papucum dama atıldı, aşk olsun hyung!

      Yoongi, Taehyung'un omzuna kolunu atıp diğer eliyle hafifçe Taehyung'un kafasına vurdu.

Yg.: Saçmalama, kardeş satılır mı hiç?

Tae.: Valla Jung Mi'nin abisini görünce hiç de öyle durmuyordun.

Yg.: Ne yapayım oğlum, yıllardır görmüyordum çocuğu özlemişim. Bir dakika! Ne dedin sen?

Tae.: Az önce beni sattın dedim!

Yg.: Hayır oğlum o değil! Jung Mi ile Kang Dae'nin ilişkisi... Kardeşler mi?

Tae.: Evet, ne oldu ki?

Yg.: (fısıltıyla) Shit.

Tae.: Ne?

Yg.: Yok bir şey, bir an hatırlayamamışım da kardeşi olduğunu, çıkaramadım. Sen geç içeri ben bir mutfağa bakayım.

Tae.: Tamam.

       Taehyung içeri geçerken Yoongi de mutfağa gitti. Jin ile Hoseok mutfakta bir yandan iş yapıyor bir yandan konuşuyordu. Yoongi de aralarına katıldı ve kapıyı kapattı.

Yg.: Beyler küçük bir sorunumuz var.

Jn.: Ne gibi?

Hs.: Hamam böceği mi gördün yoksa?! Bir anda karşıma çıkıp korkutuyorlar beni.

      Hoseok tiksinti ile kollarını kaşıyıp sirkelenirken Yoongi konuştu.

Yg.: Hayır hayır Hamam Böceği falan yok. Jung Mi'nin abisi de burda.

KOMŞUNUN OĞLU KİM TAEHYUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin