4.Bölüm🌺"Beden Günü"

1.7K 115 171
                                    

                                      Keyifli okumalar
Y/N'den
      Sabah olmuştu ve bugün bende dersimiz vardı. Hemen kalkıp beden giysilerimi giydim ve aşağıya indim. Kapıyı açtığımda Taehyung kapının önünde dikiliyordu.

Y/N: Ödümü kopardın.

Tae.: Özür dilerim. Amacım o değildi. Günaydın.

Y/N: Önemli değil. Sana da günaydın... Gidelim mi?

Tae.: Olur.

Y/N: Ben seni çağırmaya gelecektim ama sen benden önce davrandın.

Tae.: Olsun. Hem beklemek erkeklerin işidir, kızların değil.(Diyerek gülümsedi)

Y/N:(Gülümseyerek) Olsun, ben bekletmeyi pek sevmem. O yüzden arada bir de ben seni bekleyeyim olur mu?

Tae.: Tamam. Ama bende bekletmeyi sevmem haberin olsun.
     Diyerek karşılıklı gülümsediler.

Okulda
      Sonunda okula varmıştık ve ilk iki dersimiz bedendi bu yüzden sınıfa çıkıp çantalarımızı bırakıp geri aşağıya indik. İlk beden dersimiz olduğu için hoca serbest bırakdı ve isteyen istediği topu alıp oynayabiliyordu. Tabii ben bunu duyunca hiç durmadan koşarak en iyi basketbol topunu almıştım.(Basketbolu çok severim de.) Beden öğretmeni Kim Woo Bin hoca beni gördü ve konuşmaya başladık.

W.B.H.:(Woo Bin hoca) Y/N bakıyorum da yine  başlıyorsun basketbol oynamaya.

Y/N: Evet hocam sizin de bildiğiniz gibi çok severim basketbolu.

O sırada arkamdan bir ses:
Tae.: Sen de mi çok seviyorsun basketbolu?

Diyerek şaşkın bir şekilde sordu, ben de arkamı dönüp onun Taehyung olduğunu gördüğümde:
Y/N: Evet deee... Yok artık! Seninde sevdiğini söyleme bana!

Tae.: Üzgünüm, ama ben de seviyorum hatta çok seviyorum.

W.B.H.: Tamam işte ikiniz de aynı sınıftasınız değil mi? Sen yeni öğrenci olmalısın. İkiniz birlikte oynayın hem benden sana söylemesi Y/N'nin seçtiği toplar çok iyidir.

Y/N: Bin hocam...

Bin H.: Ne? Ne var? Yalan mı? Gayet iyi top seçiyorsun. İtiraz istemiyorum birlikte oynuyorsunuz konu kapanmıştır.

Y/N: Aaahh cidden... Sen şaka mısın ya? Yani ne bileyim bizim okula geldiğinden beri seninle çok yakın olduk ve sevdiğimiz şeyler hep aynı. Sen benim erkek halim gibi birşeysin.

Tae.: Sen de benim hız halim gibisin. Gerçekten bu kadar ortak noktamız olması çok ilginç.

Y/N: Al benden de o kadar. Neyse hadi gel oyuna başlayalım yoksa tüm ders boyunca boş boş durmuş olucaz ve (Taehyung ile aynı anda) "ben beden dersimin boş geçmesinden nefret ederim."diyerek güldük ve yine ikimiz aynı anda"gerçekten çok merak ediyorum daha ne kadar ortak noktamız var? Yok artık aynı şeyleri mi düşünüyoruz? Tamam benim söylediklerimi söylemeyi kes, hayır sen kes, hayır sen, aahh cidden tamam artık yeter, tamam, bir... İki... Üç... Tıp..." Diyerek yine ikimiz birlikte güldük ve oyuna başladık.

Oyun oynarken
   Ben yine her zamanki gibi sahanın ortasına geçip oradan atmak istiyordum ama iki kişi birden oynadığımız için kendi isteğime göre oynayamazdım bu yüzden Taehyung'a bir soru sordum.

Y/N: sen genelde sahanın neresinden atarsın?

Tae.: Ortasından.
    Demesiyle benim ağazım açık kaldı ve şaşkın bir şekilde Taehyung'a baktım.

KOMŞUNUN OĞLU KİM TAEHYUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin