Merhaba 🙋♀️
Nasılsınız?
Yorumlarınızı bekliyorum 💬
İyi okumalar...
Birkaç gün sonra, cuma... (Jung Mi'nin doğum günü)
E.S.: Taehyung bunun işe yaracağına emin misin? Yani sence yetişecek mi?
Tae.: Merak etme, sen sadece gün boyunca Jung Mi'yi oyala yeter. Gerisini bize bırak. Zaten az kişi değiliz, elbet yetişir.
E.S.: Ya yetişmezse? Ya Jung Mi "çok yoruldum" deyip gelmeyi ret ederse?!
Taehyung iç çekerek Eun Sang'a baktı. Eun Sang sabahtan beri her şeyin kötüye gitme olasılığını konuşup duruyordu, Taehyung'da haliyle bıkmıştı.
Tae.: Eun Sang bir sakin olur musun artık? Lütfen! Kızım sabahtan beri seninle bu konu hakkında yaptığımız 50. konuşma oldu ya! Yeter artık sakin ol! Her şey güzel gidecek tamam mı? Her şey yetişecek, her şey yolunda gidecek.
E.S.: Ya ama ne yapayım Taehyung?! İster istemez stres oluyorum, sabahtan beri stresten karnım ağrıyor.
Tae.: Stresten değildir o. Jung Mi her seninle konuşmaya çalıştığında su içip durmandandır! Karnın şişti artık su içmekten! Tabii ağrır!
E.S.: Ya! Ne yapayım?! Kızı benim başıma verdin oyala diye! Bende her an ağzımdan bir şey kaçırırım diye korkuyorum! O yüzden de kız her konuştuğunda suyuma sarılıyorum!
Tae.: Eun Sang cidden artık sakin olur musun? Sen sakin ol gerisi kolay. Böyle düşünüp durursan tabiki söyleme korkun çok olur! Düşünme bunları. Farz et ki bugün Jung Mi'nin doğum günü değil, sıradan bir gün. Bizim planımız falan yok, okula gelmişiz ve sen Jung Mi ile okul çıkışı AVM'ye gidip gezeceksin. Bu kadar!
E.S.: Ya anlamıyorsun işte o o kadar kolay değil! Ben daha önce Jung Mi'den hiç gizli kapaklı iş yapmadım! Yapsam da hemen belli ederdim o da anlardı. Yani her an ağzımdan bir şey kaçırabilirim "o da biliyor bunu" diye düşünüp!
Tae.: Ayh Eun Sang!
Taehyung daha fazla dayanamayıp telefonunu çıkardı ve Sun Hee'yi aramaya başladı. Eun Sang ise onun ne yaptığını anlamaya çalışıyordu.
E.S.: Ne yapıyorsun? Kimi arıyorsun?
Tae.: Planlar değişti, sen Jung Mi ve Eun Sang ile AVM'ye gidip Eun Sang'ın Jung Mi'yi oyalamasına yardım edeceksin. Evet... Eun Sang Hanım ağzını sıkı tutma konusunda tereddüt yaşıyor da, "her an her şeyi itiraf edebilirim" diye korku yaşıyor.
E.S.: Ya ne yapayım alışık değilim!
Tae.: Denemedim mi sanıyorsun cidden?! Çok söyledim ama beni anlamıyor! Ya noona! Sadece AVM'ye gideceksin ya! Bak senden bizimle kalıp ortamı süsleme işini aldım! Daha az çalışacaksın işte ne istiyorsun?.. İyi tamam hadi kapatıyorum.
E.S.: Sun Hee Unni miydi?
Tae.: Evet, hallettim sorunu. Sun Hee de sizinle geliyor. Artık daha rahat olabilir misin? Bak tek çalışmayacaksın.
E.S.: Tamam ama okulda? Hâlâ okuldayız.
Tae.: Okul için birini ayarlamam gerektiğini düşünmüyorum. Zaten sabahtan beri Jimin Jung Mi ile ilgileniyor, şu an bile...
Taehyung ister istemez bozulmuştu. Sevdiği kızın en yakın arkadaşı ile arkadaş olmasını elbette istiyordu ama Jimin'in amacının daha çok arkadaşlıktan öte olduğunu seziyordu. Bu yüzden bu aralar morali fazla bozuktu. Ve içten içe Jimin'e sinirliydi. Bazen bu siniri içinden dışına bile taşabiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞUNUN OĞLU KİM TAEHYUNG
ФанфикMerhaba ben Y/N (senin adın). 16 yaşındayım ve lise 2'ye gidiyorum. Güney Kore'de yaşıyorum. Annem Türk, babam ise Güney Koreli. Bir abim var o ise 18 yaşında. Hem Türkçe hem de Korece biliyorum. Not: Kitabın devamında Y/N değişip Jung Mi adını alıy...