Merhaba
Nasılsınız?
Yorumlarınızı bekliyorum 💬
İyi okumalar ❣
Son yaşanan olaylardan sonra Jung Mi ile Taehyung pek konuşmamıştı. Pazartesi sabahı ise ikisi de birlikte okula gitse de yine pek fazla konuşmuyorlardı. Taehyung Jung Mi'ye açılıp açılmama konusunu kendince tartıştığı için pek konuşmuyordu. Jung Mi ise cumartesi olanlar yüzünden Taehyung'dan çekiniyordu.
E.S.: Ağğğhhh! Sıkıldııııığğğmmm!
Eun Sang ders zilinin çalması ile arkasını dönüp Jimin ile Taehyung'a sızlandığında Jimin gülüp cevap verdi.
Jm.: Bende sıkılmıştım ama senin bu halin beni biraz olsun eğlendirdi.
Eun Sang da utanıp ona gülerek karşılık verdiğinde Jung Mi de Taehyung'a döndü. Taehyung da onun ona dönmesi ile ona baktı.
J.M.: Eun Sang'a katılıyorum. Bir şeyler yapalım.
Tae.: Olur.
E.S.: Ama ne?
Eun Sang'ın sorduğu soru ile Taehyung da Jung Mi de dudak büzüp bilmediklerini belli edercesine omuz silktiklerinde Eun Sang'da omuzlarını düşürüp yine iç çekti ve sızlanarak başını sıraya yatırdı. Ama Jimin bir anda ayağa kalkınca hepsi ona baktı.
Jm.: Okulda olduğumuzdan yapabileceğimiz şeyler kısıtlı. Bahçede dolaşmaya ne dersiniz?
J.M.: Hava biraz esiyor ama...
E.S.: Ay valla ben varım! Gına geldi YETER! Zaten fizikçi beynimi yaktı, bari bir hava alalım.
Jm.: Haklı.
Jimin de ayağa kalkan Eun Sang'ı gösterip hak verdiğinde Eun Sang onun elini kaptı. Jimin ona gözlerini büyütüp bakarak ellerine baktığında Eun Sang Jung Mi'yi kışkışlayarak yerinden çıkmaya çalıştı. Jimin'i de çekiştirdiği için Jimin de Taehyung'un üstünden geçerek sıradan dışarı çıktı.
E.S.: Valla biz bahçeye çıkıyoruz. Gelirseniz gelirsiniz. Yürü Jimin.
Eun Sang Jimin'in koluna girip onunla birlikte sınıftan çıkıyorken Jung Mi ile Taehyung onların arkasından güldü. Sonra Taehyung da ayağa kalkıp elini Jung Mi'ye uzattı.
Tae.: Gel biz de gidelim. Bunaldık iyice.
Jung Mi gülümseyerek başını sallayıp Taehyung'a hak verdiğinde Taehyung da gülümseyip elini ona doğru biraz daha uzattı. Jung Mi de onun elini tutup ayaklanınca Taehyung da onu peşinden sürükleyerek dışarı çıktı.
Bahçede Eun Sang ve Jimin ile karşılaştıklarında ise Taehyung Jung Mi'nin omzuna kolunu atıp yürümeye devam etti. Jung Mi de Taehyung'un beline kolunu sardığında tam sevgili gibi geziyorlardı. Eun Sang da hâlâ Jimin'in koluna girmiş geziniyordu. Bu dörtlüyü uzaktan gören diğer arkadaşları ise onları böyle gördüklerine sevinmişti. Ardından onlara el sallayıp yanlarına gelmelerini işaret etmişlerdi. Diğerleri de onları fark edince yanlarına ilerledi.
Jk.: Hayırlı olsuuun.
Jungkook da diğerleri gibi yanlış anlayıp hemen Taehyung ile Jung Mi'yi tebrik etmeye başladığında Taehyung bunu anlayıp durdurmaya çalıştı ama Jung Mi anlamayarak Jungkook'a baktı.
J.M.: Ney?
Jk.: E çıkmıyor musunuz?
Jungkook'un kırdığı pot ile Taehyun elleriyle yüzünü kapatıp sabır çekerken Jung Mi'nin iyice kafası karışmıştı. Ama Jimin ile Eun Sang'a baktığında onların yakınlığını görünce her şeyi yanlış anlayıp şok içinde Eun Sang ile Jimin'e baktı.
J.M.: Hadi canım!.. Aşk olsun kanka bana niye söylemiyorsun?!
E.S.: Neyi lan?
Eun Sang da anlamayarak kaşlarını çatıp Jung Mi'ye ve diğerlerine baktığında Jung Mi güldü.
J.M.: Bir de bilmezden geliyor ya. Tamam tamam kızmayacam bana söylemedin diye. Bende diyorum "hayırdır inşallah çok yakın bunlar" falan... Meğer çıkıyormuşsunuz!
Jm.&E.S.: NE?!
Jimin ile Eun Sang duydukları şey karşısında şaşkınlıkla bağırıyorken Jung Mi de onların bu tepkisine karşılık tedirginleşti. Taehyung sessizce dudak hareketleriyle Jungkook'a söyleniyorken Jung Mi Eun Sang ve Jimin'in olayını çözmeye çalışıyordu.
J.M.: Nasıl yani? Siz ikiniz şimdi... Çıkmıyor muydunuz?
Jm.&E.S.: Hayır!
Jung Mi ikisinin de karşı çıkması karşısında dilini ısırıp eliyle ağzını kapatarak diğer elini onlara kaldırdı
J.M.: Eee tamam o zaman. Siz az önceyi unutun. Beni takmayın.
Jung Mi hiçbir şey olmamış gibi geri yerine oturduğunda Jimin ve Eun Sang onu çok üstelemedi. Jung Mi ise az önce Jungkook'un söylediği şeyi tekrar düşününce kaşlarını çatıp onu göstererek sordu.
J.M.: E sen o zaman neden-
Jk.: Aaah noona noona! Ne kadar güzelsin sen bugünde ya? Valla cumartesi günü seni zor tanımıştım. En güzeli doğal halin.
J.M.: Sen şimdi beni övdün mü gömdün mü?
Jk.: Övdüm canım övdüm. Hiç gömer miyim aaa...
Jungkook Jung Mi'nin az önceki anı unutması için onun yanına gelip konuyu değiştirince Jung Mi'nin biraz olsun aklı dağılmıştı. Ama Jungkook ile konuşması bitince yine sormak için tam ağzını açmıştı ki bu sefer araya Jin girdi.
Jn.: Sende ne abarttın be Jungkook. Kimse benden daha muhteşem olamaz değil mi? Bak şu yüze, şu güzelliğe, şu yakışıklılığa, mükemmelliğe bak. Kesinlikle dünya çapında yakışıklıyım.
Jin de konuyu değiştirmek için kendini övdüğünde diğerleri ona güldü. Jungkook da ona karşı çıkarak kendini övdü.
Jk.: Haklı olabilirsin ama yanıldığın bir konu var hyung. O da benim daha mükemmel olmam. On parmağımda on marifet vardır benim.
Jn.: Doğrudur ama benden daha mükkemmel olmana ihtimal yok Jungkook-ah. Şansına küs.
Diğerlere Jin'e gülüyorken Jimin Jin'in evde de böyle olduğunu onayladı. Taehyung da ona katıldı.
Jm.: Evde de aynı böyle. Geçende Jin hyungun birini övdüğünü duydum evde. Kendi kendime diyorum bu kimi övüyor böyle? Sonra yanına gittim baktım da aynada kendisini övüyormuş.
Tae.: Geçende sizde kaldığımda aynı şey benim de başıma geldi. Banyoda elimi yüzümü yıkıyorum hatta yanımda Hoseok hyung da vardı. Jin hyung arkamızdan "dünyanın en yakışıklısı uyanmış mı? Aman da aman, yine çok yakışıklı" diye içeri girdi, bende sandım bana diyor. Teşekkür ettim, bana dediği şey "Tae kenara çekil de aynadan kendimi göreyim, önüme geçtin" oldu.
Diğerleri Taehyung ve Jimin'in dediklerine gülüyorken Jin de kendini sevmeye devam ediyordu. Ardından zil çalınca hepsi sızlana sızlana birbirlerine veda edip sınıflarına çıktı...
Tekrar merhaba 🙋
Biraz kısa bir bölüm oldu ama umarım beğendiğiniz bir bölüm olmuştur, beğendiyseniz oy vermeyi unutmayın lütfen ⭐➡️🌟
Yavaş yavaş kitabı bitirmeyi düşünüyorum, yani finale yaklaştığımızı bilmenizi isterim...
Sizleri seviyorum ❤🧡💛💚💙💜...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞUNUN OĞLU KİM TAEHYUNG
FanfictionMerhaba ben Y/N (senin adın). 16 yaşındayım ve lise 2'ye gidiyorum. Güney Kore'de yaşıyorum. Annem Türk, babam ise Güney Koreli. Bir abim var o ise 18 yaşında. Hem Türkçe hem de Korece biliyorum. Not: Kitabın devamında Y/N değişip Jung Mi adını alıy...