34.Bölüm🥀"Küslük"

466 39 55
                                    

Merhaba 🙋

Nasılsınız?

Yorumlarınızı bekliyorum... 🗨️

İyi okumalar ❣

      Jung Mi eve gittiğinde Eunkwang Sang'ı arayıp ona olanları anlattı. Derse başladığı zaman Taehyung eve gelmişti.

Taehyung
- İşlerin bitti mi?

      Jung Mi telefonuna gelsn bildirim ile ders çalışmayı bırakıp gelen mesaja baktı. Taehyung'dan olduğunu görünce heyecanlanıp gülümsedi.

                                                         Jung Mi
                                                        -Hayır.

Taehyung
-Kızgın mısın?

                                                         Jung Mi
                                                         -Hayır.

Taehyung
-Neden kısa cevaplar veriyorsun?

                                                         Jung Mi           -Sen neden kısa cevap gerektiren sorular soruyorsun?

Taehyung
-Küs müyüz?

       Jung Mi'nin Taehyung'un sorusunu görünce gözleri büyüdü ve hemen ayağa kalkıp camı açtı.

J.M.: HAYIR!

       Cevap verdiği sırada Taehyung'u camda onu bekliyorken gördü.

Tae.: Merhaba. 🙋‍♂️

J.M.: Sen cidden... Öyle soru sorulur mu?!

Tae.: Özür dilerim... Seni görmek istedim, sesini duymak...

        Jung Mi kızarırken Taehyung konuyu değiştirdi.

Tae.: Biz bugün hoca ile konuşacaktık.

J.M.: Hangi hoca?

Tae.: Tarih. Tarih ödevi için...

J.M.: Ahh doğruuu! Unuttuk onu biz. Gerçi hocanın numarası bende olacaktı, söylerim. Umarım kabul eder.

Tae.: Umarım. 'İşlerim bitmedi" dedin... Yardım edecektim, söz vermiştim.

J.M.: Gerek yok, hallederim ben.

       Taehyung gözlerini kapatıp başını geri attı, sonra Jung Mi'ye baktı. Jung Mi ona bakıyordu.

J.M.: Ne oldu?

Tae.: Çok kötü bir şey oldu!

J.M.: Ne?

Tae.: Korktuğum şey başıma geldi. Aramız soğudu!

J.M.: Ne?! HAYIR!

Tae.: O zaman niye böyle davranıyorsun?

J.M.: Nasıl?

Tae.: Soğuk.

J.M.: Taehyung ben sana soğuk davranmıyorum! Sanırım biraz yorgunum, oysa hiçbir şey değişmedi. Ben senin de işlerin vardır diye, sana iş çıkarmak istemedim, seni sıkıntıya sokmak... Ama istiyorsan yardım edebilirsin...

Tae.: Rahatsızlık vermeyeyim ben sana, yardıma ihtiyacın olursa söylersin. İyi akşamlar.

J.M.: Taehyung!

       Taehyung sözünü bitirir bitirmez camı kapatıp içeri geçti. Jung Mi ise kendine ve Taehyung'a sinirliydi.

J.M.: Bana diyorsun ama kendin daha çok soğuk yapıyorsun! Hiçbir şey değişmedi! Her şey aynı! Hislerim, duygularım da dahil...

      Jung Mi son cümlesi dışında her şeyi Taehyung'un duyabileceği şekilde söylemişti. İçeri girip camı kapadı ve tarih öğretmenine mesaj attı. Sonra akşam yemeği için aşağı indi.

(Ertesi gün)

      Jung Mi ile Taehyung aynı anda evden çıktılar ve hiç bir şey söylemeden sessizce okula gitmeye başladılar. Jung Mi dayanamayıp konuştu.

J.M.: Biz şu an neden küsüz?

Tae.: ...

      Taehyung cevap vermedi. Hiçbir tepki vermedi ve yürümeye devam etti. Jung Mi ise ısrarcıydı.

J.M.: Taehyung! Gerçekten küs müyüz?!

Tae.: ...

J.M.: Tamam. Aldım ben cevabımı. Ama şunu bil! Bu durumu ben değil sen büyütüyorsun! Benim için gerçekten sıkıntı değildi bu! Ama sen sıkıntı yapıp aramızı bozmak istiyorsan... Eğer benimle arkadaş olmayı bırakmak istiyorsan söyleyebilirdin! Benim için sorun olmazdı, alışmaya çalışırdım.

      Jung Mi, Taehyung'u geçip hızlı bir şekilde okula gitti. Bir yandan da sinirliydi.

      Okula vardığında ilk iki ders beden olduğu için Jung Mi eşyalarını sınıfa bırakıp geri aşağı indi. Merdivenlerden iniyorken Taehyung ile karşı karşıya geldi. Kısa bir göz teması sonrası ikisi de gözlerini kaçırdı ve yollarına devam ettiler. Jung Mi sinirden ağlıyordu ama bunun farkında değildi. Söylene söylene aşağı indiğinde Eun Sang'ı gördü ve onun yanına gitmeye başladı. Eun Sang, Jung Mi'yi ağlıyorken görünce endişe ile sordu.

E.S.: Ne oldu, niye ağlıyorsun?

J.M.: Ne?

E.S.: Ağlıyorsun...

J.M.: Ağlıyor muyum?

       Jung Mi ellerini yanaklarına götürdü ve ağladığını fark etti, ağladığı için iyice sinirlendi. Yine söylenirken Eun Sang araya girdi.

E.S.: Ne oldu?

J.M.: Konuşmuyor benimle!

E.S.: Kim?

J.M.: Kim olacak?! Taehyung pisliği!

E.S.: Neden?

J.M.: Dün sana anlattığım o olay yüzüne benim soğuk yapacağımı düşünmüş! Ama ben onu sorun bile etmiyorum! Kendisi soğuk yapıyor farkında değil!

E.S.: Haydaaa.

J.M.: Yok yok! Bitti! Sevmiyorum artık! Madem benimle arkadaş dahi olmak istemiyor, tamam, öyle olsun.

E.S.: Jung Mi saçmalama!

J.M.: Saçmalamıyorum!

     O sırada Taehyung geldi ve konuşmayı bıraktılar.

      Jung Mi bir top alıp oynamaya başladığında sinirinden hiçbir topu atamıyordu.

J.M.: Yeter ama he! Giriyorsan gir uğraştırma beni! Küfredecem şimdi!

      Jung Mi bir kere daha attı ve yine girmedi.

J.M.: Hay ben senin-

      O sırada Jung Mi'nin ağzını arkadan doğru bir el kapattı. Jung Mi şaşkınken omuzunun üstünden doğru o kişi eğilip onun yüzüne baktı ve eli ağzındayken konuştu.

X: Hoooop sakin ol şampiyon.

Merhaba 🙋

Bölümler geç geliyor farkındayım, ama arayı fazla uztmamaya çalışıyorum.

Bölüm nasıldı?

Beğendiyseniz vote vermeyi unutmayın lütfen ⭐➡🌟

Sizleri seviyorum ❤🧡💛💚💙💜...

KOMŞUNUN OĞLU KİM TAEHYUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin