3.

516 16 7
                                    


"Čau Mio." Pozdravila Hermionu Ginny. "Dneska si se nevyspala úplně do růžova, že?" Zasmála se, když zaujala místo vedle ní.

"Já toho Malfoye jednou vážně prokleju." Zabručela.

"Co ti zase udělal?" Vložil se do toho Ron.

"Pozval mě a vás na jejich uvítací párty." Řekla zcela nevzručeně a na talíř si naprala svoji porci míchaných vajíček. Přitom si, ale nevšimla všech svých Nebelvírských kamarádů, kteří se na ni udiveně dívali. "Co je?" Ozvala se po chvíli.

"Malfoy. Ten Malfoy pozval tebe a nás na Zmijozelskou párty." Zeptal se ještě udivený Ron.

"Ano." Odvětila jednoduše a dál pokračovala ve snídani.

"A půjdeme." Ozval se Harry.

"Já bych šla." Odpověděla rudovlasá lvice. "No co? Chtěli jsme se tento rok bavit. A už je to 14 dní od začátku školy a Malfoy a ta jeho sebranka ještě nic neudělali. Tak nevidím důvod proč bychom nešli."

"No já nevím Ginny. Mám toho dnes jěstě hodně na práci." Vymlouvala se, ale na to jí její nejlepší kamarádka neskočila.

"Já tam teda rozhodně nejdu. Nehodlám být s těma Smrtijedama v jejich kopce." Zavrčel Ron a pořádně se zamračil.

"Nech toho Ronalde! Tebe tam nikdo nechce. Vlastně pozvali jen mě a Ginny." Zvýšila na něj hlas. "Blaise s Malfoyem vás tam nechtěj." Odvětila na to. Neměla na Rona náladu. Už jí rozčilovali ty jeho upomínky na jeho minulost. Je to sice furt ten samý Malfoy, ale poslední dobou se s ním dá celkem dobře povídat. Otočila jsem se na Zmijozelský stůj, jelikož jsem si už při příchodu všimla jak na mě upírá celou dobu zrak. Když jsem našla jeho oči, ušklíbnul se tím jeho klasickým úšklebkem.

"Proč na mě furt čumí." Zaklela směrem k Ginny. Ta se šibalsky usmála a dál se věnovala svojí snídani. Ona to však už nevydržela, vstala od stolu a vydala se přímo ke Zmijozelskému stolu.

"Hele kdo nám sem zavítal?" Začal Blaise. "Už tě ty tvoje lvi omrzely Grangerová?" Ta mu na to neodpověděla, jen se zamračila.

"Co máš za problém Malfoy?" Zeptala se trochu rozčíleným hlasem.

"Co bych měl mít za problém." Usmál se a opřel si lokty o stůl, čímž se dostal blíž k Hermioně.

"Proč na mě celou dobu zíráš." Vyjela na ně. Ano už jsme u toho zas...

"To se má tebe nemůžu koukat?" Zeptal se opět s úšklebkem.

"Ne, nemůžeš." Řekla, teď už fakt rozčílená Hermiona.

"Začíná tu být dusno." Vložil se do toho jeho čokokamarád.

"Příjdete dnes do sklepení?" Trochu uhnul od tématu.

"Měla bych snad." Odvětila. Chtěla tam. Ani nevěděla proč, ale už jíš štvalo jak jí všichni vidí jako nusnou šprtku. Ale taky chtěla, aby jí k tomu ten blonďák donutil.

"Netlač na ní Draco. Ten zrzaví tupohlavec jí to určitě zakázal." Tomu se Pansy i Theo, kteří seděli naproti Balisovy a Dracovy trochu zasmát.

Dramione story - ve jménu láskyKde žijí příběhy. Začni objevovat