Zmijozelové teď vcházeli do Velké síně. Teď se, ale na ně - zejména na Draca, nedívali jako na bývalého Smrtijeda, ale na soběrovného studenta, který zachránil jednoho žáka z vážného úrazu. Všichni tři se rozešli k Zmijozelskému stolu. Před tím však přejeli pohledem po tom Nebelvírském, jestli tam náhodou někdo nesedí. Nikdo kromě toho zrzavého paka a dalších Nebelvírských, kteří je vůbec nezajímali tam nikdo nebyl. Posadili se ke stolu a začal dlouhý monolog kapitána jejich týmu. Blaise najednou začal mávat rukama nad hlavou směrem k vchodu do velké síně. Draco i Theo se otočili a spatřili ty Nebelvíry kteří chyběli u jejich stolu. Pomalu se rozešli, v tu se ale Hermiona zastavila a pohlédla na Nebelvírský stůl, kde seděl ten, který jí tak hrozně sklamal. Potom pohlédla k Zmijozelským a všimla si, jak se skvěle baví. Popadla Ginny a rozešla se k jejich stolu.
"Co vás sem přivádí dámy." Zeptal se Blaise, když se obě dívky posadili. Hermiona si sedla vedle Draca a Ginny hned vedle ní. Následoval jí Harry, Seamus i Dean. "Lvi u hadů. No to mě podrž." Dodal. "Přišli jste nám pochválit zápas?" Ušklíbnul se.
"Ne, jen vám říct, že s námi nemáte šanci." Zasmála se Ginny. To by bylo, kdyby něco takového nepronesla.
"Opravdu. Třeba takový Draco, se dneska choval jako ty vaše odvážné dušičky z Nebelvíru." Zaksichtil se a uhnul se vidličce letící přímo na jeho hlavu.
"Má pravdu. Malfoy se dnes předvedl." Harry mu teď sklopil něco jako poklonu.
"S Nebelvírem se tak chovat nebudu." Ušklíbnul se a trochu sebou škubl, když do něj kudrnatá čarodějka sedící vedle něj bouchla loktem.
"Řekla jsem, že ta pusa byla pro štěstí." Zašeptala, že to slyšel jen Draco.
"Já jsem ale zlatonku nechytil Grangerová." Trefná odpověď. Zlatonku přeci jen nechytil.
"Kdo tady mluvil o štěstí při chytání zlatonky Malfoyi." Ten polibek, co mu věnovala byl sice pro štěstí, ale bylo to spíš její improvizování před zhroucením, když naproti sobě stáli a on si prohrábl vlasy. Draco se lehce pousmál a pokračoval v jídle.
"Tak a teď k plánu naší sladké pomsty vážení. Co se týče provokování jsem já expert." Povýšeně si urovnal kravatu.
"Proč by jste něco takového dělali, vždyť on zesměšňoval a křičel na mě, tak nechápu proč by jste to měli dělat." Nechápala Hermiona. Nechtěla tím říct, že jejich pomoc nechce, ale přeci jen to byli Zmijozelové a ty jen tak někomu napomáhají.
"Víš Grangerová." Začala Pansy. "Možná jsme někdy arogantní, namyšlení."
"Egoistický, povýšení." Pokračovala Nebelvírka a vyjmenovala by ještě tisíc slov popisující Zmijozeli, ale přestala když je všichni její hadí přátelé propalovali a zabíjeli pohledem. "Jo dobře, pokračuj." Vyzvala jí aby pokračovala ve svém vysvětlování.
"Takže. I když nás všichni vidí jako bezcitný idioty, pro přátele děláme všechno a pokud mezi ně patříš, uděláme pro tebe všechno." Hermiona byla strašně překvapená. Tohle by do nich nikdy neřekla. Ale obdivovala to jejich pouto. Ta jejich čtveřička byla podobná našemu slavnému triu, které se teď rozpadá.
"Dnes se ve Zmijozelu slavý vítěztví, takže přijďte a vymyslíme jak se tomu pakoni pomstíme." Teď se ozval Theo, který zatím jen pozoroval. Všichni se tedy sebrali a rozešli se ke svým ložnicím. Hermiona se rozhodla, že se půjde převléknout do Nebelvírské společenky za Ginny. Draco zase do té Zmijozelské.
"Teď mi něco vysvětli." Vyzvala jí Ginny, když vešli do pokoje a zabouchli dveře. "Co je mezi tebou a Malfoyem?"
"Nic Ginny. Nic spolu nemáme." Řekla až smutně čehož si její rudovlasá kamarádka všimla.
"Ale ty chceš aby něco bylo že?" Usmála se na ní a objala ji.
"Nevím co to se mnou je Ginn. Cítím se s ním... šťastná." Vydechla.
"Jsi zamilovaná Mio. Ty to možná nevidíš, ale já s Blaisem a Pansy, jako vedlejší osoby si toho všímáme. Dej tomu šanci." Uklidňovala ji. Teď si to Hermiona konečně uvědomila. Zamilovala se do toho egoistického, namyšleného Zmijozela. A jela v tom asi po uši. Jenže na sobě nechce dát nic znát.
"Miluju ho Ginny." Usmála se a vstala z postele. "Ale teď se musíme připravit." Na to se Ginny zasmála a začala si vybírat vhodné oblečení. Ginny si vzala černé uplé legíny a tmavě modrý crop-top. Doladila to make-upem, řasenkou a lehkými stíny. Hermiona si vzala černé kraťasy s zeleným crop-topem. Ano Zmijozelské barvy, ale chtěla udělat dojem na svého blonďatého Zmijozela. Líčila se jen opravdu na výjimečné akce, což teď bylo.
Ve Zmijozelské chlapecké ložnici také probíhal výslech. A to přesněji blonďatého Zmijozela.
"Takže... co je mezi tebou a Hermelínou?" Vyptával se Blaise.
"Pro Merlina Blaise. Už jsem říkal, že s ní nic nemám." Třísknul sebou o postel Draco. "Je to prostě kamarádka." Dodal.
"Jenže kamarádi se nedívají na kamarády tímhle způsobem. A už vůbec se nechtějí líbat před famfrpálovým hřištěm." Vyjel na něj Blaise. Theo i s Pansy přikývli.
"Nic to není. Jen... jen fyzická touha řekl bych. Chci se s ní prostě jen vyspat. Nic víc v tom není." Vysvětlil.
"Ty jseš vážně kus vola. Copak nechápeš, že jí to ublíží a stratíš s ní alespoň to přátelství." Teď na něj vyjela Pansy.
"Vždyť s tebou jsem taky spal a teď jsi moje nejlepší kamarádka." Trefná odpověď. Byli časy, kdy spolu chodili a tudíš i spali.
"Jenže tohle je Zmijozelka a Pansy a tamto je Nebelvírka a Grangerová. Ty si prostě nepřiznáš, že k ní něco cítíš." Zakroutil nad tím hlavou Theo. Teď svého nejlepšího přítele nepoznával. Buť to jen hrál, nebo to myslel doopravdy.
"Já nevím co k ní cítím. Přitahuje mě, ale nic víc v tom nehledejte." Utonul jejich rozhovor a vypařil se z jejich ložnice. Ve Zmijozelské společenské místnosti to už žilo. Nechyběla také ohnivá wiskey. To je u Zmijozelů potřeba.
Zanedlouho se k nim přidala skupinka Nebelvírů, kteří se přesunuli do chlapeckých ložnic rozebírat plán na pomstu.
•••••🦋•••••
Pro dnešek by to stačilo. Teď taky nějaká kratší kapitola. Doufám, že se i tak líbí. Také chci poděkovat za skoro 5K shlédnutí u mého druhého příběhu, který se pomalu blíží ke konci
👉Nic nás nerozdělí na mém profilu.
ČTEŠ
Dramione story - ve jménu lásky
RomanceCo se stane, když se členka Zlatého tria zamiluje do bívalého Smrtijeda Draca Malfoye? Opětuje jí stejné city? Co se stane, když oba primusové dostanou projekt na zlepšení vztahů mezi Nebelvírem a Zmijozelem? Voldemort je mrtví a Harry Potter a zby...