12.

351 15 1
                                    

"Ahoj Ginny." Řekla s úsměvem od ucha k uchu Hermiona. Měla skvělou náladu z toho co se před chvílí stalo v jejich společence. Dostala ho. Zavrtala se mu hluboko do mysli a to přesně chtěla. 

"Co s ním je? Vypadá jako tělo bez duše." Ukázala místo pozdravu na blonďáka, který právě vešel do Velké síně. Hermiona se usmála nad tou vzpomínkou a bez poznámek se pustila do snídaně.

To u Ginny, ale neprošlo. Přejela jí pohledem a skřížila ruce na hrudi. "Co si mu provedla?" Zeptala se podezíravě.

"Jen menší výmněna názorů." Ušklíbla se.

"Pro Merlina. Ty si s ním spala." Vyjekla, ale ne tak nahlas, aby ji slyšela jen Hermiona.

"Ne to ne. Jen jsem mu pěkně zamotala hlavu." Na to se Ginny zasmála. Rudovláska pohlédla ke Zmijozelu a mohla potvrdit výklad její kudrnaté kamarádky. Bylo to na něm dost vidět.

"Dracoslave. Posloucháš mě vůbec." Vyrušil svého nejlepšího kamaráda z přemýšlení Blaise. Draco byl totiž myšlenkami úplně jinde. A to přesně u Nebelvírského stolu, kde té kudrnaté čarodějce propaloval záda a sledoval jak se něčemu směje.

"Poslouchám tě." Odsekl a opět se začal věnovat jídle.

"Dobrá. Dobrá. Říkal jsem, že má dneska Potter přidat tomu nenažranci do pití ten nápoj lásky." Uchechtl se. Draco se ještě víc zamračil. Pořád mu ten nápad vadil. Nechtěl aby se kolem ní motal ten zrzavej tupohlavec. A už vůbec ne když v sobě bude milt nápoj lásky.

"A už zřejmě začíná zabírat." Zasmála se Pansy. Oba se otočili k Nebelvírskému stolu, kde se Ron přímo tiskl na Hermionu. Draco přitom ztrácel nervy. Bouchl pěstí do stolu a zamračil se ještě víc.

"Snad nežárlíš." Ušklíbl se Blaise. Po něm také hodil vražedný pohled a dál pokukoval po Hermioně, která se od Rona odsouvala.

Blaise si vyměnil pohled s Pansy. Mrkl na ní a ta se při pohledu na žárlivého Draca jemně usmála.

Mezitím to u Nebelvírského stolu bylo na pokraji záchvatu smíchu všech, kteří o tomto plánu vědí.

"Omlouvám se Hermiono. Já to tak nemyslel. Vždyť já tě miluju." Tiskl se k ní Ron.

"Ronalde, můžeš se na mě přestat tisknout!" Vyštěkla. Když s tímto nápadem souhlasila, nevěděla, že to bude mít takové následky. Pohledem zabloudila k Zmijozelskému stolu, kde se Blaise s Theem a Pansy smějí na celé kolo. Potom si všimla Draca, který se celou dobu mračí. Pro sebe se Ušklíbla. A prý, že ho nezajímá. Hlavně, že teď žárlí. Tak se rozhodla, že si s ním trochu pohraje.

"Nechtěl by si dnes vyjít do Prasinek." Skousla si spodní ret a přisunula se k němu o něco blíž.

"Ty by si vážně chtěla?" Usmál se. Ona přikývla a společně s ním se zvedla od stolu.

"Já chodím s Hermionou Grangerovou!" Nařval a zvedl jejich propletené prsty do vzduchu. Tohle se jednomu bývalému Smrtijedovi vůbec, ale vůbec nelíbilo. Nelíbilo se to taky Hermioně.

"My spolu, ale nechodíme Ronalde." Zastavila se a rozpojila jejich prsty.

"Přiznej si to. Miluješ mě a já miluju tebe." Přistoupil k ní blíž a chtěl jí políbit. Na to se Draco rychle vyšvihl do vzduchu a kdyby nebylo Blaise a Thea, asi by měl Weasly zlomených pár kostí a Draco zarezervovanou celu v Azkabanu.

"Já tě, ale nemiluju Ronalde." Štěkla a zamračila se.

"Já jsem zapomněl. Ty vlastně miluješ toho bývalého smrtijeda. Já jsem lepší než on. Co na něm vidíš. Prosím Hermi, dej mi druhou šanci." U toho se Hermiona trochu začervenala a potom úplně zrudla vzteky. Přistoupila k němu a kolenem mu bouchla přímo do rozkroku. Ron se v bolestech svalil na zem.

"Takhle o něm nemluv." Zamumlala zkrs zaťaté zuby. "Tak se teď dívej Ronalde." Zašeptala směrem k němu a rozešla se ke Zmijozelskému stolu. Blaise a Theo se tomu šklenili a Pansy s Dracem nechápali co má v plánu.

Došla k nim a potom udělala něco, co nikdo nečekal. Zatáhla totiž Draca k sobě a dravě ho políbila na rty. Zmijozel byl úplně vyvedený z míry. Tohle bylo lepší než v jeho snech. Její rty byly sladké a jemné. To samé mohla říct i ona o něm.

Blaise div nevyskočil do vzduchu. To samé Pansy i Ginny. Harry s ostatními byli zaskočeni, ale nijak jim to nevadilo

Po chvíli srasti se od sebe museli odtrhnout. Jeden druhému se podívali do očí. Hermiona byla červená až za ušima a lehce se pousmála. Draco byl ještě v tranzu, ale potom se pousmál také.

Všichni poté přetočili zrak na Rona, který se tam na zemi rozbrečel. Vyběhl z Velké síně a zabouchl za sebou dveře.

"Tak to se ti povedlo. Úplná Zmijozelka." Pronesla mezi smíchem Pansy. Připotácela se k nim i Ginny a Harry, kteří se málem vyváleli na zemi.

"Nepřehnala jsem to?" Zarazila se.

"Vlastně bych si klidně zopakoval svojí oblíbenou část, kdy ses vrhla na Draca." Zasmál se Blaise. Hermiona se opět začervenala a podívala se na zmiňovaného blonďáka, který seděl vedle ní.

"Jo promiň, já jsem... já..." koktala. Draco nic neodpověděl, jen se ušklíbl a dál přemýšlel o tom co se to před chvílí událo. Byl to ten nejlepší pocit, který zažil a to nechápal, protože už políbil několik krásných dívek, ale tohle bylo úplně jinde. Toužil po tom den co noc a už teď věděl- po jednom polibku, že se těch rtů nikdy nenabaží a že tohle určitě nebude jejich poslední polibek.

•••••🦋•••••

Další kapitola a trochu kratší. Snad se líbí. Také jsem změnila obal knížky, tak se nelekněte až to budete číst

Dramione story - ve jménu láskyKde žijí příběhy. Začni objevovat