19.

444 13 2
                                    

15+

"Takže, to bychom měli. Jen musíme ještě připravit ten Halloweenský ples." Vyndala další kus pergamenu.

"To je nuda Grangerová. Pojď dělat něco zábavnějšího." Vytrhl jí pergamen z ruky a přisunul se blíže k ní.

"Musíme to dodělat Malfoyi." Také mu vytrhla pergamen z ruky a opět na něj začala něco škrábat.

"Ale notak Grangerová, vím že to chceš." Zastrčil jí pramínek vlasů za ucho a přejížděl rukou po jejím stehně.

"Nevím co bych měla chtít." Nasucho polkla a doufala, že se její hlas nebude chvět vzrušením které jí projelo celým tělem.

"Jseš si tím jistá?" Pošeptal jí do ucha a zkousnul jeho lalůček. U toho pocitu Hermiona potichu zasténala.

"Jenže mi máme práci Malfoyi." Dentála všechen rozum a odtáhla se od něj. Musela si s ním prostě trochu pohrát.

"Tak ty si teda pracuj. Ale věř, že to bylo naposled co jsem se snažil Grangerová." Zavrčel, zvedl se ze sedačky a odešel k jeho dveřím. Hermiona se nechtěla nechat svést, ale v tenhle moment její touhy předčili mozek. Rychlým krokem se k němu vydala. Rychle ho přetočila čelem k sobě, chytla ho za tváře a dravě políbila na rty. Polibky jí s úšklebkem oplácel. Pro oba to byl snový pocit. Toužili po tom už sakra dlouho.

"Věděl jsem, že mi neodoláš." Řekl když se od sebe kvůli nedostatku kyslíku odtrhli.

"Sklapni a líbej mě." Na to se blonďák opět ušklíbl a přisál se na její sladké rty. Začal jí rozepínat košili, ale její ruka ho zastavila. "Počkej, já jsem to, ještě nikdy jsem to..." snažila se mu naznačit, že je vlastně ještě panna.

"To je v pořádku." Usmál se a pokračoval ve svlékání kusů oblečení na jejím těle. Ani Hermiona nebyla pozadu. Stihla mu už sundat hábit a košili. Po chvíli před ním Hermiona stála ve své sexy černé krajkované podprsence a sukni. "No páni Grangerová, to bych do tebe neřekl." Ušklíbl se a přilepil Hermionu ke dveřím. Začal se věnovat jejímu krku přičemž mu Hermiona zahrábla prsty do vlasů.

Za zadek jí vyzvedl do vzduchu. Obmotala si nohy kolem jeho pasu, přičemž neporušila jejich polibek. Nechala se odnést do jeho postele.
Opatrně ji na ni položil a vysvlékl jí ze sukně a silonek. Teď pod ním ležela jen ve spodním prádle. Draco si jí pořádně prohlédl a divil se, že si ještě nikdy nevšiml jak krásná tahle Nebelvírka je.

"Líbí se to moje tělo Malfoyi." Svůdně si zkousla spodní ret a rozepla pásek od jeho kalhot.

"Nedělej to." Zavrčel.

"Vždyť jsem, ale celá tvoje." Roztomile, ale stále svůdně na něj pohlédla. Opět se na jí vhrl a zatlačil jí zpět do postele. Hermiona se ušklíbla, když viděla co s ním dělá. Proto se rychle vyšvihla, aby byla teď nahoře ona. "Jsem celá tvoje." Zopakovala a pošeptala Dracovi do ucha. Ten nasucho polkl. Cítil jak mu v boxerkách pulzuje jeho přirození. Jeho pevnou erekci ucítila i Hermiona a proto se rozhodla ho zase poškádlit. Začala jemně kroutit boky. U toho si z vlasů sundala gumičku a jemně zatřepala hlavou, aby uvolnila tu její hnědovlasou hřívu. Pomalu se její ruce přesunuli na její záda a rozepla si podprsenku. Tu nechala volně spadnout dolů a následně jí odhodila pryč. Draco měl co dělat, aby se neudělal už teď. Tohle mu ještě nikdo nikdy nejudělal. Většinou si tu holku jen obmotal okolo prstu a jednoduše se s ní vyspal, ale tohle bylo jiné, úplně jiné.

Teď se hbytě vymrštil do vzduchu zase blonďák. Opět ležela pod ním a nahlas zavzdychala, když zkousl jednu její bradavku. Polibky si udělal cestičku až k lemu jejích kalhotek. Trochu zatlačil na její citlivé místo, kde zjistil, že by se její kalhotky dali ždímat.

"Jseš pěkně vlhká Grangerová." Ušklíbl se a svlékl jí ten poslední kus oblečení. Teď před ním ležela úplně nahá. Přejel její bod G a po chvíli do ní zastrčil dva prsty. U toho kontaktu Hermiona zalapala po dechu. Začal Hermionu uspokojovat jazykem a prsty. Sama musela uznat, že je hodně zkušený. Zajela mu rukou do vlasů. Na chvíli zaťal její jemné rty a zrychlil tempo jeho ruky.

"Pro Merlina Draco." Sténala jeho jméno do jeho úst. Po chvíli jí přivedl k nezapomenutelnému orgasmu přičemž se prohnula v zádech a s obrovskou touhou v očích sledovala jak pečlivě olízává její šťávy. Opět spojil jejich rty přičemž jí dal ochutnat vlastnímu nektaru.

"Bude to bolet." Upozornil jí, když se svlékl z boxerek. Hermiona jednoduše přikývla a zavřela oči. Vnímala všechny ty krásné pocity a vzrušení které se doteď usazovalo v podbříšku.

Špičkou penisu přejel její krytoris a následně do ní pronikl. Jemně prorážel její stěny které se při tomto kontaktu svírali. Trochu sikla, ale tu bolest nevnímala. Uvědomila si, že o jeho mužství teda rozhodně ochuzen nebyl.

Opět zasténala, když do ní úplně zajel. Pomalu začal přirážet ven a zase dovnitř. Byl to skvělí pocit pro oba dva.

"Draco prosím." Zasténala. Draco pochopil a zrychlil přírazy. Místností se ozývali nejen jejich vzdychy, ale i pleskavý zvuk jejich přírazů.

Po nějaké době oba dva vyvrcholili. Blonďák se sesunul na postel vedle ní a přitom jí věnoval jěstě jeden polibek na ústa. Přitulili se k sobě a po krásné společné noci se oba oddali říši snů.

••••••••

Oba dva se ráno vzbudili. Draco jí hladil po zádech a přitom se oba ztráceli ve svých myšlenkách.

"Co teď jsme?" Prolomila to krásné ranní ticho Hermiona.

"Nevím. Přátelé s výhodama?" Pokrčil rameny. To Hermionu trochu zaskočilo. Samozdřejmě že nečekala, že spolu začnou hned chodit, ale ona nebyla na tenhle typ chození. Ale když už hřešila tak nikomu neuškodí, když její vztah s tímhle hadem bude čistě fyzický.

"Vlastně proč ne. Ale slib mi dvě věci." Pohlédla mu zpříma do očí. "Nikomu to neřekneme. A taky si nebudeš začínat nic s jinou." Řekla naprosto vážně.

"Žárlila by si snad?" Uchechtl se.

"Ne. Nežárlila. Možná. Trochu. Ale ty by si snad nežárlil, kdybych spala s někým jiným." Zamračila se Hermiona.

"Dobře, ale přeci víš, že bych to to nikdy neudělal." Sklonil se k ní a žačal jí jemně líbat na rty. Nikdy by jí tohle neudělal. Ano, možná to dělal, ale to bylo minulý rok. Dělal to jako rozptýlení od všech těch děsivých, ale všech reálných faktů. Na téhle Nebelvírce mu, ale opravdu záleží. Jenže stále si nepřiznává tu jistou zamilovanost.

"Musíme na hodinu Malfoyi." Okřikla ho, když se od sebe odtrhli.

"Chci si těch tvých sladkých rtů užít, než se budeme muset rozdělit." Úšklíbl se a pokračoval v činnosti.

"A málem bych zapomněla. Chci tvůj dres na spaní." Sladce se usmála a zavítala do koupelny. Mohla ještě zaslechnout Dracův smích a zavírání dveří.

•••••🦋•••••

Tahle kapitola je trochu spicy, ale v tomhle příběhu prostě být musela. Proto je tento příběh v konceptu 'pro dospělé'.

Dramione story - ve jménu láskyKde žijí příběhy. Začni objevovat