Ráno se vzbudila celkem brzy, vlastně jako každý školní den, vykonala svou ranní hygienu a poté se vydala na snídani. Vešla do Velké síně a nechápala, že se na ni upřeli zamračeném pohledy skoro všech Nebelvírských. Nechápavě se vydala ke stolu a posadila se. Ginny ani Harry tu ještě nebyli, za to u Zmijozelského stolu to žilo.
"Je pravda, že si spala s Malfoyem." Uchechtl se Seamus a Dean se přidal. Tohle byli jediný Nebelvíři, kteří tuto novinu brali z nadhledem a nijak zvlášť jí neřešili.
"Kdo vám to nakecal. Nepsala jsem s ním." Rozčílila se stále udivená Hermiona.
"Tvůj bývalí přítel Herm." Byli trochu zaraženi z její reakce. No jasně Ronald, to si mohla myslet, že hned po tom co se včera stalo hned rozkecá bludy o tom, že spolu vlastně spali.
"RONALDE WEASLY!" Zařvala na celou síň. Všichni Zmijozelští se otočili a podívali se směrem odkud se hlas ozýval. Do toho přišla do síně Ginny s Harrym, kteří celý večer přemýšleli nad tím, jak toho zrzka potrestat.
"Hermoška se zase rozjíždí." Uchechtl se Blais a úplně ignoroval pohledy svých přátel. Další super přezdívka, kterou náš čokozmijozel včera vymyslel.
Hermiona bouchla do stolu a rychle se zvedla. Přitom propalovala svého, už bývalého nejlepšího kamaráda pohledem. "Ty to snad chceš vysvětlit ještě jednou, nebo si mě včera nepochopil. Přestaň se mi laskavě srát do života ty zrzavej kreténe. Tohle bylo poslední varování Weasly." Furt mluvila nahlas a tím jí také slyšeli všichni přítomní ve velké síni.
"Já to nechápu Hermiono. Jak se můžeš bavit s těmi hady. Celou dobu ti nadávali a ty se s nimi teď paktuješ. Stala se z tebe hnusná mudlovská šmejdka." Odfrkl si. Tím se u Zmijozelských udělalo dusno. Ano... dřív jí tak říkali, ale ty časy jsou už dávno pryč a kdyby mohli ty slova vrátit zpět ihned by to udělali.
Draco, Blaise, Pansy i Theo se zvedli od stolu a kráčeli si to přímo za Pottrem a mladou Weaslyovou, kteří stáli opodál a sledovali scénku před nimi.
"To si přehnal Rone." Byla zvyklá na tohle oslovení, ale ne od nejlepšího kamaráda. "Budeš mít veliké štěstí pokud přežiješ tenhle školní rok. Je mi tě líto Rone. Jak hluboko si klesl." V očích se jí zaleskli slzy.
"To se tady jako rozbrečíš. Jseš ubohá malá mudlovská šmejdka." Vyplivl.
"Ronalde Weasly." To už bylo na Ginny moc a tak se zapletla do jejich rozhovoru. "Co si to doboluješ. Nebýt jí tak je ten tvůj nenažranej zadek tak desetkrát mrtvej. Teď bych ti radila utíkat, protože si tě najdu a stáhnu tě z kůže." Štěkla na něj výhružně. Tohle její nejlepší kamarádce dělat nebude.
"To jste v tom všichni s ní. Jak můžete?" Zeptal se. Plesk. Do tváře mu udeřila palčivá bolest. Nebylo to však rukou Ginny, ale samotné Hermiony. Ron se skácel na zem a přitom si držel červenou tvář.
"Já tě potom oživím a zabiju znova. A mnohem, mnohem bolestivěji než v tvých nočních můrách. Myslím, že by si měl spát s otevřenýma očima, protože já jednou příjdu Weasly." Zašeptala mu, ale ne tak potichu, aby to neslyšeli její přátelé kteří je pořád sledují opodál. Ron si sbalil pět švestek a s odfrknutím vyšel z místnosti. Draca držela jen jeho podmínka od toho, aby za ním nepřišel a nerozbil mu tu zrzavou hubu, že už v životě nepromluví.
ČTEŠ
Dramione story - ve jménu lásky
RomanceCo se stane, když se členka Zlatého tria zamiluje do bívalého Smrtijeda Draca Malfoye? Opětuje jí stejné city? Co se stane, když oba primusové dostanou projekt na zlepšení vztahů mezi Nebelvírem a Zmijozelem? Voldemort je mrtví a Harry Potter a zby...