Když Hermiona vylezla z koupelny musela se usmát. Na její posteli ležel složený Zmijozelský, famfrpálový dres s nápisem 'Malfoy 07'. Oblékla se a vyrazila na snídani.
"Dnes se nám někdo vyspal do růžova." Přivítal Nebelvírku Blaise. Byl to už takový zvyk. Pokaždé když někdo přišel, jako první ho zaměřil právě tento Zmijozel a tudíž ho i první pozdravil.
"Dobré Blaisi." Usmála se a posadila se k Nebelvírskému stolu u kterého sedělo osazenstvo Zmijozelu. Pohledem přejela blonďáka, který se sám pro sebe usmíval. Přeci jen to byl on, kdo může za její usměvavou náladu. Před pár hodinami připravil právě on tuhle nestydatou Nebelvírku o panenství.
"V pondělí hrajeme proti vám." Konstatovala Ginny.
"Těšte se na prohru lvíčátka." Uchechtl se Blaise.
"Proti nám nemáte šanci." Promluvil Harry.
"Leda ve snu. Dracouš má poslední dobou slušnou formu." Ozval se Theo.
"Hrajete až za pět dní. Můžeme se bavit o něčem jiném." Zakoulela očima Hermiona. Byla jediná u stolu, která famfrpál nehrála.
"Rozkaz vaše veličenstvo." Uklonil se jí Blaise. "Ještě něco vaše Nebelvírská výsosti." Vzal její ruku a políbil jí na čelo její dlaně.
"Nech jí bejt Blaisi." Zamračil se na něj Draco.
"Nežárli Dracouši." Ušklíbl se Blaise a pustil Hermioninu ruku.
"Jal nežárlím." Řekl zkrs zaťaté zuby. Hermiona se na něj usmála a dál se šťourala v snídani.
•••••••
Draco s Hermionou měli již sjednanou schůzku s McGobagallovou takže teď byli oba na cestě do její kanceláře. Atmosféra byla u nich velice zvláštní. Když stáli před kabinetem paní ředitelky, blonďák připlácl Nebelvírku ke zdi.
"Tady ne. Někdo nás uvidí." Odtáhla se od něj a rozhlédla se kolem sebe. Nikdo zde nebyl, ale to neznamená, že sem někdo nemůže přijít.
"Já, ale nikoho nevidím Grangerová." Ušklíbl se a přisál se na její rty. Pokaždé když jí líbal, cítil se jak v sedmém neby. Bylo to něco úplně jiného než s jinými holkami. Bylo v tom něco co nedokázal identifikovat. Byla to láska, jenže on ten pocit nedokázal určit.
"Už musíme jít." Odtrhla se od něj, srovnala sukni a košili a společně vešli do kanceláře.
"Dobrý den slečno Grangerová. Pane Malfoyi." Pozdravila nově příchozí paní ředitelka, která doteď probírala jisté záležitosti okolo školy s bývalými řediteli Bradavic. Tudíš s Albusem Brumbálem a Severusem Snapem. Tedy spíš s jejich obrazy.
"Dobrý den paní profesorko." Pozdravili zborově a sedli si na židle u stolu.
"Chtěla bych vám pogratulovat ke zlepšení mezikolejních vzahů. Respektive ke vztahům mezi Nebelvírem a Zmijozelem. Všimla jsem si, že často sedáváte u společného stolu." Řekla. Oba dva jen přikývli.
"Proto jsme se s obouma profesorama-" ukázala na jejich obrazy. "Dohodla, že by bylo na místě představit váš projekt před celou třídou. Slečno Grangerová, myslíme si, že byste mohla říct pár slov o vztazích mezi Nebelvírem a Zmijozelem." Usmála se."Moc ráda." Řekla Hermiona a úsměv jí opětovala.
"A vás pane Malfoyi musím také pochválit. Vaše podmínka ještě nebyla porušena. Jenže se nastala jistá komplikace na ministerstvu kouzel a někdo podal návrh na obnovení vašeho případu." Řekla. Hermiona si všimla Dracova výrazu. Proto chytla jeho ruku a propletla si s ním prsty. Draco se trochu lekl, ale když se podíval na jejich propletené prsty, cítil se uvelněnější. "Budou vás očekávat příští pátek u Starostolce." Dokončila svůj monolog.
"Dobře." Přikývl. Určitě by něco namítal, ale když ho Hermiona držela, byl jen on a ona. Jejich stisku si všiml jeden z bývalých ředitelů. Usmál se, když viděl, že se bývalí rivalové právě drží za ruce. Ano byl to Albus Brumbál.
"Dobrá, teď se, ale vrátíme k vašemu rozpisu plesů." Řekla paní ředitelka.
Hermiona jí podala pergamen s rozpisy."První ples se bude konat na svátek Díkuvzdání, tudíš na Halloween. Potom tam máme vánoční ples, večírek na ukončení roku, potom tady máme Valentýn a Velikonoce." Vysvětlila její plán.
"A co znamená tento bod?" Ukázala na datum 21.11.
"Vyčetla jsem, že se tento rok bude oslavovat výročí pěti set let od založení školy. A tak nás napadl maškarní bál." Vysvětlila.
"Výborný nápad. Myslím, že jsme domluveni. Nechávám přípravu plesu ve vašich rukou. Pokud budete cokoliv potřebovat, přijďte za mnou." Mile se usmála a propustila je na vyučování.
"Je to krásný pár, že?" Řekl usměvavý Brumbál, když oba odešli z kabinetu.
"Mladá láska je tak pozoruhodná." Přiťakala Minerva. Profesor Snap radši nic neříkal, jen si odfrknul a šel na svou hodinu obrany proti černé magii.
•••••••
"Je mi to líto." Řekla Hermiona, když vyšli z kabinetu.
"Myslíš, že mě můžou poslat do Azkabanu." Zastavil se a sklopil zrak na podlahu.
"Poslouchej mě." Chytla mu tváře do dlaní a připěla ho, aby se na ní podíval. "Nevím sice jakej idiot to navrhl, ale ty do žádného Azkabanu nepůjdeš. Už jednou ses tomu vyhnul, nemyslím si, že to bude podruhé jiné." Usmála se a věnovala mu jemnou pusinku na tvář.
"Děkuju." Chytl jí za boky a přitáhl si jí blíž k sobě. Dlouze jí políbil na rty a potom se společně vydali na první hodinu.
•••••🦋•••••
Další kapitola je na světě. Je mi líto, že dlouho nic nevyšlo, ale mám teď dost práce s dopsáním svého prvního příběhu. Také se omlouvám za chyby, ale snad z toho pochopíte o co jde.
⚠️Přečíst!⚠️
Prosím napište mi do komentářů jestli by jste radši pár Blinny nebo to zůstane u Ginny a Harryho a Blaise nějak dokopeme k Pansy.
ČTEŠ
Dramione story - ve jménu lásky
RomanceCo se stane, když se členka Zlatého tria zamiluje do bívalého Smrtijeda Draca Malfoye? Opětuje jí stejné city? Co se stane, když oba primusové dostanou projekt na zlepšení vztahů mezi Nebelvírem a Zmijozelem? Voldemort je mrtví a Harry Potter a zby...