Uběhl týden od Vánoc naší různorodé pakáže na Malfoy Manoru a všichni si očividně tyto chvíle náramně užívali. Nebudu ani zmiňovat čeho všeho se stihl dopustit třeba takový Blaise, který měl takovou náladu, že si každé ráno pořádně přivstal a nastražil takové malé potvůrky i do těch nejtemnějších útrob Manoru, jen aby pořádně zkazil Dracovi i Theovi ranní náladu.
Ale nebylo to jen tak, jelikož oba zmijozelové si nemohli odpustit řádnou odplatu v podobě zdemolování jeho vánočního svetru a jeho příšerně vánočních papučí. Známe Blaise a také víme, že je to strašná drama queen a dostává se z toho ještě teď. A to už na dveře klepe Nový rok.
Každý prožíváme příchod Nového roku nějak jinak. Třeba taková Pansy to považuje za největší událost roku a to samé i Lenka. Hermiona Nový rok vždy slavila s rodiči, takže ta ho tento rok bude prožívat asi v depresích z toho, že už ani nevědí, že kdy měli dceru. Častokrát na to myslela, ale nechtěla si kazit náladu a jelikož je dost odolná, raději myslela na to jaký by mohl nastávající rok být. Přeci jen, škola bude konečně u konce - i když Hermiona to bude brát asi dost těžce - a všechny teď čeká jiný a dospělí život, ale o budoucnosti jindy...
Přejdeme k Blaisovi, který se těšil na Nový rok asi úplně nejvíc. Furt měl keci o tom jak se tímto stanou rodina a jak vše překonají, jen když budou spolu. Ostatní si upřímně mysleli, že nějak zcvoknul a stal se z něj křesťan nebo co.
Za to Theo, Draco i zástupci Nebelvíru, kterými se stal Harry, Dean a Seamus, to nějak nevnímali. Theo s Dracem to brali jako normální den, jen se ráno probudí 1. ledna. Asi to zapříčinilo to, že příchod Nového roku nikdy neslavili, jelikož mají (jednoduše řečeno) úplně na hovno rodiče. Respektive otce. Ano, i Theo má podobnou minulost jak Draco, ale nebudeme se vracet do minulosti, když tady máme krásnou přítomnost.
Když jsem řekla, že Nový rok klepe na dveře, tak bych spíš mohla říct, že už stojí na ve dveřích. Vlastně už zbývá posledních pár hodin a přítomní obyvatelé se rozhodli uspořádat takový společenský večer, který si samozřejmě vymyslel Blaise.
Narcissa dostala pozvání od své přítelkyně na nějakou společenskou událost, takže nechala veškerou zodpovědnost, že se Manor nezboří, na Hermioně.
___
"Hermiono! Můžeš už laskavě vylézt z té koupelny!" Řvala Ginny na Hermionu, která asi půl hodiny nevyšla z koupelny.
"Ti říkám, že mi ty vlasy nejdou rozčesat!" Zařvala nazpět. No... takhle to tady šlo už asi 15 minut. K údivu všech kouzelníků byla Pansy ta chytrá a začala se připravovat ještě před Hermionou, jelikož když viděla tu hřívu co má na hlavě, věděla, že to nebude jen tak.
Po chvilce opravdu otevřela dveře od koupelny a kupodivu měla ty vlasy celkem rozčesané. "No konečně. Dýl to trvat fakt nemohlo." Odfrkla si rudovláska a konečně navštívila koupelnu.
Divky byli po nějaké té minutě připravené a když sešli dolů, do společenské místnosti, Blaise už kolem tančil nedočkavostí a všude možně rozhazoval barevné konfety.
"Posaďte se dámy, show právě začíná." A tímhle odstartoval jejich večerní program. Měl vymyšlené pěkné ujeťárny, ale všichni se svým způsobem bavili. Nemohla chybět ani nějaká ta lahev ohnivé whiskey, což Hermiona hrdě a neústupně zamítávala, ale co by byl pořádný Silvestr bez alkoholu, že?
"Tyvoďo, toto uběhlo." Zmínil najednou Dean, jelikož zbývalo necelých pět minut do Nového roku. A tak se všichni odebrali na balkon, odkud bylo krásně vidět na kouzelnický svět. Samozřejmě nemohli chybět Seamusovi ohňostroje, které měl již připravené s odpálení přesně na Nový rok.
"Tři!"
"Dva!"
"Jedna! Šťastný Nový rok!"
To byl moment, kdy Draco vzal svoji milovanou přátelkyni za bradu a něžně jí políbil. Chtěl být ten, kdo jí naposledy políbí ten rok minulý a ten kdo bude jako první v roce novém. Sama Hermiona nikdy novoroční pusu nedostala a tak se stal tento moment ještě kouzelnějším.
Za to Harry se bránil aby nepolíbil tu, kterou tak moc miloval, ale věděl, že už není jeho a o to víc ho překvapilo, když se sama zrzka z ničeho nic vynořila a doslova na něj skočila. Možná to bylo z toho množství alkoholu v její krvi, ale za nic na světě se nechtěl teď od ní odpojit.
"Tak pojď sem ty můj mopsíku." Pobídl Blaise svou hadí princeznu. Ne nechodili spolu, ale tohle byla už jistá tradice. I když má každý z nich očko na někoho jiného, tohle se už stalo nějakou součástí těchto oslav.
Dokonce i Dean se Seamusem neměli daleko k jistému incidentu. Za to Theo tiše stál daleko od párů a koukal na bouchající barevné ohňostroje. Na to, jaká byla Theo skvělá partie, ještě nenašel svou spřízněnou duši, ale budeme věřit, že se to tento rok změní.
•••••••••••
Vím a chápu, že byste mě teď všichni nejradši zabili za takovou dobu. Ale jestli někdy čtete tyhle popisky k jednotlivým kapitolám, víte, že jsem byla těhotná a narodila se mi malá dcerka které jsem chtěla dát všechnu lásku už od narození. Byla to fuška, ale teď už jsem znovu ochotná a připravená psát další kapitoly a nějak dát tuhle fanfikci k dokončeným. Psalo mi hodně z vás a proto se moc omlouvám, ale prostě situace byla taková jaká byla a doufám, že jste tuton povídku ještě neodepsali z vašich knihoven😊❤
Jo a omlouvám se za případné chyby. Skoro jsem zapomněla jak psát na počítači :)
ČTEŠ
Dramione story - ve jménu lásky
RomanceCo se stane, když se členka Zlatého tria zamiluje do bívalého Smrtijeda Draca Malfoye? Opětuje jí stejné city? Co se stane, když oba primusové dostanou projekt na zlepšení vztahů mezi Nebelvírem a Zmijozelem? Voldemort je mrtví a Harry Potter a zby...