11.

372 13 5
                                    

"Takže, jsou nějaké návrhy?" Jako první se ozval Blaise. Jak jinak, že? Pokaždé mluví první nebo alespoň mluví.

"Za týden hrajeme proti Havraspáru, tak bychom ho mohli úplně znemožnit. Pokud tedy nevadí, že nám budou dávat zadarmo góly." Navrhla Ginny.

"To není špatný nápad." Souhlasil chlapec, který již dvakrát přežil.

"Vždyť potom prohrajete." Zaprotestovala Hermiona.

"Když Harry chytí zlatonku tak ne." Odůvodnila svůj plán. To byla pravda. Harry při každém zápase zlatonku chytil.

"Dobře, co dál?" Řekl Harry. Tím začalo druhé kolo přemýšlení nad nápadem na pomstu.

"Co mu podstrčit nápoj lásky?" Navrhla Pansy. To také nebyl špatný nápad. 

"Dobře, ale na koho?" Byl dobrý nápad dát mu na někoho nápoj lásky, ale aby to zabralo, tak ho museli dát na někoho u koho by to byl totální trapas.

"Na Hermionu." Navrhl Blaise.

"Tak to ne." Ozval se Draco přičemž propaloval Blaise pohledem. Chtěl ho tím vyprovokovat, aby žárlil a přiznal své city.

"Tak fajn." Přiťakala Hermiona.

"Zbláznila ses?" Vyjel na ni Draco. "Nemůžeš mu dát nápoj lásky na tebe, bude to až moc podezřelé." Pravda, ale byla, že nechtěl aby s ní flirtoval někdo jiný. Žárlil.

"A na koho jiného to chceš dát Malfoyi. Bude to jen chvilka." Řekla Hermiona.

"Potom bys mu mohla vyměnit jeho esej a napsat mu tam úplné kraviny." Navrhl prozměnu Seamus. V rámci možností to nebyl špatný nápad, ale zas tak zlá nebyla.

"Není to moc? Myslím tím, že jsem mu už dala pět měsíců trest a teď tohle? Vždyť mi jen nadával do děvky a mudlovské šmejdky a to jste mi dělali celých 6 let." Ukázala na Zmijozeli. Nemohli to popřít, dělali jí naschváli dost dlouho, ale ona to nějak neřešila.

"To je pravda. Mrzí nás to, ale tohle byl tvůj nejlepší kámoš a navíc pomlouval i Draca a nás." Omluvil se Blaise. Také měl pravdu. Od nejlepšího přítele to bolí víc. Nezahojí se to tak rychle.

"Dobrá tedy. Vzhledem tomu, že jsem mu 6 let dopisovala úkoly, tak mám perfektně natrénované jeho písmo. Jednoduše mu ho vyměním jeho esej za nějaké blbosti a odevzdání učiteli." Naplánovala. Tomu všichni přikývli a přemýšleli nad dalšími a dalšími nápady na posmtu.

"Dobře. Zítra máme odevzdávat úkol na přeměňování, ten by si mu mohla vyměnit. Za týden hrajeme ten zápas, tam ho znemožníme před celou školou a mezi tím mu bude působit lektvar lásky na Hermionu." Vysvětlila svůj plán a usmála se. "Potom vymyslíme něco dalšího." Tím jejich zchůze neskončila. Dali se společně do rozhovoru o famfrpálu, knihách školských drbech a spoustu dalších věcí. Po několika minutách si Blaise přitáhl Ginny, aby si mohli soukromě promluvit.

"Tak jak to dopadlo?" Zeptala se ho. Jejich plán totiž je, aby se ti dva primusové dali dohromady.

"Ten idiot si to nechce přiznat. Řekl, že se s ní chce jen vyspat, ale znám ho už pěkně dlouho a vím, že to nemyslel vážně." Lhát uměl sice víc než skvěle, ale tohle mu neprošlo. Je to přeci jen jeho nejlepší kámoš a pozná, kdy je zamilovaný a kdy ne. Spíš jestli pozná, jestli se choval divně nebo ne, protože zamilovaný ještě nikdy nebyl.

Dramione story - ve jménu láskyKde žijí příběhy. Začni objevovat