31.

354 12 6
                                    

"Dělej Hermiono, jinak nám všechny šaty vykoupí." Popoháněla hnědovlásku její nejlepší kamarádka. Byl čtvrtek a v sobotu se konal onen ples na oslavu pěti set let od založení Bradavické školy čar a kouzel. Hermiona s Dracem doposud měli hodně práce s přípravami a s pozvánkami, takže prostě a jednoduše, nestihla nakoupit šaty. To samozřejmě vrtalo hlavou Ginny, protože jaká dívka by nebyla z nakupování šat a různých plesových doplňků, naprosto nadšená. Já mám odpověď - Hermiona Grangerová. Kdyby sama nebyla primuskou a organizátorkou plesu, nejspíš by se radši zavřela v knihovně a sama se oddala vášni příběhu, který momentálně čte.

"Ginny, vždyť víš, že tohle nemám ráda." Ginny jí do rukou nasunula nejméně troje překrásné šaty a poslala do kabinky na převléknutí. Hermiona nakonec poslechla a nasoukala na sebe první, světle modré šaty s dlouhým rukávem a střihem, který jí obrysoval její křivky. šaty byli hezké, ale ne takové, které by jí trkli hned při prvním pohledu. Za to Ginny si již zkoušela třetí - jemné, růžové šaty s okvětními lístky u výstřihu. Byli hodně nadýchané s mnoha oddělených látek světle růžové barvy. Jak Ginny tak i Hermiona se při pohledu na ni hned zamilovala.

"No páni Ginny, tohle jsou ty pravé." Vydechla. Hermiona však ani v jedněch nenašla to co hledala. Rudovláska nakonec své vyvolené zaplatila a dívky se vydali do rušných ulic Prasinek. Navštívili mnoho obchodů, ale pokaždé byl puď vyprodaný, nebo zde nebyli ty, které by jí sedli ve všech směrech. Bloudili uličkami, až se ocitli v jedné opuštěné uličce, kde postával starý obchod. Nebelvírky vztoupili dovnitř, kde je následně přivítala stará, ale milá paní.

"Copak by jste potřebovali slečny?" Zeptala se svým laskavím tónem hlasu.

"Potřebovali bychom jedny krásné šaty na maškarní bál." Paní se na Hermionu usmála a dovedla jí k jednomu z regálů, kde se vystavovali nádherné šaty všeho druhu.

"Ty, ale potřebuješ nějaké, které všem vyrazí dech." Znovu se usmála a sáhla pro jedny naprosto krásné rudé šaty, do kterých se na první pohled zamilovala.

(Omlouvám se, ale máte je tady na obrázku, protože bych vám je z těží popisovala a vy by jste stejně nevěděli jaké myslím

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Omlouvám se, ale máte je tady na obrázku, protože bych vám je z těží popisovala a vy by jste stejně nevěděli jaké myslím. Jen si představte, že jsou trochu menší.)

"Ginny, pojď sem rychle." Volala na sedící rudovlásku, když se jí povedlo nasoukat se do těchto nádherných šatů.

"Pro Merlina." Ginny neměla slov. Byla naprosto okouzlena a to ani nebyla kluk, či snad Hermionin přítel.

"Ještě zbývá jen jedna maličkost." Postarší paní věnovala Hermioně i Ginny krásné diamantové škrabošky a ještě krásnější korunky, které pasovali na jejich hlavy jako ulité.

Hermiona následně zaplatila šaty i s jejími doplňky a společně se vypravili ke třem košťatům, kde by na ně měl čekat jejich doprovod, kterým před odchodem z hradu nakázali, ať na ně počkají právě v té malé, za to však útulné hospůdce.

Dramione story - ve jménu láskyKde žijí příběhy. Začni objevovat