6.

441 14 5
                                    

"Čauky lvice." Pozdravil Hermionu Blaise, když s Dracem vycházeli na nádvoří. "Doufám, že si to někdy zopakujeme. Hrát s tebou svlíkací flašku je děsná zábava." Hermioně stuhla krev v žilách. Ona se tam svlékala!!

"V klidu Grangerová. Jen sranda." Pansy ji teď trochu uklidnila. "Nejdete s námi do Prasinek?" Zeptala se.

"Od kdy chcete vy." Ukázala na skupinku Zmijozelů. "Se mnou do Prasinek?" Divila se. Válka všechny změnila, ale nečekala, že se najednou začnou bavit s Nebelvíry a už vůbec ne s mudlovskou šmejdkou.

"Mezokolejní vztahy Grangerová." Připomenul jí blonďák. "Ale stejně nemůžeme, máme něco na práci." Ušklíbl se.

"Tak za námi přijďte." Navrhla hadí královna a společně s Blaisem, Theodorem se vydala do Prasinek.

Hermiona s Dracem zatím šli čekat na nižší ročníky, aby mohli vyrazit. Hermiona si vzala čtvrtý ročník a Draco pátý.

Celou cestu šli mlčky vedle sebe, i když to za nimi žilo. Draco je párkrát napomenul, když se prali nebo nadávali.

"Proč si mi včera pomohl?" Prolomila ticho. Zajímalo jí proč jí tam nenechal. Vždy jí nesnášel a mohl jí klidně na té chodbě nechat.

"Sám nevím." Odpověděl a pozvedl rameny.

"Změnil si se." Podotkla a usmála se na ně. On jen lehce nadzvedl koutky.

"Já se nezměnil, jen mě teď otec nenutí k věcem které jsem nikdy nechtěl. Upřímně jsem nikdy proti mudlorozeným nic neměl, ale musel jsem je nenávidět." Řekl. Tomu se Hermiona divila ještě víc.

"Páni." Vydechla a ani si nevšimla kmenu stromu o který zakopla. Dracovi reflexi byli však dost dobré tak jí zachytil dřív než se ztihla svalit na zem. Chytl jí za loket a přitáhl blíž k sobě. Dělilo je od sebe pár centimetrů a oba dva chtěli tu bariéru prolomit. Udělali by to, kdyby za nimi nebylo stádo studentů a nestáli by u Prasinek.

"D-děkuju." Vykoktala a narovnala si svůj černý kabát. Usmál se na to, jak nervózní z něj byla. Ne že by on nebyl, ale líbilo se mu to. Nebylo záhadou, že tihle dva po sobě touží snad už od příjezdu a nechápal, že už k té osudné noci nedošlo. Mají snad celou komntau jen pro sebe a nic se nestalo. Kdyby tak byla jakákoliv jiná holka ze Zmijozelu, vyspal by se s ní hned první den. Ale tohle byla Grangerová - otravná vševědka, všechno vím všechno znám. Ale ve skutečnosti se u to na ní líbilo.
Podíval si jejím směrem.

"Nedělej to!" Napomenul jí, když si právě skousla spodní red. Byla u toho strašně sexy.

"Čeho mám nechat?" Zeptala se. Na to jí nic neodpověděl, protože právě došli do toho kouzelného městečka. 

"Za dvě hodiny sraz tady." Ukázal náměstí na kterém právě stály. "Kdo příjde pozdě má trest až do konce měsíce." Rozkázala a všichni studenti se rozutekli do všech stran.

"Neměl bys na ně být tak zlý." Napomenula ho. Ušklíbl se a společně se vydali ke Tří košťatům za svými kolejními přáteli.

Když otevřeli dveře, oba dva se zasekli. Před nimi totiž u jednoho velkého stolu sedělo osazenstvo Zmijozelů, Nebelvírů a jedna Mrzimorka dohromady. Nechápavě a zaraženě se na sebe podívali a pokračovali k nim.

Dramione story - ve jménu láskyKde žijí příběhy. Začni objevovat