Hned druhý den - i když je polovina října, se počasí v Bradavicích zvedlo až na 30C. Proto dnešní odpoledne většina studentů tráví čas koupáním na břehu černého jezera. Nevyjímavě i jistou skupinku Nebelvírů a Zmijozelů. Nechyběli ani protesty ze strany obou primusů.
"Ginny! Já nechci jít plavat!" Stěžovala si celou cestu Hermiona.
"Neboj, vypadáš skvěle." Usmála se na ní Ginny a tím se také vrátila k již rozebíranému tématu o jejích plavkách a jak v nich bude vypadat.
Stejný problém měla i druhá skupinka Zmijozelů, kteří teprve vycházeli ze společenské místnosti.
"Dělej Blaisi." Volala na svého kamaráda Pansy. "Nehodláš si s sebou vzít i to lehátko, že ne?" Zhrozila se pohledu na Blaise, který měl plnou ruku nafukovacích lehátek, míčů a Merliv ví čeho všeho ještě.
"Ovšem že ne Pansinko. Beru si s sebou i lehátko a slunečník." Usmál se Blaise a pokračoval z jejich ložnice do společenské místnosti.
"A Draca máš kde?" Rozčilovala se černovláska, která na ně tady již několik minut čekala.
"Teď byl v koupelně." Oznámil jí Theo a vydal se za Blaisem.
"Vy jste snad horší než holky." Zakroutila nad jejími nejlepšími přáteli hlavou Pansy. Draco následně vyšel zpoza dveří do jejich ložnic. Dnes - jako každý student, úplně kašlal na nějaké obleky a uniformy. Na sebe si vzal šedivé triko, které nádherně obrysovalo jeho obnaženou hruď, a černé kraťasy, které nahrazovali jeho plavky.
"Nechápu, že jste mě opravdu přesvědčili." Řekl blonďák, když konečně vyšli ze Zmijozelských komnat.
"Nebylo to ani třeba. Když jsem se zmínil, že tam příjde i Hermiónka, hned si nám to odkýval." Uchechtl se Blaise. Draco ho ihned probodl pohledem.
"No podívejme kdo to támhle je." Ukázal Marcus, který se k nim společně s Ienem připojil u východu z hradu. Prstem ukázal na onu Nebelvírskou princeznu, o kterou se na začátku roku vsadili. Dracovi se zastavil dech, když se podíval tím směrem. Hermiona právě vycházela v rudých dvoudílných, jednoduchých plavkách ven z jezera.
"Hej Draco!" Mával mu rukou Blaise před obličejem. Draca to opět přivedlo na planetu Zemi a začal opět vnímat okolní svět.
"Co je?" Zabručel a pokračoval dál v cestě. Byl hodně naštvaný, že se tady jeho skvělá kamarádka s výhodami promenáduje jak na nějaké miss bikyni. Ani nevěděl jak o téhle soutěži věděl, ale byl si jistý, že se o tom jeho věrný nejlepší kamarád někdy zmínil.
"No páni. Od kdy je ta lvice tak nádherná." Zasnil Blaise, když blonďáka dohnal.
"Takhle o Hermioně nemluv." zakřenil se a naštval ještě víc. Co si to dovoluje takhle oslovovat 'jeho' Hermionu.
"A kdo tady mluvil o Grangerové." Draco po jeho slovech pohlédl opět na břeh jezera, kde vedle Hermiony stála ta její rudovlasá nejlepší kamarádka. Musel se zamyslet nad Hermioninými slovy o jejich jisté náklonosti. Nevěřil, že by Blaise mohl mít něco s Ginny a naopak, ale jeho osloveni ho celkem zmátlo.
"Odkdy se ty díváš na malou Weaslyovou?" nadzvedl obočí a pohlédl na Blaise.
"Od vždycky. No neříkej mi, že není kus." Osvětlil mu.
ČTEŠ
Dramione story - ve jménu lásky
RomanceCo se stane, když se členka Zlatého tria zamiluje do bívalého Smrtijeda Draca Malfoye? Opětuje jí stejné city? Co se stane, když oba primusové dostanou projekt na zlepšení vztahů mezi Nebelvírem a Zmijozelem? Voldemort je mrtví a Harry Potter a zby...