obrady część 3

549 44 0
                                    

Blondyn podszedł do końca balkonu wziął wdech i wydech

- zatem szanowni hokage raik age i ambasadorzy oraz  najwyższy , szanowny kanclerzu, proponuje aby wszyscy jinjuriki byli pod ścisła ochroną , ale nie tak żeby ich zamknąć gdzieś . Po prostu aby zapewnić im ochronę aby stali się oczkiem w głowie, moim planem jest odbudowanie mojej wioski uzyshagure. Tam sprowadzenie wszystkich jinjurikich, i spowodowanie aby mieli tam dom . Jak wiecie jinjuriki są traktowani wszędzie tak samo jak w moim przypadku. Chciałbym aby zapewniono im ochronę jinjuriki nie są źli.

-przepraszam że przerywam ! jednakże prędzej czy później jinjuriki zostaną znalezieni  przez organizacje !

- otóż nie , znam pewna techniką jest to wielkie genjutsu które jest nie wyczuwalne oraz nie widać i nie czuć żadnych form życiowych.

-do takiej techniki potrzebne są pieczęcie bardzo skomplikowane !

- owszem to prawda jak słyszeliście uzuamki i namakize słyną a takich pieczęci a ja jetem w końcu uzumaki namakize naruto , znam i umiem wszelkie pieczęcie.Niestety na budowę uzushagure potrzebne są pieniądze zgody innych nacji. Posiadam taką sumę  to spadek  rodziców, zatem ja się tym zajmę, tylko potrzebuje waszej zgody oraz robotników , jeśli chodzi o robotników z organizuje to.

-rozumiem , ale jak znajdziemy wszystkich jinnjurikich?

- otóż szanowni panowie panie zajmę się tym tuż po powrocie.

-rozumiem, bardzo dobry plan , oraz pomysłowość , prawda kanclerzu?

- oczywiście

-panie ambasadorze uzuamki a jeżeli by się nie powiodło?

- proponuje zjednoczyć się , zapomnieć o wszelakich odrazach do wiosek, bo nianwisć nie doprowadzi do niczego dobrego . Mam pomysł także  jeśli by się nie powiodło , chronić jinjurikich ponad wszystko . Ale ja wierze że ten plan się powiedzie i państwo też powinno wierzyć . To wszystko jakieś pytania?

-czemu mamy chronić jinjurikich?

- otóż to też są ludzie a nóż widelec będą silniejsi od wszystkich shinobi i pomogą w razie wojny oni tak jak i wszyscy pragną normalnego życia , posiadają uczucia jak my wszyscy nawiązują  oczywiście także do demonów i biju.

-rozumiemy , zastanowimy się nad propozycją.

- dziękuję bardzo  liczę na owocną współpracę !

pokłonił się wszystkim , kanclerz był w szoku . Naruto był bardziej pomysłowy  niż wszyscy razem tutaj wzięci .

-oddaje głos kanclerzowi!

-dziękuję bardzo naruto, tak jak powiedział naruto  Ja jestem za teraz wasz kolej abyście dokonali wyboru , panie raik age jeszcze pan chciałby poruszyć jakąś sprawę?

- nie to wszystko dziękuję bardzo za przybycie wszystkich gości , zamykamy obrady kanclerzu prawda?

-owszem ja tez nie mam nic do poruszenia przynajmniej dzisiaj ,  to wszystko dziękuje za przybycie, również zapraszam wszystkich na imprezę i jedzenie w sali głównej,

- No naruto czas za niedługo wracać

ZastępcaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz