Część Bez tytułu 20

546 42 4
                                    

Blondyn umył się i udał się do pokoju który dzielił z nieszczęsnym kakashim. Z jednej strony nadal nie umiał mu wybaczyć a z drugiej strony czuł się  przy nim bezpieczny a serce biło mu jak oszalałe. Nadal jednak nie umiał także się na niego patrzeć a szczególnie w jego oko.Srebrnowłosy właśnie leżał , czytał  swoją zboczoną książkę i myślał na d listem który dostał u hokage przed ich przybyciem tutaj. Nadal się obwiniał , nadal czuł się jak taki pierdolony śmieć.

Zobaczywszy naruto , właśnie podążającego na łóżku zapytał:

-jak się czujesz naruto?

-na pewno lepiej jak wcześniej

-rozumiem

- a ty kakshi sensei?

- jak najgorszy śmieć

-cóż sam sobie na ważyłeś tego piwa to tetaz Je wypij

Kakshi zamikł , popatrzał się  się na blondyna . Naruto czytał swoją mangę. Był przybity , czuł jak wzrok kakshiego świdruje go , westchnał . Nadal czytając mangę zalytał jubina:
- mam coś na twarzy kakshi sensei że tak świdrujesz mnie  wzrokiem wręcz wypalasz jakby nim dziurę.

- n- nie naruto chciałbym popytać się kilka rezeczy , oraz bliżej poznać , jeśli mi na to oczywiście pozwolisz.

- o to coś nowego , co chcesz o mnie wiedziećb?  na kilka pytań ci odpowiem . Jednak nigdy nie pozwolę ci poznać mnie do końca i tak juz za dużo wiesz .- odparł nadal czytając swoją mangę nie zwracając uwagi wpatrywajacego się kakashiego w niego.

-pytaj , o co chcesz

- em słuchaj , co lubisz robić ? jakie jest twoje hobby ? prócz czytania

- yhm wiesz prócz czyatnia polityka , słuchanie muzyki gatunku rockowego oraz pisanie ksiazek i granie na gitarze .

- super , nie spodziewałem się tego

-dobra pytaj dalej kakshi sensei

- w jakim wieku dostałeś się do korzenia i ANBU?

-W wieku , 5 lat

-c-co ?, ekm.... No dobra skąd wiesz o rodzicach?

- na to pytanie nie udziele ci informacji , bo nie chcę

-okej  , kto cie uczył tych technik?

- tajemniaca , nie powiem

- rozumiem ,  jakie masz marzenia ?

- tak jak powiedziałem na spotkaniu za poznawczym  "nie wasz interes "

-co było w tym liście ?

- nie ważne

- naruto jaki to jest tytul książki?
- to nie książka tylko manga i jest to komiks , tytuł to "ręce momoriego''
Jest to gatunek yaoi dużo erotyki.

-masz dopiero 12 lat ! A ty czytasz takie rzeczy ?

-ta jak widać .

-twoje ulubione dania ?

Ramen , pizza , spagetchi.

-nie zdrowo się odżywiasz

-pff i co z tego , odezwał się pan wielce  spóźnialski .

- skąd w ogóle mnie znasz ? Jakie kryjesz tajemnice ?

- wybacz kakashi sensei , jednak nie zdradze ci.

Blondyn ziewnął , srebrnowłosy myślał przez chwilę .

- a co mogę zrobić żebyśmy  poprawili między sobą stosunki?

Tym pytaniem zdziwił bardzo mocno naruto.






ZastępcaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz